Kauanko menee, että sixpack erottuu?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
timse sanoi:
Jotku terveydenhoitajat pitää hoikkana ja normaalivartaloisena siihen asti kunnes astut vaalle. Sitten rupee tulemaan asiantuntevaa kommenttia että "sun painoindeksi on 24, kannattais alkaa laihduttamaan ettet vaan mene tuonne ylipainoisten puolelle". Siis mitä vittua? Oikeesti! Sitten yrität vääntää rautalangasta ja sanoa että rasvat on 10-12% samalla kun se selittää niistä käppyröistä että olet täällä ylempänä kuin keskiarvo ja sun pitäisi päästä tänne alemmas.

Sitten pitää vähän nostaa paitaa ja näyttää sitä sikspäkkiä ja sanoa että "Täti hei, näyttääkö tään niinq läskiltä?" :D

Ja eipä tuohon sikspäkkiin mitään oikotietä ole, homma on läskistä kiinni varmaan 90% ja loput niistä vatsalihaksista. Ja kyllä alle 10% rasvoissa, edellyttäen että ne oikeasti on alle 10% pitäisi jo alkaa päkki näkymään kohtuu hyvin.

joo ei mulla siis missään tapauksessa mahaa ole :) se vaa on sellanen silee et ihan millin alla tuntuu ne rajat ja sillee ja kova on.. ehkä se sit johtuu siit et ne on vähän pienet ja syön kortisonii?

hölkkääjä sanoi:
elikkä kauanko teil on kestäny et ootte saanu sixpackin erottuu? siis siitä ku alotitte vatsoi treenaa. ja sanokaa samal olitekko dieetil vai alussa vaa laihoja?
mulla näkyi vatsat jotenkin kun sali hommaa aloittelin. reeni on mennyt perille sillä nykyään niitä ei enään näy:)

mutta jos vatsat haluat näkyviin niin ei muuta kuin kunnon auswitchi dietti ja vatsoja lisäpainoilla ja ilman

Olen utelias, mikä lasketaan "näkymiseksi"? Meikäläisellä esim. kyllä näkyy missä kohtaa ne palikat on, mutta onhan siinä löysää päällä ihan hyvin. :D

kynae-niska sanoi:
Olen utelias, mikä lasketaan "näkymiseksi"? Meikäläisellä esim. kyllä näkyy missä kohtaa ne palikat on, mutta onhan siinä löysää päällä ihan hyvin. :D

Tämä näköaistimus on kaikilla yksilöllinen. "Näkyminen" on kaikilla yksilöllistä. Joillakin näkyy päkki vaikka läskiä on aika runsaastikin, muttei silti näy NIIN hyvin... loistava selitys:D

must on hyvä sit ku näkyy vatsikset niinku sil weedom käyttäjän kuvassa :)
vähempiki kelpais kyl

Höh. Mulla vatsat tuli näkyviin vasta kun aloin saamaan massaa. 50-kilosena, painoindeksin ollessa ~16, ei vatsoja näkynyt _yhtään_. 65-70-kilosena vatsat erottuu jo aika hyvin. Ihan kivasti tullut lisää lihaa vatsan seudulle, vaikka läskiäkin on tullut.

hölkkääjä perkele, unoha vatsalihakset ja _SYÖ_!!! En kertakaikkiaan tajua mitä hienoa on saada "sixpäcki" näkyviin kaiken muun kustannuksella. Älä ota tätä vittuiluna, mutta eikös se ole juuri sitä mitä anorektikot tekee? Pakko keskittyä johonkin yhteen (mielestäni) täysin turhaan alueeseen ilman että näkee kokonaisuutta. Painoindeksi eka reilusti yli kahdenkymmenen niin sitten voit alkaa murehtimaan läskeistä.

hei :D mul on toi syöminen pistetty kuntoon. eka söin 1400 kalorii ja nyt syön noin 2500 :) yritän saada noin 200 protskuu päivässä. en ole läski :)

hölkkääjä sanoi:
hei :D mul on toi syöminen pistetty kuntoon. eka söin 1400 kalorii ja nyt syön noin 2500 :) yritän saada noin 200 protskuu päivässä. en ole läski :)
Ei niitä vattalihoja kannata unohtaa mutta turha ressaaminen aiheesta on tosiaan turhaa. Reenaat tasapuolisesti koko kroppaa ja sitten kun pääset sinne salille painamaan tosissaan niin hyvä tulloo. Koita vain ajatella pitemmälle kuin tähän hetkeen.

Paljos on paino muuttunut?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Noh ite oon niin sanottu tikkuniska/lipputanko/ ja kaikkee muuta.
Pituus 177cm ja painoa hurjat 61Kg.
Vatsoja olen tehnyt aina silloin tällöin, kuitenkin menee aina 60s intin kiitettävä.
Ja voin sanoa että kyllä mulla "sixpack" näkyy noin äkkiseltään...
Hubaa tää on...Vedin treeniä kuntopyörällä ja painoilla (kädet,selkä,vatsa) niin tuntu että makkaraa alko kertyyn vatsan ympärille.Tosin otin Gaineria tohon päälle eli veikkaan että se makkra tuli siitä, eli ei sovi mulle...No nyt on taas olo ku omenalla eli ei läskiä missään.
Ja uskokaa tai älkää mun rasvaprosentti oli 4,9 kun viimeksi mitattiin...
Mittaaja sano että ei tollasta ole edes kehonrakentajilla...
Ja mittaus tapahtu ihan tuolla Vierumäellä ammattimiehen tekemänä...
Noh jatkan vatsalihaksien tekemistä niin kohta näytän Ronnie Colemanilta ;-)
Ei vaan en tiedä...Kivaa se on ku jengi ihmettelee että miten voin syödä noin paljon lihomatta.Niin minäkin ihmettelen...

PasiP sanoi:
Ei vaan en tiedä...Kivaa se on ku jengi ihmettelee että miten voin syödä noin paljon lihomatta.Niin minäkin ihmettelen...
jos laittaisit ne päivän ruokamäärät tännen niin 99,9% varmuudella paljastuisi että syöt todella vähän/kaloria köyhää ruokaa. jos taas oikeasti syöt paljon/kaloreita reippaasti(yli kulutuksen) etkä liho , niin sinulla on jokin sairaus. esim kilpirauhasen liika toiminta. et silleen. jokainen terve joka syö paljon(yli kulutuksen) lihoo. puheet että syö paljon eikä liho on:anssi:

Nimenomaan, useimmilla niin sanovilla: Ruokailu 2 kertaa päivässä jolloin voi sitten kerralla vetää vaikka 1500 kcal, ja jotain liikuntaa vähän päälle, +/- nolla

tästähä oli jo aihe, ja siel neuvottii sua. etsä näil triideil niitä saa esiin tee töitä niitte etee!

No itse asiassa lääkärintarkastuksessa kysyin asiaa että mikä on kun en liho.
Kaikki oli ok tutkimuksissa ja lääkäri sanoi että "jotkut vaan on tuollaisia ettei liho". Tosin äitini on samanlainen luikku...Yli 60v ja ei läskiä missään...

Poltan röökiä ja aamuisin otan aamupalaksi 2 kuppia kahvia ja 2 röökiä.
Sitten syön noin kello 11-12 aikoihin. (ja kahvia tietty menee päivän aikana).
Seuraavan aterian syön noin kello 17.30.
Ja päivällinen on ihan kotiruokaa salaatteineen kaikkineen, eli siis perusruokaa.
Lounas on yleensä joko hampurilaista tai kebabia tai ei ollenkaan...
Sitten kun mässään niin mässään kunnolla eli kaikki kerralla, sipsit, suklaat ja muut karkit...
No tällänen olen ollut jo 36 vuotta että eiköhän kilpirauhasen vajaatoiminta olisi jo huomattu jos siitä on kyse.

Niinkuin sanoin yritin kasvattaa massaa gainerilla mutta sekin vain tuntui kertyvän mahan ympärille joten lopetin hiilaripitoisen syönnin.
En siis läskiä halua vaikka massaa haluankin...Täytynee vaan lähtee punttisalille ja vetää protskuu naamaan :)

PasiP sanoi:
Kaikki oli ok tutkimuksissa ja lääkäri sanoi että "jotkut vaan on tuollaisia ettei liho". Tosin äitini on samanlainen luikku...Yli 60v ja ei läskiä missään...

Ja päivällinen on ihan kotiruokaa salaatteineen kaikkineen, eli siis perusruokaa.
Sitten kun mässään niin mässään kunnolla eli kaikki kerralla, sipsit, suklaat ja muut karkit...
No tällänen olen ollut jo 36 vuotta että eiköhän kilpirauhasen vajaatoiminta olisi jo huomattu jos siitä on kyse.

