Kauniin kropan spontaani kehuminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Frenzy
  • Aloitettu Aloitettu
a) huutelua ei Suomessa tapahdu, joten olkaa hiljaa
b) huutelua tapahtuu, mutta vain juoppojen ja mamujen toimesta, joten olkaa hiljaa
c) jos huutelua tapahtuu, se on oma vikanne kun pukeudutte kuin hutsut, joten olkaa hiljaa
e) suomalaiset naiset eivät osaa pukeutua, kuten vaikka virottaret, joten pukeutukaa hemaisevammin mutta älkää valittako jos sitä kommentoidaan, vaan olkaa hiljaa
f) olkaa nyt vaan ylipäätään hiljaa?

Eniten silti ihmettelen sitä, miksei vaan voi todeta että joo, tuota tapahtuu, osa meistä on urpoja. Kaikki ei ole. Osa on. Elämä on.

Jaa että onko ongelma vai että kenelle on ongelma? Ei kai kukaan ole vaatinut hiljaa olemaan, joku aloitti topikin ja siitä on keskusteltu keskustelupalstan tyyliin. Ei tarvi heti marttyyriksi alkaa jos vastaukset ei miellytä.

Mutta sikäli olet oikeassa siinä että urpoja on lähestulkoon joka paikassa. Milläs niistä päästäisiin eroon? Lahjoittamalla rahaa jollekin jenkkiläiselle non-profitille? :D

Otsikkoon viitaten sanon vielä että parempi olla spontaanisti kehumatta vaikka tulisi kuinka kaunis kroppa vastaan kadulla.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei varmaan mene kauan kun oven avaaminen naiselle tulkitaan seksuaaliseksi ahdisteluksi, tähän asti on tullut kiitoksia tai kohteliaisuutta ei ole juurikaan huomioitu tilanteesta ja naisesta riippuen.

Kannattaa muuttaa tänne maalle. Ei tasan varmasti tule puolikastakaan huutelua tai edes kehuvaa sanaa, sama kuinka näyttävä nainen on. Lähinnä porukka katsoo kuin lehmä uutta ämpäriä jos on tois paikkakuntalainen, sama minkä näköinen.

Aasiassa aikoinaan 10 vuotta sitten naiset (ihan normaalit, ei sellaiset) katsoivat perään, saattoivat jotain huutaa, haluta ottaa yhdessä valokuvan tai jotain. Se oli ihan kivaa. Niin on vaan paikat 10 vuodessa länkkäröityneet (tai sitten ovat nähneet mua tarpeeksi) ettei siihen enää juurikaan törmää.

Aasiassa aikoinaan 10 vuotta sitten naiset (ihan normaalit, ei sellaiset) katsoivat perään, saattoivat jotain huutaa, haluta ottaa yhdessä valokuvan tai jotain. Se oli ihan kivaa. Niin on vaan paikat 10 vuodessa länkkäröityneet (tai sitten ovat nähneet mua tarpeeksi) ettei siihen enää juurikaan törmää.

Eipäs unohdeta sitä tosiasiaa, että se tapahtui 10 vuotta sitten... :D

Onhan tuo aika rasittavaa, jos joutuu kuuntelemaan päivittäin ja vielä useampia kertoja päivässä. Kaverin isosisko on sen verran näyttävä nainen, että hän ei Turussa tahdo lähteä illalla yksin ulos kävelemään, koska miesseurassakin - minä + veli / minä - sille huudellaan jatkuvasti aika suoria ehdotuksia panemista ja on monen "unelmaraiskauskohde". Voin vain kuvitella mitä hän on joutunut yksinään kuuntelemaan iltakävelyillään aikaisemmin.

Mulle ei huudella mutta baarissa on hyvin usein joku muija perseessä kiinni.

Turussa vissiin eri kulttuuri sitten. On niitä näyttäviä naisia Jyväskylässäkin enkä kyllä ole moisesta ikinä kuullut. Eikä ole ikinä kukaan nainen (eikä mies) käynyt baarissa pakaroihin kiinni.

Jälkimmäisen videon pointti epäonnistuu surkeasti, koska siinä missä ensimmäisen videon nainen on luokiteltavissa enemmän tavikseksi, kuin varsinaiseksi kaunottareksi, niin jälkimmäisen videon mies on poikkeuksellisen ja todella harvinaisen komea miesyksilö yleisten kauneusihanteiden mukaan. Toisin sanoen todella paljon useampi nainen joutuu kokemaan videolla nähtyä häirintää verrattuna siihen äärimmäisen pieneen osaan miehistä, joita sama "ongelma" koskettaa.

