Kauanko treenaatte?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -AK-
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
2.5 tuntia. Kuntopyörää poljen 60min rasvanpoltto sykkeellä ja sitten noin 90 minuutin punttitalkoot. Tykkään tehdä sarjat pitkillä palautuksilla joten tuo aika menee useinkin noin pitkäksi. Sitten tietysti ne mukavat juttutuokiot siellä salilla :D

1h - 1h 20min

Jos viittisin tehdä koko ohjelman, niin menis sellainen 1,5 tuntii reilu, mutta yleensä keskittyminen herpaantuu jossain tunnin kohdalla. Sitten perään vähän mahoja niin joutaakin jo kotiin.

Ens vuonna skarppaan :D

Jos viittisin tehdä koko ohjelman, niin menis sellainen 1,5 tuntii reilu, mutta yleensä keskittyminen herpaantuu jossain tunnin kohdalla. Sitten perään vähän mahoja niin joutaakin jo kotiin.

Ens vuonna skarppaan :D

:D

Itellä menee sellanen 50minuuttia vähintään.. tunti vartti enintään...

45-60min, eikös se niin ollu että 45 min jälkeen veren kortisoli pitoisuus nousee huimasti ja kortisoli tais olla katabolinen stressihormoni?

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
siin se 45-60min välil yleinsä pyörii joskus voi mennä yli tunti jos kaveri o laiskal tuulel eikä jaksa pitää reipasta treeni tahtii yllä

Se riippuu ihan montako ihmistä on tekemässä siinä ringissä, esim tänään sain tehä ihan yksin penkin ja sit oli mun lisäks vaan tuo "valmentaja" tossa box-kyykkyä vetämässä. Noin tunnissa penkki ja box kyykky.

Tunti ja vähän päälle, riippuu pitkälti siitä, kuinka kiire on töihin.

Normaalisti itse treeniin vierähtää lämmittelyineen se 1.5 - 2.0 tuntia, mutta joskus jos on monta isoa liikettä ja isoja painoja samassa treenissä niin saattaa kestää jopa 2.5 tuntia, joka on ehdottomasti liikaa.

Paras olisi 1.5 tuntia jos saisi pidettyä.

tänään meni 3 tuntia kun olin parin kaverin kanssa suurin osa ajasta menikin kyllä paskan jauhamiseen:D
normaalisti salilla menee noin 1-1,5h

Lämmittelyineen 45 min - 1 tunti.

Riippuu. Nyt teen 1-jakoisella, joten menee vähän enemmän aikaa. Korkeintaan 1h30min lämmittelyineen päivineen. Oon yleensä polkenu 10min kuntopyörää aluks, ja ennen suihkua 20min crossarilla.

pari krt viikossa salilla,ekassa treenissä menee n.1h 40 min lämmittelyineen ja tokassa n 2h10min lämmittelyineen,vähän tietysti vaihtelee...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom