Katumaasturit

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Miksei Mike päivitä uuteen Hondaan?

CR-V on ruma ja tällä edellisellä kopalla vitun ruma. Mut autona kyllä hyvä, uusi olisi vielä parempi. Jos olis jotain etua vaihtaa Hondasta Hondaan, niin varmaan vaihtaisin, mut vain siihen faceliftattuun 2010 malliin.
 
Jotain etuja.. Ephen järkkymätön arvostus :D Mites btw on Honda pelannut noin yleisesti?
 
Jotain etuja.. Ephen järkkymätön arvostus :D Mites btw on Honda pelannut noin yleisesti?
Kieltämättä vitun hyvin. Mut olen kyllä veivannut merkkihuollossa 10 tonnin välein. Viimeksi meni 1800 eskoa kun pistettiin kaikki jarrulevyt ja palat uusiksi. Muutoin yleisesti varsin tyytyväinen olen ollut ja se perä vetää kivasti. Silti olis rapsakampaa siirtyä vähän pienempään ja tehokkaampaan autoon, joka kuitenkin vetäis sen 450 litraa. Farkkua en halua, eikä sedanit vedä noita kamoja.
 
92-acura-mdx-photos.jpg


Acura MDX

3.7L 24 valve SOHC V6 VTEC
300 bhp @ 6000 rpm
373 Nm @ 5000 rpm
6-speed automatic


Tollanen kelpais hondamiehelle talviautoks kyllä :D

acura_mdx_black_2009.jpg


Tässä siis ihan tuotantomalli. Toi konsepti oli vaan niin cool että oli pakko sekin laittaa.

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=en&id=136654267
 
Ihan veikeän näkönen toi Mitsu. Mahtuuko sinne sitten tarvittavat kamat? Kompaktista vaan puhuivat jossain jutussa minkä äkkiä lukasin.
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Naurettavaa toi feikattujen kuvien käyttö tällaisissa kohteissa:
http://new.skoda-auto.com/fin/model/yeti/gallery/pictures/Pages/pictures.aspx

Saahan sen auton kuvankäsittelyllä vaikka kuun pinnalle kulkemaan...

Totta.

Yllätyin itse auton käytännöllisyydestä, suosittelen tutustumaan mm. takapenkkien toimintoihin, pystyy kääntämään ja irrottelemaan vaikka yksitellen, on erittäin fiksu jos tarvitsee yksin, tai kaksin kulkiessa kuljettaa enemmän / isompaa tavaraa. Ja ajettavuus on huippuluokkaa jos vertaa samanhintasia cittareita. Tosin kaikkien itsetunnolle Skoda ei käy ;-)

Vaikka käytännössä suht- samoista tuotteista puhutaankin, mielestäni Tiguan on paremman näköinen.
 
Vitun makee. Mitsun ASX olis kanssa muuten harkinnassa.
Jos en nyt taas ihan väärässä ole, niin tuo ASX oli uusimmassa TM talvitestissä siellä aika häntä päässä Dacian kanssa?
Muistaakseni se oli etuvetoinen malli mikä niillä oli testissä.
Ohjauksessa ja alustassa oli isoimpia puutteita, eli ajonautintoa tuskin tällä autolla saa:jahas:
 
Koeajoin pari viikkoa sitten bemarin X3:n 184heppasen dieselin. Olihan se älyttömän hyvä ajaa. Neliveto toimi loistavasti lumisella ja mutkaisella tiellä. Ennen bemaria ajoin mersun GLK:n ja Audin Q5:n. Mersu ja audi olivat hieman laiskoja bemariin verrattuna. Lisäksi mersun sisätilat näyttivät jotenkin todella ankeilta ja halvoilta. Audissa oli kyllä paras muotoulu sekä ulkoa että sisältä. Lisäksi audin materiaalit tuntuivat paremmilta.

En vaadi autoltani mitään erikoisia maasto-ominaisuuksia, joten katumaasturin ominaisuudet riittävät.

Pomo kehoitti vielä koeajamaan Hyundain IX55:n, mutta jotenkin epäilen että ei tule pärjäämään X3:lle. (Ei ainakaan tällä ennakkoasenteella)
 
Koeajoin pari viikkoa sitten bemarin X3:n 184heppasen dieselin. Olihan se älyttömän hyvä ajaa. Neliveto toimi loistavasti lumisella ja mutkaisella tiellä. Ennen bemaria ajoin mersun GLK:n ja Audin Q5:n. Mersu ja audi olivat hieman laiskoja bemariin verrattuna.

Minkäslaisilla koneilla noi Q5 ja GLK oli varustettu ?
Eikös ainakin GLK:n saa vaikka millä koneella ?

Tosin näissä kaikissa on se onglema, että jos lähtöhinta on 55k€, niin se minkä lastaat tarvittavat lisävarusteet ja hintaa tulee 15-20k€ lisää että pamahtaa.
 