Jos tuolla videolla kävelisi miesmallin sijasta joku suht.hyvännäköinen tavismies, niin varmasti saisi kävellä ihan rauhassa.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Toisin sanoen todella paljon useampi nainen joutuu kokemaan videolla nähtyä häirintää verrattuna siihen äärimmäisen pieneen osaan miehistä, joita sama "ongelma" koskettaa.

Jos tuolla videolla kävelisi miesmallin sijasta joku suht.hyvännäköinen tavismies, niin varmasti saisi kävellä ihan rauhassa.

Joo on tiedossa. Todella pieni osa miesväestöä kiinnostaa naisia, jotenkin tuokin on varmaan miesten vika. :D

Joo on tiedossa. Todella pieni osa miesväestöä kiinnostaa naisia, jotenkin tuokin on varmaan miesten vika. :D

Niin se tavallaan onkin miesten vika. Jos miehet lopettaisivat tästä päivästä alkaen täysin tavallisen näköisten naisten kehumisen ja ylistämisen kauniiksi, niin tasa-arvoa alkaisi syntyä samantien. Naisilla on usein aivan käsittämättömiä kuvitelmia omasta ulkonäöstään suhteessa vastakkaisen sukupuolen "ulkonäöllisesti saman tason" kanssaeläjiin. Tämä ongelma johtuu mm.osittain siitä, että naisten ulkonäköä ja kauneutta arvostellaan useammin siitä näkökulmasta miltä he näyttävät maalaukset kasvoillaan, kuin siitä miltä he näyttävät oikeasti.

Eipäs unohdeta sitä tosiasiaa, että se tapahtui 10 vuotta sitten... :D

Oh shit man. Tuo vaihtoehto ei käynyt pienessä mielessäkään...

Niin se tavallaan onkin miesten vika. Jos miehet lopettaisivat tästä päivästä alkaen täysin tavallisen näköisten naisten kehumisen ja ylistämisen kauniiksi, niin tasa-arvoa alkaisi syntyä samantien. Naisilla on usein aivan käsittämättömiä kuvitelmia omasta ulkonäöstään suhteessa vastakkaisen sukupuolen "ulkonäöllisesti saman tason" kanssaeläjiin. Tämä ongelma johtuu mm.osittain siitä, että naisten ulkonäköä ja kauneutta arvostellaan useammin siitä näkökulmasta miltä he näyttävät maalaukset kasvoillaan, kuin siitä miltä he näyttävät oikeasti.

Sama myös kropan kanssa. Naiselle riittää että pitää itsensä hoikkana ja omaa suurin piirtein normaalit muodot niin heti on hyvä kroppainen. Miehen pitää selkeästi olla treenannut ja hankkinut lihaksia sekä siihen päälle vielä vetänyt onnistuneet dietit että on ns hyvä kroppainen.

Niin mitä käsittämättömiä kuvitelmia naisilla on? On sieltä varmaan erotettavissa tietty porukka, joka tykkää pitää itseään kondiksessa, ja joka varmaan on myös enemmän stereotyyppisen hyvännäköisen miehen perään, mutta vaikea tuosta on kovin yleistä ilmiötä saada.

Mitä kroppaan tulee, niin varmaan viime vuosien fitness-buumi ja siitä seurannut tietynlainen vartaloihanne koskettaa myös miehiä, mutta ei tuokaan minusta miehiä mitenkään eriarvoiseen asemaan laita, jos jotain sukupuolten välistä vertailua pitäisi tehdä. Mua jäi kiinnostamaan, että mistä tuo edellisessä viestissä lainattu purkaus juontaa juurensa?

Sama myös kropan kanssa. Naiselle riittää että pitää itsensä hoikkana ja omaa suurin piirtein normaalit muodot niin heti on hyvä kroppainen. Miehen pitää selkeästi olla treenannut ja hankkinut lihaksia sekä siihen päälle vielä vetänyt onnistuneet dietit että on ns hyvä kroppainen.
Maxin kanssa samaa mieltä.. Suurin osa naisista kuulemani perusteella pitää komeutta/lihaksikkuutta lähinnä pienenä plussana. Itsevarmuus on se juttu. Tosin itsevarmuus varmaan kulkee jonkin verran käsi kädessä ulkonäön kanssa.

Tollanen vertaaminen puhumalla esimerkiksi käyttäen tollasia ilmauksia kuin "ulkonäöllisesti saman tasoisia" on mun mielestä haitallista ja aika tökeröä. Kannattaa unohtaa tollainen ajattelu kokonaan ja miettiä yksinkertaisesti, että ketä pitää viehättävänä potentiaalisena partnerina ja ketä ei. En mä ainakaan ole muuttamassa mun standardeja, enkai mä mitään sille voi, että tykkään ulkonäöllisesti todella laajasta kirjosta naisia. Luulen, että homma on toistepäinkin täysin sama.

Tollanen vertaaminen puhumalla esimerkiksi käyttäen tollasia ilmauksia kuin "ulkonäöllisesti saman tasoisia" on mun mielestä haitallista ja aika tökeröä. Kannattaa unohtaa tollainen ajattelu kokonaan ja miettiä yksinkertaisesti, että ketä pitää viehättävänä potentiaalisena partnerina ja ketä ei.

Onhan tuo aika rasittavaa, jos joutuu kuuntelemaan päivittäin ja vielä useampia kertoja päivässä. Kaverin isosisko on sen verran näyttävä nainen, että hän ei Turussa tahdo lähteä illalla yksin ulos kävelemään, koska miesseurassakin - minä + veli / minä - sille huudellaan jatkuvasti aika suoria ehdotuksia panemista ja on monen "unelmaraiskauskohde". Voin vain kuvitella mitä hän on joutunut yksinään kuuntelemaan iltakävelyillään aikaisemmin.

Mulle ei huudella mutta baarissa on hyvin usein joku muija perseessä kiinni.

Kuulostaa omituiselta, joskin ikävä kyllä todellisuutta. Itse hyökkään kimppuun välittömästi mikäli joku huutelee mun seuralaiselle älyttömyyksiä. Ensinnäkin ilkeämieliset kommentit loukkaavat seuralaista ja mellevät kauniit kommentit minun kuullen loukkaa minua. Kutsukaa sitä mustasukkaisuudeksi ja minua väkivaltaiseksi jos haluatte, mutta olen valmis takomaan ihmiseltä kuin ihmiseltä tajun kankaalle epäkunnioittavasta tai alentavasta käytöksestä kumppaniani tai minua kohtaan. Aivan sairaan törkeää lähteä huutelemaan tuntemattomien ihmisten perään yhtään mitään.

Kuulostaa omituiselta, joskin ikävä kyllä todellisuutta. Itse hyökkään kimppuun välittömästi mikäli joku huutelee mun seuralaiselle älyttömyyksiä. Ensinnäkin ilkeämieliset kommentit loukkaavat seuralaista ja mellevät kauniit kommentit minun kuullen loukkaa minua. Kutsukaa sitä mustasukkaisuudeksi ja minua väkivaltaiseksi jos haluatte, mutta olen valmis takomaan ihmiseltä kuin ihmiseltä tajun kankaalle epäkunnioittavasta tai alentavasta käytöksestä kumppaniani tai minua kohtaan. Aivan sairaan törkeää lähteä huutelemaan tuntemattomien ihmisten perään yhtään mitään.

hahahahaa:D

3c09d14adcdd6626599b630020298af374a0fd836295a829a62c17c45770fd64.jpg

Nojaa. Kyllä tuolla jenkeissä saa kokea kaikenlaista ihan tavismiehenäkin. Otettu kädestä kiinni ja kateltu hihatatuointeja, nostettua yhtäkkiä paitaa samalla kun sanoo I just wanna see that tattoo, jotain peruskehuja/vittuiluja, yks myyjätär koitti kiskoa väkisin takahuoneeseen jotta voisi näyttää pakaroissaan olevan tatuoinnin, muutama frendiä tullut käännetyksi, yksi sai fillaroidessa Harlemissa nyrkistä vastapalloon ( näyttää supisuomalaisenakin vähän latinolta ) jne. Ääriesimerkkeinä naiset tulee varmaan helpommin seksuaalisesti ahdistelluiksi ja miehet ryöstetyksi/mukiloiduksi. Ei toi mun mielestä oo mikään sukupuoli kysymys. Musiikki korville niin saa varmiiten elää siinä omassa kuplassaan jos sitä haluaa. Itse en ole noista ahdistunut, mutta ymmärrän toki jos joku ahdistuu. Sellasta se elämä nyt vaan välillä on, ja jos astut isoon maailmaan niin otat sen riskin että joku on tökerö sua kohtaan.

https://www.youtube.com/watch?v=_Bzy1_OMS-Q Jotenkin tuli heti mieleen.:)

SIC-:n Uuden-Seelannin video vaikutti jo sellaselta mitä kuvittelisin Suomessakin olevan.. ja siinä oli kävelyllä hyvännäköinen nainen.

Eli päät kääntyy kyllä, mutta rauhassa saa olla..

Koska tänne oli jo tuokin Aucklandissa kuvattu pätkä linkattu, voisi olla aika pienen parodiapätkän:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom