Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja mitä toi nyt osoittaa mistään? Se, että joku kritisoi maastureiden olevan turhia kaupungissa, voi miettiä, mitä vitun tekoa on nelivetoisella ralliautolla, jossa on laittoman paljon hevosvoimia. Maasturit nyt voi perustella ihan järkysyillä, noi katurassit on sitten vain hauskaa. Mut suurin osa noista madalletuista nopeimmista autoista on ihan vitun epäkäytännöllisiä yhtään mihinkään.
Mitä tohon Subaruun tulee, niin mikäs tossa on vetää millä tahansa nelarilla. Veivaappa tuo sama auto taskuparkiin täällä stadissa kun aura-autot tekee semmoiset kivat pikku vallit tonne. Siinä on katteet paskana heti.
Painaa joo, mutta tuskin ne kaverit ovat uunona ihmettelemässä mihin maastureita tarttee.Monille tehokkaiden ja matalien autojen omistajille tämä on riittävä peruste joka painaa enemmän kuin muutaman kerran talvessa olevat lumipenkat parkkiruutujen edessä.
[video=youtube_share;zk3nihUNWTw]http://youtu.be/zk3nihUNWTw[/video]
Niissä autoissa on katsos ihan valmistajan puolelta huolto-ohjelma, jonka noudattaminen on ihan fiksua. Mä veikkaan, että auton valmistaja tietää aivan vitusti paremmin koska autoon kannattaa vaihtaa sitä ja tätä. Jolla nyt edes jonkinverran maksavat auto on, niin tuskin on noin perseaukinen, että vaihtaa ite öljyjä autoonsa jossain Prisman parkkiksella talvella. Mä mieluummin annan muiden vaihtaa en öljyt ja jarrupalat, sen sijaan, että nysväisin ite kädet rasvassa. Mut näillä "mä korjaan ite" tyypeillä ne autot sitten leviääkin kun ei noudateta valmistajan antamia huoltovälejä.Osa ihmisistä ei vaan tajua mitään autojen päälle ja puskevat "huoltoihin" tuhat/tuhansia euroja vuodessa turhaa.