Kauanko olet salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juzu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
55-65 minuuttia, sisältää lämmittelyt ja pienimuotoista venyttelyä lopuksi. Treenaan siis kaksi-jakoisella, aikamoista juoksua treeni yleensä onkin. Itse olen huomannut että jos treenin antaa venyä liian pitkäksi, häviää mielenkiinto loppua kohden ja sitten alkaa laiskottelemaan. Eilen 65 minuuttia, rinta, ojentajat, jalat (ei pohkeita), olkapäät ja hauikset. Kaikki kerkes treenaamaan hyvin ja joka lihakselle apuliikkeitä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
1,5 tuntia menee. Teen tällä hetkellä voimapainotteista treeniä. pikkasen reilu tunti menee samoissa liikkeissä, jos teen bodaus tyyppisesti. Sisältää lämmittelyt, mutta venyttele en ikinä. Varmaan pitäis, mutta kun oon niin laiska.

Suosittelen muuten voimatreeniä, jos motivaatio on hakusessa. Itsellä ainakin sarjapainot junnasivat, ja alkoi vituttaa koko touhu. Vaihdoin voimatreeniin, jossa näin yksinkertaistettuna teen 5*5 sarjat nousevina, tai välillä laskevina. Joskus teen kolmosiakin, ja silloin tällöin ihan maksimirautoihin saakka.Kuukauden nyt tehnyt näin, ja motivaatio on huipussaan. Joka kerta saa laittaa enemmän rautaa tankoon. Tästä kun piakkoin vaihdan taas pidempiin sarjoihin, niin sarjapainot on ihan eri luokkaa, kuin ennen voimakautta.

Tänään 40min, ku joutu lopettaa kesken ku flunssa ei ollutkaa hellittäny vielä tarpeeksi. Normisti vaihtelee 45-100 min välillä.

Mä en tiedä mitä mä siellä salilla hifistelen, mutta on alkanu venyä kahteen tuntiin. Tässä siis mukana 20 min alku- ja loppulämpät... Joskus tulee rykästyä ripeeseenkin tahtiin tunnissa jos on menoa, mutta muuten: mikäs kiire tässä valmiissa maailmassa.

Suositut

Back
Ylös Bottom