Niinkuin sanoin yritin kasvattaa massaa gainerilla mutta sekin vain tuntui kertyvän mahan ympärille joten lopetin hiilaripitoisen syönnin.
En siis läskiä halua vaikka massaa haluankin...Täytynee vaan lähtee punttisalille ja vetää protskuu naamaan :)

Kaikki noi kebabit, pizzat sun muut herkut on loppujen lopuksi ihan turhaa tavaraa. Rahka korvaa ne kaikki. Sitten noissa aterioissa on liikaa väliä ja niitä on aivan liian vähän. Pyri syömään 5-6 ateriaa päivässä. Ilman hiilareita on suunnilleen mahdotonta kasvattaa lihasmassaa, joten ne ovat VÄLTTÄMÄTTÖMIÄ. Ota ainoastaan hitaita hiiareita, ei mitään paahtoleipää sun muuta paskaa. Tuolla ateriamäärällä en minäkään lihoisi, vaikka ruoat eivät olekaan terveellisimmästä päästä. Syöt aivan liian vähän ja aivan liian laadutonta paskaa. Laadukasta ja halpaa ruokaa on kaupassa runsaasti. Lukemalla pakettien kyljestä näet sitten proteiiniarvot:thumbs:

PasiP sanoi:

En siis läskiä halua vaikka massaa haluankin...Täytynee vaan lähtee punttisalille ja vetää protskuu naamaan

Toivottavasti sain vaan väärän kuvan et vedit gaineria mut et käyny salilla. Et varmaan. Kyl toi salille lähtö ja protskun naamaan vetäminen on aika kova sana lihaskasvun kannalta... (ei tarkoitus vittuilla mitenkään, no hard feelings)

Toi aamupala on mielestäni jo sellanen että ei oo toivookaan saada lihasta (en kyl tiiä onko tarkotuskaan...). "2 kuppia kahvia ja 2 röökiä", ei lainkaan mitään PasiP:tä vastaan mutta :lol2:

:piis:

Samaa mieltä olen kuin doggoned

doggoned sanoi:
Kaikki noi kebabit, pizzat sun muut herkut on loppujen lopuksi ihan turhaa tavaraa. Rahka korvaa ne kaikki. Sitten noissa aterioissa on liikaa väliä ja niitä on aivan liian vähän. Pyri syömään 5-6 ateriaa päivässä. Ilman hiilareita on suunnilleen mahdotonta kasvattaa lihasmassaa, joten ne ovat VÄLTTÄMÄTTÖMIÄ. Ota ainoastaan hitaita hiiareita, ei mitään paahtoleipää sun muuta paskaa. Tuolla ateriamäärällä en minäkään lihoisi, vaikka ruoat eivät olekaan terveellisimmästä päästä. Syöt aivan liian vähän ja aivan liian laadutonta paskaa. Laadukasta ja halpaa ruokaa on kaupassa runsaasti. Lukemalla pakettien kyljestä näet sitten proteiiniarvot

:thumbs:

Lapo sanoi:
Toivottavasti sain vaan väärän kuvan et vedit gaineria mut et käyny salilla. Et varmaan. Kyl toi salille lähtö ja protskun naamaan vetäminen on aika kova sana lihaskasvun kannalta... (ei tarkoitus vittuilla mitenkään, no hard feelings)

Joo no hard feelings ;-)
Siis homma menee niin että min. 3 kertaa viikossa (kotona) ensin 45 min. kuntopyörällä. sykettä pidiän jossain 135-150 paikkeilla.

Tuon jälkeen vedän ihan kotona myös vatsat, selät ja punteilla mitä pystyy (kädet). Tuo setti 2-3 toistona.(ei siis tietenkään kuntopyörää 2-3 kertaan :hyper: )

Tuon jälkeen otin/otan palkkarina tuota gaineria.

Lisäksi aiemmin otin ateriankorviketta pari kertaa päivässä kun en yksinkertaisest ehdi / viitsi syödä niin jotain pitää saada elimistöön.
No jotenkin kuitenkin tuntu että kaikki vaan kertyy mahaan.No ei siis mitään suurta mutta sen verran että itse huomasi.

No kuntoilun myötä tietysti oma olo ja fiilis parani jne.Ei tässä tarkoituskaan ole bodariksi alkaa vaan saada ihan normi kunto ja lihas päälle...

Mäkun kuitenkin istun tietokoneella about 12-16tuntia päivässä ...Siinä ei kasva ku sorminäppäryys ja koodatessa hyvää aivojumppaa ;-)

PasiP sanoi:

no lääkäritki voi sanoa mitä sattuu, suurinosa lääkäreistä ei tajua ravinto asioista yhtään mitään. saat liian vähän kaloreita ja siksi et liho.

Suositut

Back
Ylös Bottom