Kauniin kropan spontaani kehuminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Frenzy
  • Aloitettu Aloitettu
Tokorosta tuli mieleen yksi kerta diskoteekissa kun ohi kävellessä yhdeltä mimmiltä tuli vähän katsetta. Iskin sille silmää ja sitten olikin kova puhuminen etten saanut turpaani sankaripoikkikselta :(

Todistin Virossa pari kuukautta sitten tilannetta jossa pari erittäin kaunista venakkoa veti miehiä puoleen kuin hunaja purkki kärpäsiä. Hetken perästä aina paikalle pelmahti sellainen venäläinen hormooni-kriminaali ja kolme jätkää näytti lähtevän nokka vuotaen pihalle. En voinut muuta toivoa kuin että tämä hormooni-kriminaali menee vielä joskus niistämään väärää jätkää. Ja on noita idiootteja naisissakin. Sen verran melkein tahalliselta näytti naistenkin käytös.

Että ei kannata ihan ketä tahansa, varsinkaan venäläisiä naisia, mennä kehumaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Luultavasti aivot heittäis oikosulkuun, hyökkäisin välittömästi kimppuun. Tietenkään en sano ettenkö itse siinä turpaan saisi, mutta reaktio olisi tuo. Pidän sitä niin alentavana käytöksenä. Ihminen joka tulee moista kysymään kerjää turpaansa ja tiedostaa riskit itsekin. Tästä syystä harvemmin sua pienikokoisempi/heikompi ihminen moista edes tulisi kysymään.

Entäpä itse samassa tilanteessa?
Itse jatkaisin matkaa eikä tuntuis missään. Ehkä odottaisin naiseni vastaavan ensin "ei heru", ja jatkaisin vielä että ei muuten heru minultakaan. Sinun asenteella luulis että merkittävä osa aikuisiästä tulisi vietettyä kaltereiden takana. Olen kyllä siitä ihan samaa mieltä että törkeätähän moinen käytös olisi, mutta suoraan sanottuna minun (ja lakikirjankin) oikeustajun mukaan ihmiseltä saa kysyä heruisko. Mutta miksi provosoitua noin valtavasti moisesta. Kyllä terveen itsetunnon pitäisi moinen verbaliikka kestää ongelmitta.

Voisin nyt mennä tuonne kuviitteellisia kuvia pakkislaisista ketjuun kuvailemaan sinua joko 110+ kiloiseksi tatuoiduksi roidrage kaljupääksi, tai sitten alle 20v klopiksi jolla on vielä vähän niukanlaisesti elämänkokemusta ja enempi intoa kuin järkeä ja malttia :) Ei millään pahalla.

Ihmiset ei ole samanlaisia, toiset ottaa vittuilun vakavammin kuin toiset ja se kannattaa ottaa huomioon kun tuolla IRLissä liikkuu.
Jos olet naisen seurassa ja joku tulee siihen heittämään epäkunnioittavaa kommenttia, niin kysymys on juurikin siitä kunnioituksen puutteesta, ts. se on vittuilua. Ja jos vittuilee tuolla ulkona ventovieraille niin turha ihmetellä jos tulee turpaan.
Jos otat jonkun pöydästä ravintolassa tuolin lupaa kysymättä, niin jollekkin henkilölle se on vain tuoli eikä muuta, toiselle asiaan eri lailla suhtautuvalle se on vittuilua johon suhtaudutaan vakavasti, ts. miksi vitussa antaisi jonkun kusipään vittuilla itselleen?

En mitenkään kannata huutelijoiden turpaan mätkimistä, mutta ihmettelen sitä jos ei tajuta ettei kaikki ihmiset ole samanlaisia ja
ajattele asioista samalla lailla.

Tuo hijab-filmi osoittaa aika hyvin, miten tietyn kulttuurin miehet ovat tässä asiassa osittain tai täysin eläimen tasolla, jolloin heille on sinänsä loogista peittää naiset läpikotaisin. Onneksi suomalaiset eivät suurimmaksi osaksi ole tuollaisia, niin naiset saavat kulkea miten haluavat.

Edit: Koska joku voi kommentoida että miksi sitten ei tykätä kun musliminaiset pukeutuu noin, niin se tuo ainakin minulle mieleen sen, että koska miehet eivät muka muuten voi osata käyttäytyä, ja naisten ja miesten kanssakäymistä pitää muutenkin valvoa ja rajoittaa. Sen lisäksi epäilen vahvasti, että suurin osa niistä naisista haluaa pitää muitakin vaatteita, kuten kaikkien muidenkin kulttuurien naiset. Varmaan Afrikan pygmimimmeilläkin on eri lannevaatteet eri päiville.

ajattele asioista samalla lailla.

Ennemmin on kyse siitä, etteivät kaikki ihmiset ajattele lainkaan ennen toimimista tai pysty hillitsemään itseään pikkulasta paremmin. Harvassa ovat ne, jotka harkitusti vetäisivät jotain huutelijaa pataan mahdollisesti vakavinkin seurauksin, mutta helvetinmoinen määrä niitä, jotka vetävät vaistomaisena reaktiona turpaan mitään ajattelematta, kun itsehillintä ja harkintakyky ovat nollissa. Sama porukka sitten riehuu siellä nakkikioskijonollakin, kun luulevat jonkun vittuilleen katsomalla liian pitkään kohti tai kuulevat jonkun puheen sivusta väärin. Todella iso osa turhasta väkivallasta sekä oikeusjutuista selittyy perusteella "No en mä ajatellut, hermot vain meni". Todella paska syy minun mielestäni ja siinä pitäisi olla aina vakava syy itsetutkiskeluun, jos alkuihmisen vaistot alkavat vetää järjen ylitse.

Ennemmin on kyse siitä, etteivät kaikki ihmiset ajattele lainkaan ennen toimimista tai pysty hillitsemään itseään pikkulasta paremmin. Harvassa ovat ne, jotka harkitusti vetäisivät jotain huutelijaa pataan mahdollisesti vakavinkin seurauksin, mutta helvetinmoinen määrä niitä, jotka vetävät vaistomaisena reaktiona turpaan mitään ajattelematta, kun itsehillintä ja harkintakyky ovat nollissa. Sama porukka sitten riehuu siellä nakkikioskijonollakin, kun luulevat jonkun vittuilleen katsomalla liian pitkään kohti tai kuulevat jonkun puheen sivusta väärin. Todella iso osa turhasta väkivallasta sekä oikeusjutuista selittyy perusteella "No en mä ajatellut, hermot vain meni". Todella paska syy minun mielestäni ja siinä pitäisi olla aina vakava syy itsetutkiskeluun, jos alkuihmisen vaistot alkavat vetää järjen ylitse.

On sekin oma valinta että antaa sen punaisen usvan laskeutua ylle ja antaa mennä. Sitä voi ajatella ajattelemattomuutenakin ihan hyvin, mutta se voi olla myös ihan tietoinen valinta.
Pointti on se että ei kannata mennä aukomaan tuntemattomille.

No miksi pukeutua huomiota hakevasti jos ei halua sitä huomiota? Ei se ainakaan auta asiaa, jos ei halua kuulla kehuja.

Eiköhän ihmiset pukeudu nätisti ihan vaan sen takia, että näyttäisivät toisten silmissä näteiltä. Ei kai siinä kukaan hae mitään huutelua tai kähmintää vaikka farkut olisivat kireät perästä ja t-paita näyttäisi rinnan kaaren?

Voi olla ikäkausikysymyskin, mutta koskaan en ole eläissäni baarin ulkopuolella kommentoinut muiden kuin oman kulloisenkin kullan ulkonäköä. Töihin sellainen ei minusta kuulu ollenkaan, tuntemattomille en puhu muutenkaan ja tuttuja en kehu periaatteesta. Ylpistyisivät.

No hemmetti sehän toimii! Musulmaanit on sittenkin oikeassa.

Olisi hyvää paskamyrsky ainesta keskusteluun vaikuttaako pukeutuminen seksuaalisiin ahdisteluihin ja raiskauksiin :)

Kumma tabu muuten sekin. Miehenä tiedän että tietyllä tavoin pukeutumalla (oikeastaan miten tahansa valtavirrasta poikkeavasti) tai käyttäytymällä nostan osakkeita saada turpaan nakkikioskilla huomattavasti. Eihän se sitä tarkoita ettenkö niin pukeutuisi tai että turpaan saanti olisi minun vika. Meneppäs edes puolella sanalla vihjaamaan samaa seksuaalisista ahdisteluista tai raiskauksista niin heti kuulemma syyllistät uhria.

Mä en oman kokemukseni pohjalta oikein usko, että naisellakaan pukeutuminen olisi suurin provokaattori joutua ahdistelluksi.
Tai ei mua ainakaan juurikaan olla ahdisteltu, vaikka olen liikuskellut nuorempana hyvinkin provokatiivisesti pukeutuneena. Tarpeeksi myrtsi ilme kun on naamalla, saa olla rauhassa vaikka missä vetimissä. Semmoinen flirttaileva käytös (jota en ole koskaan osannut) onkin sitten toinen juttu.

Henkisesti heikko jos huutelusta tarvii numero tehdä,eri asia jos tappo tai raiskaus uhkauksia tulee.
Herkkää porukkaa.

Aika korkee kynnys sulla jos annat jätkien nimitellä sun naisystävää ohimennen ilman että teet siitä numeroa.
Kyllä mä vaan sen verran nautin kun kusipäitä ojennetaan fyysisesti, että niin teen mikäli vain tilanteen tullen kykenen.

Enkä taida olla ainut:
Mistä tää juuri äskettäin sosiaalisessa mediassa levinnyt saikaan alkunsa? No just niistä huutelijoista, mikäli tähän iltapaskan juttuun on luottaminen.
Varmasti tappelu meinannut syntyä sisätiloissa jo aiemmin, ja portsari elvyttämässä pihalla tuohtunuttä miestä. Tän jälkeen tää kaksikko, joka otti jo
kertaalleen takkiin sisällä, saa nekkuun uudestaan. Nautin katsoa tuota ja niin nauttii iltapaskan toimittajakin. Harvempi vaan uskaltaa mitään tehdä
tilanteen tullen ja väittää ettei halua alentua samalle tasolle huutelijoiden kanssa. (Toki en kyllä tiedä mistä perseestä iltalehti on vetänyt kyseisen tarinan :D)
http://www.iltalehti.fi/iltvuutiset/201411250185252_v0.shtml

Aika korkee kynnys sulla jos annat jätkien nimitellä sun naisystävää ohimennen ilman että teet siitä numeroa.
Kyllä mä vaan sen verran nautin kun kusipäitä ojennetaan fyysisesti, että niin teen mikäli vain tilanteen tullen kykenen.

Enkä taida olla ainut:
Mistä tää juuri äskettäin sosiaalisessa mediassa levinnyt saikaan alkunsa? No just niistä huutelijoista, mikäli tähän iltapaskan juttuun on luottaminen.
Varmasti tappelu meinannut syntyä sisätiloissa jo aiemmin, ja portsari elvyttämässä pihalla tuohtunuttä miestä. Tän jälkeen tää kaksikko, joka otti jo
kertaalleen takkiin sisällä, saa nekkuun uudestaan. Nautin katsoa tuota ja niin nauttii iltapaskan toimittajakin. Harvempi vaan uskaltaa mitään tehdä
tilanteen tullen ja väittää ettei halua alentua samalle tasolle huutelijoiden kanssa. (Toki en kyllä tiedä mistä perseestä iltalehti on vetänyt kyseisen tarinan :D)
Kaksikko ahdisteli väärän miehen tyttöystävää | IL-TV Uutiset | Iltalehti.fi
Toteaisin vaan että onpas minulla kuuma nainen kun vislataan ja kehutaan.
Eri asia jos uhkailtas,sitten reagoisin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom