Kauniin kropan spontaani kehuminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Frenzy
  • Aloitettu Aloitettu
SIC-:n Uuden-Seelannin video vaikutti jo sellaselta mitä kuvittelisin Suomessakin olevan.. ja siinä oli kävelyllä hyvännäköinen nainen.

Eli päät kääntyy kyllä, mutta rauhassa saa olla..

Voin hyvin uskoa, että Uudessa-Seelannissa saa kävellä paremmin rauhassa, mutta tuokin nainen näytti ihan tavikselta tuossa vaatetuksessa. Molemmat tähän asti nähdyt naiset ovat olleet todella vaatimattoman näköisiä siihen miesvideon Alpha-urokseen, jonka ulkonäköön ehkä 0,0001% miehistä yltää.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Voin hyvin uskoa, että Uudessa-Seelannissa saa kävellä paremmin rauhassa, mutta tuokin nainen näytti ihan tavikselta tuossa vaatetuksessa. Molemmat tähän asti nähdyt naiset ovat olleet todella vaatimattoman näköisiä siihen miesvideon Alpha-urokseen, jonka ulkonäköön ehkä 0,0001% miehistä yltää.

Höpöhöpö. Ei mun tarvisi kuin laittaa tiukka teepaita päälle niin näyttäisin samalta.

Aucklandin mirkun olisi kyllä pitänyt laittaa vähän hiuksia ja tiukempaa paitaa päälle, ei ole aivan vertailukelpoinen tuo.

Höpöhöpö. Ei mun tarvisi kuin laittaa tiukka teepaita päälle niin näyttäisin samalta.

Yhtä komealta kasvoista vai? Onneksi olkoon sitten. Se ei kuitenkaan muuta sitä tosiasiaa, että tuo mies on paljon harvinaisempi valioyksilö ulkonäöltään miesten keskuudessa mitä kumpikaan noista naisista on naisten keskuudessa. Jonkin verran toki mielipide-erot vaikuttaa, mutta jokaisen pitäisi mielestäni pystyä myöntämään, että nuo naiset on paljon lähempänä tavisnaista, kuin tuo mies tavismiestä.

Tuolle miehelle vastine naisesta näyttäisi esim.joltain tältä:

4373589e04cc7337c84061ec7cd59759.jpg

Ei tältä:

what-its-like-to-walk-down-the-street-as-a-woman-feat.png

Ymmärtänet siis mitä tarkoitan erolla universaalisti komeana pidetyn miehen vrt tavisnaisen välillä.

Tiesin tämän paskamyrskyn määrän :D

Otetaan vaikka tilanne, jossa kävelette illan hämärtyessä satamassa ja joku tyyppi kysyy naiseltanne ohimennen, että "heruukos?", niin annatteko tosiaan mennä toisesta korvasta ulos?

Yhtä komealta kasvoista vai? Onneksi olkoon sitten. Se ei kuitenkaan muuta sitä tosiasiaa, että tuo mies on paljon harvinaisempi valioyksilö ulkonäöltään miesten keskuudessa mitä kumpikaan noista naisista on naisten keskuudessa. Jonkin verran toki mielipide-erot vaikuttaa, mutta jokaisen pitäisi mielestäni pystyä myöntämään, että nuo naiset on paljon lähempänä tavisnaista, kuin tuo mies tavismiestä.

Ei tältä:

Todellakin kyllä näin on!

Otetaan vaikka tilanne, jossa kävelette illan hämärtyessä satamassa ja joku tyyppi kysyy naiseltanne ohimennen, että "heruukos?", niin annatteko tosiaan mennä toisesta korvasta ulos?
Mitäs tokoro tekisit jos minä tulisin illan hämärtyessä satamassa kysymään naiseltasi että heruukos? Siis jos en läpsisi pakaralle tai työntäsi kieltäni hänen korvaansa yms muuta siihen päälle :) Hakkaisit mut tajuttomaksi vai..?

Mitäs tokoro tekisit jos minä tulisin illan hämärtyessä satamassa kysymään naiseltasi että heruukos? Siis jos en läpsisi pakaralle tai työntäsi kieltäni hänen korvaansa yms muuta siihen päälle :) Hakkaisit mut tajuttomaksi vai..?

Luultavasti aivot heittäis oikosulkuun, hyökkäisin välittömästi kimppuun. Tietenkään en sano ettenkö itse siinä turpaan saisi, mutta reaktio olisi tuo. Pidän sitä niin alentavana käytöksenä. Ihminen joka tulee moista kysymään kerjää turpaansa ja tiedostaa riskit itsekin. Tästä syystä harvemmin sua pienikokoisempi/heikompi ihminen moista edes tulisi kysymään.

Entäpä itse samassa tilanteessa?

Kyllä minä ainakin antaisin. Miksi ihmeessä jonkun ääliön typerään heittoon pitäisi edes vaivautua reagoimaan, puhumattakaan jostain turpatalkoista?

"You'll never reach your destination, if you stop to throw rocks at every dog that barks" - W. Churchill.

Todennäköisesti muija repeäis nauruun ja sanois ei vittu mitä urpoja ja mä vastaisin että yrittänyttä ei laiteta. Mä en oikein ymmärrä missä kohtaa piti hermostua.

Kyllähän se toki on järkevämpää vaan antaa asian olla eikä alentua samalle tasolle, mutta itselläni hirttää väkisinkin kiinni mikäli joku vieras katsoo minun läheisiäni alas. Varmasti on ihmisiä, jotka pitävät kyseistä tapahtumaa vaan huvittavana eivätkä olkaa kohauta. Mikäli joku tuntematon ilkeilee minulle, niin se ei edes ärsytä niin suuresti kuin se, että joku ilkeilisi ihmiselle, jonka tunnen täysin ja jota arvostan äärettömästi. Se on luonteenpiirre, josta ei järkeilemällä yli pääse. Jokainen kyllä tietää mikä on koheteliasta ja mikä epäkohteliasta.

Ei tältä:

Ymmärtänet siis mitä tarkoitan erolla universaalisti komeana pidetyn miehen vrt tavisnaisen välillä.
Ei tuo linkkaamasi "parempi" nainen kyllä omaanmakuun ole parempi. Näyttää hassulle, jotenkin silmät liian erillään toisistaan :D. En näkis mahdollisena parittelukumppanina. Tosin en näkis tuota "rumempaakaan".

Mutta pointti oli, makuasioita. Makuasioita.

Heittäisin itse takas, että "Toivotaan parasta". Näin siis miehen näkökulmasta.

Ei tuossa Heruuko-kysymyksessä oo ainakaan mitään tappelemisen arvoista. Naurettava lähinnä.

Minä ainakin saisin raivarit miehelleni jos reagoisi millään tavalla. Nykyaikaisena pärjäävänä ja itsenäisenä naisena en tarvitse ketään miestä puolustamaan minua.

Sitä paitsi meillä olisi varmasti kiire, koska mieheni pitäisi vaihtaa renkaat autooni, remontoida kotia, siivota ja hoitaa lapset.

Minä ainakin saisin raivarit miehelleni jos reagoisi millään tavalla. Nykyaikaisena pärjäävänä ja itsenäisenä naisena en tarvitse ketään miestä puolustamaan minua.

Sitä paitsi meillä olisi varmasti kiire, koska mieheni pitäisi vaihtaa renkaat autooni, remontoida kotia, siivota ja hoitaa lapset.

Niin just, ja kun yöllä heräät olohuoneesta kantautuvaan kolinaan, niin muututkin yllättäen itsenäisestä naisesta pikkutytöksi ja mies saa kunnian mennä tarkastamaan tilanteen henkensä uhalla ;)

Itse en ainenkaan reagoisi millään tavalla tuollaiseen itsensä häpäisyyn. Jos ehdottelija olisi joku epätoivoinen reppana, niin saattaisin jopa huvittua tilanteesta.

Taidat olla aika epävarma itsestäsi, kun tuollaiset hetkauttaa noin tavattomasti? Suosittelen jotain itsetunnon kohotusta ja/tai vihanhallintaterapiaa.

Itse en ainenkaan reagoisi millään tavalla tuollaiseen itsensä häpäisyyn. Jos ehdottelija olisi joku epätoivoinen reppana, niin saattaisin jopa huvittua tilanteesta.

Taidat olla aika epävarma itsestäsi, kun tuollaiset hetkauttaa noin tavattomasti? Suosittelen jotain itsetunnon kohotusta ja/tai vihanhallintaterapiaa.

Ilman vihanhallintaterapiaa on selvitty tähänkin asti, ilman suurempia käsirysyjä. En myöskään usko epävarmuuden vaikuttavan siihen, että näen punaista kohdatessani tarkoituksenmukaista idioottimaista käyttäytymistä. Luulen sen olevan Suomessa todella yleistä, että epäkohteliaisuuksia siedetään liikaa.

Luultavasti aivot heittäis oikosulkuun, hyökkäisin välittömästi kimppuun. Tietenkään en sano ettenkö itse siinä turpaan saisi, mutta reaktio olisi tuo. Pidän sitä niin alentavana käytöksenä. Ihminen joka tulee moista kysymään kerjää turpaansa ja tiedostaa riskit itsekin. Tästä syystä harvemmin sua pienikokoisempi/heikompi ihminen moista edes tulisi kysymään.

Entäpä itse samassa tilanteessa?

Voi helvetti mikä pelle. Toivottavasti olet joku alle parikymppinen kaveri joilta yleensä menee tuo uhmaikä ajan kanssa ohi kun vähän aikuistuu. Mutta jos olet jo aikuisen iässä niin hae nyt hyvä ihminen apua tuohon ongelmaas. Nimittäin ei ole normaalia, että noin kovasti ottaa luonnon päälle jos joku käyttäytyy vähän huonosti.

Kyllähän se toki on järkevämpää vaan antaa asian olla eikä alentua samalle tasolle, mutta itselläni hirttää väkisinkin kiinni mikäli joku vieras katsoo minun läheisiäni alas. Varmasti on ihmisiä, jotka pitävät kyseistä tapahtumaa vaan huvittavana eivätkä olkaa kohauta. Mikäli joku tuntematon ilkeilee minulle, niin se ei edes ärsytä niin suuresti kuin se, että joku ilkeilisi ihmiselle, jonka tunnen täysin ja jota arvostan äärettömästi. Se on luonteenpiirre, josta ei järkeilemällä yli pääse. Jokainen kyllä tietää mikä on koheteliasta ja mikä epäkohteliasta.
Siinä, ettei reagoi katseisiin tai kyselyihin asettaa itsensä tylyn elitistisesti sen kyselijän yläpuolelle, eli voittaa jo sillä, että kohtelee sitä dorkaa kuin ilmaa. "Naiseni", mikä ilmaus on sekin hassu, en voi ketään omistaa, tod.näk. sanoisi tylysti "Painu vittuun!" tai vastaavaa ja mikäli heppu ei sitä uskoisi, sanoisin itse samoin. Vasta tyypin fyysinen toiminta tuottaisi minulta fyysisen vastineen. Ihan järjetöntä reagoida sanoihin fyysisesti. Ylhäisen aristokraattinen ylenkatse (vaikka itse olisikin köyhä opiskelija tai rivityöläinen) on yleensä paras vastine tyhmien ihmisten pöljäilyihin.

Ei tuo linkkaamasi "parempi" nainen kyllä omaanmakuun ole parempi.

On se vähän tyttömäisempi, joka sellaisesta tykkää. Tuo alkuperäisen videon mimmi on taas aika muodokas, vähän narttumainen, kävelee ylväästi, hiukset ja meikit on laitettu ja kauempaa katsoen ihan nätti naamastakin. Varmasti saa enemmän huomiota kadulla.

Tokorosta tuli mieleen yksi kerta diskoteekissa kun ohi kävellessä yhdeltä mimmiltä tuli vähän katsetta. Iskin sille silmää ja sitten olikin kova puhuminen etten saanut turpaani sankaripoikkikselta :(

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom