Kauanko menee, että sixpack erottuu?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
33
elikkä kauanko teil on kestäny et ootte saanu sixpackin erottuu? siis siitä ku alotitte vatsoi treenaa. ja sanokaa samal olitekko dieetil vai alussa vaa laihoja?

syviä vatsoja tahkomalla sain aika hyvin vatsat näkymään, mutta työtä tulee olemaan.. ja mikään keijukainen en ollu, muuten mikään kauhean tukevakaan.. :rock:

TÖITÄ TÖITÄ!! :whip: :thumbs:

ei.. siinä oli vain yks pallo, mikä ei paljon hetkahtanu..:hyper:
sellaset kuukaus, ni jo rupes ilmestymään! :evil: :wall:

Laihutat vaan rasvat 2% (:D) ni varmaan näkyy sikspäkki, eikä tarvi tehä yhtäkään vatsalihasliikettä, jos sitä haluut.

Eh...Muistaakseni hölkkääjä oli jo aika ripped kunnossa.
Ennen kuin alotin punttauksen niin olin aivan hemmetin laiha ja alhaisilla rasvoilla, mutta silti ei päkki näkyny. Nahka peitti näkyvyyden.:D

no ei varmasti enää siinä vaiheessa, mut siihenkin pitää tehä niitä töitä!!:whip: :wall:

en. kyl mä töitä voin tehä ei siin mitää.. en oo muuta tehnykkä viime aikoina.

Vatsalihakset tulevat näkyviin vain kun diettaa rasvat pois. Vatsalihakset meillä jokaisella on, eikä niitä jotkut edes treenaa. Monet kisaajatkin vetää pari viikkoa ennen kisaajaa sarjoja ja thats it. Suosittelen kuitenkin treenaamaan niitä, koska vatsalihakset tukevat keskikroppaa ettekin raskaissa kyykyissä ja kulmasouduissa.

joo... mun rasvaprosentti on noin 10% tai siit alas päin oon käsittäny et siin vois jo näkyä?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
yh.. mun painoindeksi on n 15. mut voisko se vaikuttaa et mä syön kortisonii joka toinen päivä 5mg? se turvottaa

hölkkääjä sanoi:
yh.. mun painoindeksi on n 15. mut voisko se vaikuttaa et mä syön kortisonii joka toinen päivä 5mg? se turvottaa

painoindeksi 15? Ja siitä vielä osa nestettä kortisonin takia?

Toivottavasti ei, painoindeksi on mun mielestä siinä mielessä tuubaa että se ei huomioi kehon koostumusta ja mittasuhteita millään lailla mutta tuo 15 on kyllä niin vähän että huh huh.

No ei kenelläkään niin paljon nestettä ole, että se peittää kokonaisia vatsalihaksia ja niiden välejä. Pöhö tekee vain sileäksi, se poistaa viimeisen erottuvuuden. Painoindexillä voit heittää vesilintua, ne eivät pidä laisinkaan paikkaansa jos kyseessä on vähänkään lihaksikkaampi kaveri tai sitten rasvaton kuikelo. Painoindexi sanoo, että normaali massakauden bodari on yliläski sika ja kisakunnossa oleva bodari normaali pienellä ylipainolla.

Nuorempana näky vatsalihakset, mutta nyt en oo muutamaan vuoteen niitä nähnyt :D Tosin tällä hetkellä ne on "vahvassa" kunnossa, mutta rasvoja on sen verran että ne ei näy. Kun mahaa koittelee niin siellähän ne tuntuu. Keväämmällä sitten hommataan ne näkyviin :)

mul on sellanen pömppö ala vatsa... ylä vatsat näkyy kuta kuinki vähä ky jänittää

Jotku terveydenhoitajat pitää hoikkana ja normaalivartaloisena siihen asti kunnes astut vaalle. Sitten rupee tulemaan asiantuntevaa kommenttia että "sun painoindeksi on 24, kannattais alkaa laihduttamaan ettet vaan mene tuonne ylipainoisten puolelle". Siis mitä vittua? Oikeesti! Sitten yrität vääntää rautalangasta ja sanoa että rasvat on 10-12% samalla kun se selittää niistä käppyröistä että olet täällä ylempänä kuin keskiarvo ja sun pitäisi päästä tänne alemmas.

Kahessa paikassa olen törmännyt tällaisiin, toinen oli terveyskeskuksessa ja toinen korkeakoulun aloitustarkastuksessa.

Ja muuten, vatsoja kannattaa tehä muuten(kin) kuin pelkästään istumaannousuja. Erityisesti jalkojen kiinnittämisen voi jättää pois. Vaikka jalat sängylle, itte lattialle selälleen ja siitä tahkoamaan nykytystä. Ja sitten jalkojennostoja.

Jotta saadaan threadiin jotenkin tyhjentävä vastaus.

Jos olet ihminen joka ei ole läski eikä laiha ja rupeat treenaamaan salilla esim. 3x viikossa, vatsat rupeavat erottumaan siinä muutaman kuukauden käynnin jälkeen.

Muuten, missä rasvaprosentin voi helpoiten mitata?

Itse olen laiha kaveri, vähän päälle 60kg ja vähän päälle 180cm. En muista missä vaiheessa tässä neljän vuoden aikana vatsalihakset alkoivat kunnolla näkyä, mutta nyt näkyy ainakin. Ongelma on nyt vaan tuo pullottava vatsa, mihin olen yrittänyt päivittäin staattisia pitoja tehdä jotta treenautuisi syvätkin vatsat, muttei vielä ole ainakaan selvästi vaikuttanut.

Suositut

Back
Ylös Bottom