Katumaasturit

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
On kyllä kauhea. Tuo oranssi on ihan hieno Kiaksi.

Kenelläkään kokemuksia 2000-luvun alun X5:stä? Bensaahan nuo syö homona, mutta ylläpito, ongelmat jne?

Mitsu ASX on muuten tummana yllättävän hyvännäköinen ja hinta uutena se 20te.
 
On kyllä kauhea. Tuo oranssi on ihan hieno Kiaksi.

Kenelläkään kokemuksia 2000-luvun alun X5:stä? Bensaahan nuo syö homona, mutta ylläpito, ongelmat jne?

Mitsu ASX on muuten tummana yllättävän hyvännäköinen ja hinta uutena se 20te.

Toi ASX 20t€ tais olla 2WD alkaen... tulee rapia 10k€ lisää, että saa 4WD

Kaikki noista isoista bemareista, audeista yms. on käyttökuluiltaan ison rahan hommia.
Kallis auto uutena = kallis auto ylläpitää.
 
Tuli katseltua Top Gear US jakso, ja onhan tuo BMW X6M nyt hieno... 0-100 ~4,5s, jäi alle sekunnin Lancer EVO GSR:stä noiden radalla. :hyvä:

 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Toi on TODELLA turha vehje.
Millä tapaa versus amis-subarut? Mä olen aikaisemminkin sanonut, että turhimpia autoja ikinä (jos autot on pakko pistää turhuusjärjestykseen), ovat ratatuunatut amiskipot, joita sitten pienimunaiset paviaanit kuljettaa tuolla kaasutellen valoista toiseen. Kesällä pitää kaahata kuin hullut ja talvella vitun apinat tukkivat kaikki tiet kun eivät uskalla pienestä töyssystä mennä. X6 on noiden lintulautairvikuvien rinnalla sentään jollain tapaa asenteellinen ja joo, se maksaa aivan vitusti enemmän, joten sitä ei amistuunarit saa.

Säälittävintä tässä on se, että tuo X6M pätkii suurimman osan niistä amisautoista missä tahansa.

Yksinkertaisesti sanottuna, vitun nopea ja x kertaa vähemmän turha kuin muut 550 heppaset superautot.
 
Toi on TODELLA turha vehje.
Kukaan ei diggaa BMW:n M-divisioonan tuotteista yhtä paljon kuin minä, mutta silti tuo on todella turha laite. Vähän samaa kuin miljoonaheppaiseksi viritetyt vanhat saabit (feikki-edit: tai ratatuunat Subarut); makes no sense. Otetaan jotain pienen kuorma-auton painoista ja yritetään modata sitä mahdollisimman paljon että se käyttäytyisi kuin M3. Fail is fail!

Avataas vielä miksi tuo on turha/typerä: se ei ole missään hyvä. Kaikessa mitä se yrittää olla jopa BMW:n M-divisioonaltakin löytyy parempia tuotteita; kovaan ajoon mutkatielle/radalle M3, vauhdikkaaseen matkantekoon euroopassa M5 jne. Ahtaat sisätilat kokoon nähden, liikaa painoa, paska maastossa, hirveä kulutus. Kyllä, siinä on jotain asennetta, mutta M-bemariksi (joilla on tapana olla jossain tietyssä tai useammassa asiassa ylivoimaisen hyviä) varsin luokaton esitys.
 
Kukaan ei diggaa BMW:n M-divisioonan tuotteista yhtä paljon kuin minä, mutta silti tuo on todella turha laite. Vähän samaa kuin miljoonaheppaiseksi viritetyt vanhat saabit (feikki-edit: tai ratatuunat Subarut); makes no sense. Otetaan jotain pienen kuorma-auton painoista ja yritetään modata sitä mahdollisimman paljon että se käyttäytyisi kuin M3. Fail is fail!

Avataas vielä miksi tuo on turha/typerä: se ei ole missään hyvä. Kaikessa mitä se yrittää olla jopa BMW:n M-divisioonaltakin löytyy parempia tuotteita; kovaan ajoon mutkatielle/radalle M3, vauhdikkaaseen matkantekoon euroopassa M5 jne. Ahtaat sisätilat kokoon nähden, liikaa painoa, paska maastossa, hirveä kulutus. Kyllä, siinä on jotain asennetta, mutta M-bemariksi (joilla on tapana olla jossain tietyssä tai useammassa asiassa ylivoimaisen hyviä) varsin luokaton esitys.
Ja silti se kääntää päitä enemmän kuin joku tasatylsä M3 tai M5. Auto, jota jengi vihaa ja rakastaa, puolivälissä keikkuminen on perseestä.
 
Ymmärrän mitä tarkoitetaan kun tuota haukutaan turhaksi. Eli miksi yrittää vääntää katumaasturista urheiluauto.

Silti, mun mielestä se vain on retee. Tarviiko oikeasti olla jotain järkisyitä jos on ylipäätään varaa tuollainen ostaa hyvillä mielin (alk. 206.786,45 €*)? Miellän tuon vähän niin että kun ei sillä M3/M5 kuitenkaan ihmeempiä pelleillä suomen teillä, eli radalle pitää mennä, niin eikö se ole ihan sama millaiseen kippoon niitä mukavan kuuloisia ja tuntuisia heppoja änkee. Tietenkin tuo X6M ei kai edes ole surkea radalla, ja ei se ole kenenkä vain rakentama laitos...

Tuon hintaan bensankulutus nyt on varmaan yks ja sama. Onko sisätilojen tilavuus kokoon nähden myöskään mikään pointti sinänsä, eihän tuon ostaja mun tietääkseni ole mitään Defenderiä ostamassa? Eihän auto edes kuulu siihen kaartiin jota harkitaan 99.9% ajasta katumaasturia etsiessä.

Pelkästään multimedia esittelystä musiikkeineen X6 M saa multa ainakin pari pistettä lisää. ;) http://www.bmw.fi/fi/fi/newvehicles/mseries/x5_x6/2009/phase_2/experience.html?x6 OT: On muuten väännetty jokunen hetki tuota.
 
Ja silti se kääntää päitä enemmän kuin joku tasatylsä M3 tai M5. Auto, jota jengi vihaa ja rakastaa, puolivälissä keikkuminen on perseestä.
Toki. Ollaan tasan yhtä mieltä siitä että siinä on olemuksensa/kokonsa puolesta tiettyä coolia asennetta; vähän kuin jossain Mustang Shelbyssä, H2:ssa jne. Ja päät kääntyy kyllä. Puutteet on sitten funktionaalisella puolella, se ei vaan kertakaikkiaan ole kovin hyvä missään. IMO BMW sais antaa Mersun rauhassa olla the saksalaisfirma, joka vääntää blingattuja ylitehokkaita asenneautoja (C63 AMG jne.)

Mutjoo, katumaasturiketjuhan tää oli eli alkaa mennä OT:n puolelle.

TML sanoi:
Tietenkin tuo X6M ei kai edes ole surkea radalla, ja ei se ole kenenkä vain rakentama laitos...
Osa ongelmaahan on se, että M-divisioona menee moisen frankensteinin keittämään. Turbon käyttö on jo eräänlainen M-divisioonan perinteiden myynti ja siihen vielä kaupantekijäisiksi se, ettei tuossa vehkeessä ole kertakaikkiaan mitään teknisesti erityisen hienoa.
 
Toki. Ollaan tasan yhtä mieltä siitä että siinä on olemuksensa/kokonsa puolesta tiettyä coolia asennetta; vähän kuin jossain Mustang Shelbyssä, H2:ssa jne.
Tuollain se mun mielestä kiehtookin. Se on omalla tavallaan härskimpi kun ihan normaali urheiluauto.

Puutteet on sitten funktionaalisella puolella, se ei vaan kertakaikkiaan ole kovin hyvä missään.
Kuitenkin liikkuu A->B ja varmasti mielenkiintoisempi kuin peruskippo. Funktionaalisuuden painoarvo on varmasti vaihteleva henkilöstä toiseen. :)

IMO BMW sais antaa Mersun rauhassa olla the saksalaisfirma, joka vääntää blingattuja ylitehokkaita asenneautoja (C63 AMG jne.)
On muuten ihan hieno tuo ML63 AMG kun kerran kyydissä istui. Äänet kans kohdallaan :rock:

Tuo M-divisioonan perinteiden pilaaminen nyt on vähän niin ja näin. Olen itse BMW konsernin fani, oli auto sitten perhesedan tai 2-ovinen, mutta ajat muuttuu ja onhan se ///M edelleen ///M. On muuten hieno näkymä tässä kun sivu aukeaa: http://www.bmw.com/com/en/newvehicles/mseries/overview.html
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ihme kitinää... tuo on se auto jonka ostan kun voitan lotossa. No siis nuo M-mallit on toki turhia kolmosena ja vitosenakin, mutta X6 perhediiselinä kelpais.
 
Olis varmaan ihan jees jos kakaroita tai roinaa tarttis kuskata. Muuten ei eli M3 ja M5 parhautta!
Oikastaas pikkusen sitä kuvitelmaa että tossa ois erityiset hyvät tilat. X6M tavaratila 570 l, M3 Sedan 450 l. Takamatkustajien tilat on varsin perseestä kuten arvostelijatkin toteaa "The vehicle's design isn't terribly practical, combining the ungainliness of an SUV with the tight interior of a coupe." "Seats four only and has cramped rear seats". En yllättyisi vaikka M3 sedanin takatilatkin olis paremmat kuin tuossa; nopeella tarkistuksella X6M:ssa on enempi jalkatilaa, mutta jopa M3:ssa enempi tilaa takapenkillä pystysuunnassa. M5:ssa kaikki sisätilat onkin sitten isommat.

Tarkennettakoon vielä että en ole mikään BMW-hater, itsellä 2008 M3 Sedan sekä salkussa Bemarin osakkeita :) Tosta X6M:stä diggaamiseen ei vaan järkisyitä löydy, siitä pitää tykätä ainoastaan sen olemuksen ja asenteen takia. Jos joskus haluan jotain raskasta, tehokasta, erittäin epäkäytännöllistä, mutta järeän asenteellista niin varmaan se on X6M sitten hankittava ;)

X6M on vähän kuin jotkut Astonit; omalla tavallaan aivan ylivertaisen makeita, mutteivät oikein kestä lähempää tarkastelua ja Astoneistakin alkaa suurennuslasilla löytyä (vuosimallista riippuen) kasapäin Volvon ja Fordin osia, onnettoman tehottomia ja epätaloudellisia koneita kokoonsa nähden jne.
 
Siis se on totta, ettei X6 M:ssä ole mitään järkeä, mutta upea se silti on.

Tulee pariksi päiväksi hieman halvempi peli eli Hyundai ix35 ajoon, voi kirjoitella tänne sitten mitä piti. Odotukset ei ole kauhean korkealla.
 
Oikastaas pikkusen sitä kuvitelmaa että tossa ois erityiset hyvät tilat. X6M tavaratila 570 l, M3 Sedan 450 l. Takamatkustajien tilat on varsin perseestä kuten arvostelijatkin toteaa "The vehicle's design isn't terribly practical, combining the ungainliness of an SUV with the tight interior of a coupe." "Seats four only and has cramped rear seats". En yllättyisi vaikka M3 sedanin takatilatkin olis paremmat kuin tuossa; nopeella tarkistuksella X6M:ssa on enempi jalkatilaa, mutta jopa M3:ssa enempi tilaa takapenkillä pystysuunnassa. M5:ssa kaikki sisätilat onkin sitten isommat.

Tarkennettakoon vielä että en ole mikään BMW-hater, itsellä 2008 M3 Sedan sekä salkussa Bemarin osakkeita :) Tosta X6M:stä diggaamiseen ei vaan järkisyitä löydy, siitä pitää tykätä ainoastaan sen olemuksen ja asenteen takia. Jos joskus haluan jotain raskasta, tehokasta, erittäin epäkäytännöllistä, mutta järeän asenteellista niin varmaan se on X6M sitten hankittava ;)

X6M on vähän kuin jotkut Astonit; omalla tavallaan aivan ylivertaisen makeita, mutteivät oikein kestä lähempää tarkastelua ja Astoneistakin alkaa suurennuslasilla löytyä (vuosimallista riippuen) kasapäin Volvon ja Fordin osia, onnettoman tehottomia ja epätaloudellisia koneita kokoonsa nähden jne.

Toikin on väärin, jos haluat jotain raskasta, tehokasta, erittäin epäkäytännöllistä ja erittäin rumaa niin sitten toi kannattaa hankkia. X6 ei ole asenteellinen vaan ruma, vaikkapa Hummer H1 on asenteellinen ja MB G55 AMG on TODELLA asenteellinen.

Jos joku löis mulle käteen parisataa tuhatta euroa ja pakottais ostamaan auton niin X6 ois ihan vikojen joukossa, ehkä toisiks viimenen. Viimenen vaihtoehto ois 30 käytettyä Fiat Multiplaa, siinä ois vaan vähän enemmän munaa kuin X6:ssa.

Siis se on totta, ettei X6 M:ssä ole mitään järkeä, mutta upea se silti on.

Se on totta ettei siinä ole mitään järkeä, mutta se ei haittais jos se olis edes jollain tapaa kiinnostava.
 
lorinser-ml-001.jpg

lorinser-ml-black-white-2008-2.jpg

Saako tota jollain tagilla pienempään kokoon? EDIT: Meneekin kait autom.
 
M3:sta turhempaa autoa ei kyllä mieleen tule... siinä lienee sitten munaa niinkuin hiustaiteilijassa.
 
M3:sta turhempaa autoa ei kyllä mieleen tule... siinä lienee sitten munaa niinkuin hiustaiteilijassa.

Katkeraa puhetta! Kesällä ja varsinkin radalla, mitä parhain. Toki talvella ennemmin toi M5. Kun ei ole korkeintaan kun eukko kyydissä niin täyttää minun vaatimukset eli 2 ovinen, tehokas, tyylikäs, jossa hyvät ajo-ominaisuudet. Eikä täälläpäin niitä vastaankaan kovin usein tule.

Mutta kaikilla oma mielipiteensä. Ajaahan jotkut Fiat Multiplalla, eikä se ole minulta pois.
 
M3:sta turhempaa autoa ei kyllä mieleen tule... siinä lienee sitten munaa niinkuin hiustaiteilijassa.
100% trolli oli tämä.

Ei turhempaa autoa tule mieleen, jasso. Ainoa mikä tuossa kusee on suosio, se on valitettava sivuvaikutus siitä että auto on perkeeleen hyvä.
 
100% trolli oli tämä.

Ei turhempaa autoa tule mieleen, jasso. Ainoa mikä tuossa kusee on suosio, se on valitettava sivuvaikutus siitä että auto on perkeeleen hyvä.

Kaikkia on "turhaa" mitä mulla ei ole:D
Ainut minkä takia en omista tuommoista X6 on se, että se on vain 4paikkainen :D
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom