Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Diisseli vain on diisseli, hirvee traktorin ääni kaikissa, vaikka miten uusi olisi. Ei nappaa. Ja ne kierrokset, kyllä auton pitää kiertää kunnolla. Ja talvella jengi jäätyy matkalle niillä, samoin pitää olla webastot sun muut. Tosin pidän nykyään tallissa autoa, joten sen puoleen ei tarttis olla webastoa. Mut kiisseli on kiisseli, ei sitä voi ottaa.
No jokaisella on mieltymyksensä. En mä tiedä onko se yhtään änkyrämpää jos toinen tykkää suklaasta ja toinen vaniljasta. Ei kai siinä nyt mitään erikoista ole, jos vain haluaa bensakoneen?OK, eli oot vaan änkyrä :D
Kyllähän noi kiisselitkin saa kuulostamaan ihan hyvältä
Kyllähän noi kiisselitkin saa kuulostamaan ihan hyvältä
Onko kokemuksia Subarun Foresterista? Tylsän näköinen, mutta Subarulla on ainakin paras nelari.
Mm. tätä ja niitä muita mitä tuosta "related videos" palkista löytyy.
Toisaalta varmaan melko harvassa on ne tilanteet normi kaupunkikäytössä (katumaastureita) missä tällaiset tilanteet muodostavat ongelmia. Uskon, että etenemiseen katuolosuhteissa talvella nuo kaikki välttävät vähintäänkin riittävästi.
Paitsi, että se on ihan sama onko kaikki renkaat vetäviä ja maavarat vaikka 40cm, jos renkaat ei pidä. Olen ollut jumissa kesänakeilla kaikkien pyörien rullatessa stadissa. Mut joo, suurimman osan ajasta nelarit ja maavara antaa helvetin kovan edun parkkipaikkaa hakiessa.Mitenkähän noi toimii jos yhden renkaan alla on joku isompi este? Mulla ei rav4 kerran tahtonu edetä ku stadissa parkkeeratessa toisen eturenkaan alle pyörähti peruuttaessa joku isompi jäälohkare. Ei noussu rengas siitä yli vaikka muut kolme pyörää oli vapaana kulkemaan, ei oo aikasemmin tällasta käyny.. Siellä kyllä oli muuten hyötyä nelivedosta talvella parkkapaikkaa ettiessä. Löyty paikka aina yllättävän hyvin ku pääs sellasiin paikkoihin mihin vajaavetosella autolla ei ollu asiaa.