Kaupoista kadonneet tuotteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Minulla on ongelma !

Cheers olut, Pinna jäätelöt ja Dr.Pepper limukka ovat kadonneet kaupoista.

Cheers ja Pinna tosin katosi jo varmaan 15 vuotta sitten mutta siltikin välillä tekee näitä herkkuja mieli. Dr.Pepperiä onneksi löytyy Haaparannasta joten haenkin aina lastin Pepperiä ja nuuskaa siellä käydessäni.

Onko muilla jotain mielikki tuotteita mitä kauppojen hyllyiltä on epäreilusti poistettu?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
dr.pepperiä löytyy ainakin meiltä päin eräästä video vuokraamosta...

Pirkka american bar-jätski.

8Balls sanoi:
Onko muilla jotain mielikki tuotteita mitä kauppojen hyllyiltä on epäreilusti poistettu?

Atria tai HK teki vielä tuossa 80-luvun lopussa sellaisia törkeän hyviä makkaraeinespitsoja, niitä mä kaipaan. Ne ei siis olleet mitään salamipitsoja vaan täytteenä oli paria erilaista makkaralaatua ja hieman kasviksia, sitten tietty tomaattikastike ja juusto.

:5: :itku:

inkkari olut! tosi hyvä :itku:

8Balls sanoi:
Minulla on ongelma !

Cheers olut, Pinna jäätelöt ja Dr.Pepper limukka ovat kadonneet kaupoista.

Cheers ja Pinna tosin katosi jo varmaan 15 vuotta sitten mutta siltikin välillä tekee näitä herkkuja mieli. Dr.Pepperiä onneksi löytyy Haaparannasta joten haenkin aina lastin Pepperiä ja nuuskaa siellä käydessäni.

Dr.Pepperin korvike hoidoksi kannattaa kokeilla Pepsi Cherryä, melkein saman makuista. Ja tulee paljon halvemmaks juoda 2.5€ 1,5litran pulloja kun Pepperin 2€ 0,5l pulloja. :hyper:

-En muista nimeä, mutta sellanen spiraalin muotoinen vihreä mehujää
-Hugo limsa
-Taffelin juustosipsejä sellasessa kellertävässä pussissa

Ei tuu nyt heti muuta mieleen.

Dr.Pepper on ihan kamalaa! :urjo:
Kun siitä on tullut niin palon kuultua, niin päätin kerran maistaa. Makso aika suatanasti ja maistu ihan pippurivedeltä. Meni nekin rahat hukkaan. Olisinpa käyttänyt kolaan ne rahat.

Forssan maksalaatikkoa saa tosin vieläkin, mutta maku meni sen (entisessä kannessa) hauista pullistavan voimamiehen mukana. Dr.Pepperiä saa ainakin Essolta.

eno sanoi:
Dr.Pepperiä saa ainakin Essolta.
ja porin jazzeilta on joka vuosi saanut kun oon käyny

Rymd kesähelteillä isosta kannusta (jääpaloja seassa) ja pahvinen lätkä pyykkipojalla pinnojen välissä räpättämässä.

Kukaan ei ollut kuullutkaan sitruunahapon ja hampaiden kunnon välisistä ongelmista.

Uujeah!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom