Kaupoista kadonneet tuotteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
On. :D Jokaisessa rasiassa oli aina muutama aivan helvetin pahanmakuinen karkki, aina syödessä jännitti millon ne osuu kohdalle...

tylsää tästä teki sen että ne pahanmakuiset rakeet oli merkitty kirjaimella (muistaakseni S) ja nehän maistu muistaakseni tomaatti pyreeltä :D

Itse kaipailen Sisun Horna pusseja (niitä appelsiini + chili) ja nytkun ajattelen niin ei oo niitä isoja sisujakaa enää näkyny kaupas (pienis pusseis) ne hedelmän makuset oli nannaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Saakohan tätä enää mistään? :kuola:

thumbnail.php

Olvi Vanijla-Kola Light, ei ole enään edes Olvin sivuilla tuotetta :( Samoin kaipailen lidlin Freeway Vanilla-Colaa

Ja Pepsi Max Cappucino

yksi mikä ottaa pahasti aivoon: s-ryhmän kaikki muut kaupat paitsi ilmeisesti prisma ovat poistaneet ed green lightin valikoimastaan. ei saa enää s-marketista, abc:lta tai alepasta :( sen sijaan batteryä on montaa erilaista, ediäkin sokeriversioina monta sorttia ja sitä kamalan makuista kirkasta edi lightia. todella omituinen päätös joka vaikuttaa ainakin mulla ihan siihen missä tankkaan autoni ja mistä ruokani ostan. siwat, valkkari ja neste, sekä k-kaupat saa nyt mun rahani. ja se ei ole ihan vähän 100 matkapäivää ja 50 tkm vuodesssa ajavalta.

Ja Pepsi Max Cappucino

yksi mikä ottaa pahasti aivoon: s-ryhmän kaikki muut kaupat paitsi ilmeisesti prisma ovat poistaneet ed green lightin valikoimastaan. ei saa enää s-marketista, abc:lta tai alepasta :( sen sijaan batteryä on montaa erilaista, ediäkin sokeriversioina monta sorttia ja sitä kamalan makuista kirkasta edi lightia. todella omituinen päätös joka vaikuttaa ainakin mulla ihan siihen missä tankkaan autoni ja mistä ruokani ostan. siwat, valkkari ja neste, sekä k-kaupat saa nyt mun rahani. ja se ei ole ihan vähän 100 matkapäivää ja 50 tkm vuodesssa ajavalta.

Joo toi Pepsi oli iha hyvää mut sit oli Pepsil joskus joku Pepsi X tai vastaava misä oli enemmän kofeiinii jne... Oli seki ihan jännää.

Pepsillä oli jokin aika sitten jokin erikoismaku Pepsi Maxista. Se oli myynnissä vain rajoitetun ajan. Mitenkään ei pysty muistamaan mikä se oli nimeltään... oliskohan ollut Pepsi max Chill... muistaakseni jotain omenavivahdetta oli mukana. Se oli paras mahdollinen leffajuoma, ihan ikävä tuota herkkua...

Pepsi Max Mojo oli ainakin jossain vaiheessa. Tosin IMO ihan kuraa.

Kukaan ei tainnu jäädä kaipaamaan Ed Shottia? Sehän lopetettiin vähän aikaa sitten. Noi pikkutölkit oli just helmiä, niitä ei saa perkele kuin lentokoneesta:D Välillä olis kiva naukata helvetin kylmä minitölkki, ihan sama mitä litkua sisällä....

Mässä Yxiä tekee kans joskus mieli, lähinnä koostumuksensa takia. Myös maku oli hyvä

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom