Katumaasturit

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Lähes millä tahansa nelivetocitymaasturillakin menee kyllä jo paljon pahempaan maastoon, kuin mihin kukaan täyspäinen viitsii uudehkoa autoa viedä. Ja vaikka puhuttaisiin 'oikeista maastureista', niin kuka helvetti muka vie esim. sen oman 100k€ Disco4:n oikeasti pahaan maastoon..?

Neliveto+korkeampi maanvara on kuitenkin vähän kuin ilmastointi. Ilmankin toki pärjää, mutta helvetisti mukavampi niiden kanssa on kuitenkin ajella. Ihan oikea tarvekkin monella toki on nelivetoautolle koska niillä monesti vedellään veneitä jne..

Harvemmin noita uudempia autoja käytetään maastossa, hoitakoon vanhat maasturit sitä virkaa sillä ne on oikeasti tehty sinne.
 
"Jos mä pärjään talvet polkupyörällä, niin ette saa ajaa etuvetoisella autolla."
"Mut mä kävelen talvet, niin et sä voi ajaa polkupyörällä..."


Asiaan. Tästä kunnon CITY 'väli' MAASTURI.

 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
^Oikeastaan aikaisemmin olen ollut vähän ihaillut noita G-sarjan vehkeitä, mutta tuo video kertoi kyllä hyvin miten hölmöstä laitteesta todellisuudessa on kyse.
 
Touareg perus R5 tai V6 3,0 tdi kiinnostais laittaa. Miten tollaset alkupään turekit on toiminu/onko kellään? Eihän siinä mittää järkeä oo, mutta polttelis ruottin puolelta alkaa kyseleen soppelia katiskaa
 
Ei nyt tarvitse suuttua. Mä olen asunut stadissa jo silloin ku sä Mansessa mietit pakkiksen perustamista, joten jos susta tuntuu että pitää tulla keulimaan sillä, että "mä kyllä tiedän ku olen jo pari vuotta Hesas asunu", niin ehkä sunkin pitäis ottaa Hupesta mallia ja mennä sillä maasturillas takasin sinne böndelle jos et Stadissa normiautolla pärjää.
Veditkö herneet? Kaiva ne eka pois nenulista ja kato sitten noi kuvat, josko niistä aukeis totuus kun selkeesti täällä koskaan ole edes käynyt. Kukaan joka täällä asuu, ei voi välttyä talvelta ja ahtailta kaduilta.
 
Lähes millä tahansa nelivetocitymaasturillakin menee kyllä jo paljon pahempaan maastoon, kuin mihin kukaan täyspäinen viitsii uudehkoa autoa viedä. Ja vaikka puhuttaisiin 'oikeista maastureista', niin kuka helvetti muka vie esim. sen oman 100k€ Disco4:n oikeasti pahaan maastoon..?

Venäläiset jotka ei keksi minne sen rahansa työntäisivät. On näitä tarinoita kuultu kun valkoisilla nahoilla varustetulla Range Voguella käytiin ajoharjoittelussa uimassa vyötärössä asti.

Asiasta seinään; tuollainen Disco 3:nen kiinnostaisi, mutta ei riitä fyrkat sen ylläpitoon. Tuo kun ei ole sieltä luotettavimmasta päästä ja saa varautua käyttämään pajalla.
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
"Jos mä pärjään talvet polkupyörällä, niin ette saa ajaa etuvetoisella autolla."
"Mut mä kävelen talvet, niin et sä voi ajaa polkupyörällä..."
Muuten ihan hyvä referaatti, mutta täysin väärin päin.
Mike ja kumppanit täällä tuntuvat saarnaavan, että millään muulla kuin nelivetomaasturilla ei kaupungissa pärjää, ja muut jotka ovat erimieltä eivät ole koskaan kaupungissa käyneet.
 
Muuten ihan hyvä referaatti, mutta täysin väärin päin.
Mike ja kumppanit täällä tuntuvat saarnaavan, että millään muulla kuin nelivetomaasturilla ei kaupungissa pärjää, ja muut jotka ovat erimieltä eivät ole koskaan kaupungissa käyneet.
Mun mielestä sä oot täällä trollaillut näitä "Toki neliveto maasturilla olisi pärjännyt paremmin mutta kyllä se on itsestä kiinni jos ei osaa." -juttuja jos joku on mennyt sanomaan että neliveto on kaupungissa ihan kätevä.
 
Mä ainakin myönnän, että sillon kun ei ollut fyrkkaa nelikkoon, selittelin itselleni ettei sillä mitään tee. Kyllähän sillä pärjäs, mutta oli se välillä semmosta kikkailua että pääsi eteenpäin. Neliveto on vaan niin hiton kiva.
 
Muuten ihan hyvä referaatti, mutta täysin väärin päin.
Mike ja kumppanit täällä tuntuvat saarnaavan, että millään muulla kuin nelivetomaasturilla ei kaupungissa pärjää, ja muut jotka ovat erimieltä eivät ole koskaan kaupungissa käyneet.
Pärjää kunhan on pahimpina aikoina lapio messissä. Nelarilla säästyy maasturien kohdalla kaivamiselta ja pääsee astetta pahempiin paikkoihin parkkiin. Tunnetusti stadissa talvella parkkipaikat vähenee talven mittaan kokoajan kun lunta aurataan valleiksi ja tyhjille paikoille. Mä tosin pidän viereisessä parkkihallissa, joten ei ole tota hätää. Mut sitten kun tuonne pitää talvella parkkeerata, niin onhan tuo ollut melkoisesti vaivattomampaa.
 
Ostan mieluummin huonon nelikon kuin hyvän vajaavetoisen. Niin teinkin, BMW vaihtui Mitsubishiin, eikä edes kaduta. Sitäpaitti Mitsu on parempikin, jos toimivuutta katsotaan. Mutta ihan paskahan tolla on ajella Bemarin jälkeen, välttää kuitenkin mulle.
 
Maasturit on melko perseestä kurveissa ja ovat raskaitakin. Henkilöauto on huomattavasti mukavampi ajaa. Mutta sitten taas näkee paljon paremmin, taitaa olla vähän turvallisempia mällien sattuessa ja sitten se vitun talvi. Kompromissejahan nämä autot monasti ovat. Paitsi ML 63AMG.

Mut ai että 2015 tulee uudet Defenderit. Kovakattoinen on niin meikälle.

[video=youtube_share;ojWMHUdYx5Q]http://youtu.be/ojWMHUdYx5Q[/video]
 
Mitäpä tota kierteleen? Oikee nelikko on aivan kurko talvisin, oltii sitten helsingissä tahi inarissa! Quattroaudi aina pyörinyt perseen alla, nyt vajaavetonen, saas nähdä mitä tulee. Nastat ainakin rapsuu! :-) Tosi kivaa! Olisko se ML Mese vielä ennen talvea?
 
Itsellä on nyt ollut pari vuotta CR-V ja vaikka tosi harvoin on nelaria tarvinnut niin on se vaan mukava tietää ettei jää kiinni ihan pieneen lumivalliin.

Toinen juttu mitä arvostan on auton korkeus, ei tarvitse alhaalta kammeta itseään ylös kun tuo selkä ei ole maailman lujinta tekoa.

Ja varmuuden vuoksi ettei kenellekkään jää epäselväksi : en pidä autoani maastoautona, en lähtisi sillä mökkitietä huonompaan maastoon.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom