Top Gearin Evoque -hehkutus. Mitsun vaihdan sit tohon joskus kun noi halpenee:
Olishan tuokin voitu ajaa kesärenkailla lumihankeen jumiin X6-tyyliin jos olisi haluttu...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Top Gearin Evoque -hehkutus. Mitsun vaihdan sit tohon joskus kun noi halpenee:
Kannattaa tutustua erilaisiin ML:n teknisiin ratkaisuihin. Melko rimppisiä, päinvastoin olkaa sinä ja kaverisi tyytyväisiä kun olette saaneet hyvät ML:t
(pitää ottaa huomioon että oon ajanut jo ML:llä 180 tkm ja oli siinä alkuun muutama huoleton kymmenen tuhatta ;))
e: ja täytyy tunnustaa että oonhan tässä maasturia jo pitempään hakenut ML:n tilalle mutta aina on merkin vaihto kilpistynyt ajo-ominaisuuksiin, että toki ML:ssä on hyvätkin puolensa..
No elä nyt viitti Huppeli suoltaa täyttä paskaa. Ehkä ensimmäinen omistaja sillon luopuu siitä, mutta ei se nyt vielä mihinkään kierrätykseen mee.
Tämmönen Jeep Commander tuli sitten vaihdettua kun kerran siitä haaveilin...
katso liitettä 78041
On ainakin tilaa. Paljoa isompaa autoa ei enää henkilöautokortilla ajeta. Todella hyvä ajettava, hiljainen, tilaa ja vääntöä on kuin pienessä kylässä. Toistaiseksi (200 km jälkeen) olen tyytyväinen
e: niin siis mun on suomen kilvissä :D
Aika äijävehjes. Ihan sopiva hintaluokkakin olis ollut, mutta eipä tullut Jeepejä katseltuakaan. Aika vikaherkkiä ovat kait ja katsastuksessa tulee paljon hylkyä. Liekö painava? Dieselvero voi olla maukas :D
http://www.tuulilasi.fi/artikkelit/jeep-commander-30-crd-a5-limited
http://tekniikanmaailma.fi/autot/ajettua/ajettua-jeep-commander-30-v6-crd-limited
Tämmönen Jeep Commander tuli sitten vaihdettua kun kerran siitä haaveilin...
Älä nyt perskele ala vikaherkkyyttä manaamaan kun juuri mersusta pääsin eroon :D
e: vuoden täystakuu mulla tuossa että toivottavasti porsii nopeasti jos on porsiakseen...
Joo. nuissahan on ollut niitä tietokoneboxi vikoja paljon. Myös se ABS-anturi ja Esp_n johtosarja tahtoo hajoilla. Nehän on kuitenkin helppo vaihtaa liikkeessä, ja maksaaki vain tuhansia
hah, en minä mistään mitään tiedä mutta noihan siinä käy jos on mennyt ostamaan enenkuin asioista on ottanut selvää.
Hitto kun tekis mieli heti alkaa tuunaamaan. 2 tuuman korotuspalat maksais parisataa ekee. Sais olla korkeampi vakiona, tuo kaksi tuumaa varmaan korottaisi juuri sopivasti
Toinen mitä olen tässä ihmetellyt on penkinpäälliset. Mesessä oli nahat jotka on huolettomat, tässä kangaspenkit. Tuntuu että nuo lapsethan laittaa penkit pilalle saman tien. Samoin takaluukkuun tarttee joku kumikaukalo hankkia kun lattia on kanssa jotain herkästi likaantuvaa kangasta, ja auto on aivan pirun siistissä kunnossa sisältä vaikkei siis uusi olekkaan. Mulla kestää varmaan viikko sen sotkimisessa