Näistä malleista X3 on kyllä sisältä ja muilta viimeistelyiltään täysin ylivoimainen muihin verrattuna. Itsellä nyt CRV 2008 ajossa väliaikaisesti ja voi itku noiden materiaalivalintojen ja viimeistelyjen kanssa...
 
Jos en nyt taas ihan väärässä ole, niin tuo ASX oli uusimmassa TM talvitestissä siellä aika häntä päässä Dacian kanssa?
Muistaakseni se oli etuvetoinen malli mikä niillä oli testissä.
Ohjauksessa ja alustassa oli isoimpia puutteita, eli ajonautintoa tuskin tällä autolla saa:jahas:
Taisi johtua ylläpitokustannuksista ja inan korkeammasta kulutuksesta? Musta se oli ihan yhtä hyvä/huono ajaa kuin ix35. Onhan noi japsit tunnottomia ohjaukseltaan vrt. saksalaiset mutta hintakin on vähän eri luokkaa.

Mitsun Outlanderia saa myös ihan järkevään hintaan pari vuotta vanhana.
 
Lisäksi mersun sisätilat näyttivät jotenkin todella ankeilta ja halvoilta.

GLK:sta sen verran kokemusta että yhden taksin kyytissä olen istunut. Oli erittäin mukava kyyti, mutta näkymät sisällä on kieltämättä karut.
 
Taisi johtua ylläpitokustannuksista ja inan korkeammasta kulutuksesta? Musta se oli ihan yhtä hyvä/huono ajaa kuin ix35. Onhan noi japsit tunnottomia ohjaukseltaan vrt. saksalaiset mutta hintakin on vähän eri luokkaa.

Mitsun Outlanderia saa myös ihan järkevään hintaan pari vuotta vanhana.
Oiskohan tuo ASX aivan eri ajettava 4-vetoisena:jahas:
Meinaan ei ainakaan 4-vedon luulisi huonontavan tuota ASX.
 
Minkäslaisilla koneilla noi Q5 ja GLK oli varustettu ?
Eikös ainakin GLK:n saa vaikka millä koneella ?

Tosin näissä kaikissa on se onglema, että jos lähtöhinta on 55k€, niin se minkä lastaat tarvittavat lisävarusteet ja hintaa tulee 15-20k€ lisää että pamahtaa.

GLK Premium business mallissa jo kaikki tarvittava vakiona. 250cdi koneella (204hv /510nm) ovh 57 700. (Varusteina mm. kaksoisksenonit, monitoimiohj. pyörä, pysäköintitutka jne)

Jos en nyt taas ihan väärässä ole, niin tuo ASX oli uusimmassa TM talvitestissä siellä aika häntä päässä Dacian kanssa?
Muistaakseni se oli etuvetoinen malli mikä niillä oli testissä.
Ohjauksessa ja alustassa oli isoimpia puutteita, eli ajonautintoa tuskin tällä autolla saa:jahas:

Jep, ja uudemmissa mitsuissa on ollut se ongelma omasta mielestä että ovat turhan äänekkäitä, tuppaavat lyömään liian isoa rengasta alle suhteessa äänieristykseen.
 
Ix35 ollut hetken ajossa. Hintaisekseen ihan laadukkaan oloinen peli. Etuvedon huomaa kun meinasi ekassa mutkassa puskea tolppaan :D Sisätiloiltaan ihmeen laadukkaan oloinen ja ohjaus Erittäin tehostettu. Kia Sportage ehkä omaan silmään paremman näköinen ulkoa, harmaa ei sovi tähän lainkaan.


Faijalle tuli uusi Sportage tuossa viime viikolla, sillä muutamaan otteeseen ajellut. Diesel, Automaatti, neliveto, sillä paremmalla varustepaketilla+pari muuta pikkuvarustetta. Oikein kiva peli ajaa.
Automaatti on mallia perinteinen, DSG:hen tottuneena ei ole aivan niin "terävä", ja kulutus kovempi ja hukkaa hieman tehoa, tuohan oli jo tiedossa autoa tilattaessa. Pienihän se on takakontiltaan, B6 farkku-Passattiin tottuneena. Takapenkit taasen ovat paremmat. Etupenkkejä ei jostain syystä saa Suomeen sähkösäädöillä. Sivuttaistuki on oikein hyvä, mutta reisitukea ei ole riittävästi pitkälle ihmiselle. Tämäkin korjaantui laittamalla paksut prikat ja pidemmät pultit kiinnityksiin. :)
Nelivedolla menee oikein kivasti sivuttain, luistonestot pois päältä ja lappu lattiaan. Keskitasauspyörästön lukonkin saa napista päälle, ja vielä automaatista käsivalinta päälle niin voi leikkiä enemmänkin. Alamäkihidastinta ei oo vielä tarvinnut.

Summasummarum, erittäin hyvä auto tähän mennessä.. Jos ei vaan rupea nitisemään ja natisemaan yms. Ehkä tuolla saa veneenkin vedettyä mökille ja laskettua järveen, plussaa olis jos se tulis syksyllä sieltä ylöskin.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom