Itselläkää ei juuri hauiksissa tunnu koskaan, ehkä joskus, mutta harvoin kun taas ojentajat on aina reeniä edeltävänä aamuna aina ihan tohjona.
Vai ei kuuluis 2-jakosella vetää sarjoja loppuu. Mitä mun pitäs tehä. Oon mielestäni oppinu reenaamaan "kunnolla" ja tuntuu että en kerkee läheskää kokonaa palautua seuraavaa reeniä varten. Treenaan 2-jakosella jokatoinen päivä ja taidan vetää joka treenissä kaikki lihasryhmät aika piippuun. Lähes aina aamulla paikoissa tuntuu että on reenattu. En oo tähän mennessä käyttäny palkkaria mut nyt ois tarkotus alottaa. Kuinka paljon tuo palkkari auttaa siihen palautumiseen (mun palkkari=hera ja malto). Eli voiko palkkari auttaa niin paljon että kerkeisin palautua seuraavaan reeniin mennessä (taitaa selvitä vaan kokeilemalla) vai pitääkö vaihtaa ohjelmaa vaikka 3-jakoseen. Missä suhteessa noita kahta kannattaa sekottaa siihen palkkariin. Juu juu palkkarista on tuhat ja yksi threadia, mutta jos tässä saisin jonkun nopean vastauksen (vaihtoehtoja taitaa olla monia, no mainitkaa yksi hyvä)
PS. jos on liia offtopic ni sanokaa ni jätetään tähän