Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kun ei ite hiffaa, hiffaa mitä? Sulla on mielipide, ei sen enempää.Jengi haukkuu heti trolliksi kun eivät ite hiffaa.
No millä tapaa M3 on vähemmän turha kuin X6?
Olis pitänyt esittää asia pidemmin ja selkeämmin.Millä tapaa versus amis-subarut? Mä olen aikaisemminkin sanonut, että turhimpia autoja ikinä (jos autot on pakko pistää turhuusjärjestykseen), ovat ratatuunatut amiskipot, joita sitten pienimunaiset paviaanit kuljettaa tuolla kaasutellen valoista toiseen. Kesällä pitää kaahata kuin hullut ja talvella vitun apinat tukkivat kaikki tiet kun eivät uskalla pienestä töyssystä mennä. X6 on noiden lintulautairvikuvien rinnalla sentään jollain tapaa asenteellinen ja joo, se maksaa aivan vitusti enemmän, joten sitä ei amistuunarit saa.
Säälittävintä tässä on se, että tuo X6M pätkii suurimman osan niistä amisautoista missä tahansa.
Yksinkertaisesti sanottuna, vitun nopea ja x kertaa vähemmän turha kuin muut 550 heppaset superautot.
Mun mielestä taas jos on varaa tuollaiseen, niin miksi ei. Tuskin säkään kärsisit moisen ratissa, ellet häpeä sitä mikä taas musta tarkoittaa että välittää muiden angsteista liikaa. Tietenkin on valitettavaa että jotkut ottaa itteensä siitä että toisella on hieno auto, mutta se on niiden ongelma.Olis pitänyt esittää asia pidemmin ja selkeämmin.
Ei tuo X6M ole millään tapaa enemmän turha kuin "amisautot." En mä kannata mitään amisautoja tai WRX Subaruita. Leluja ne on kaikki. En ole koskaan ymmärtänyt ihmisten tarvetta tuoda esiin jotain statusta tms. auton avulla. Auto on mulle käyttöesine eikä mikään pokaali. Evo-Mitsu, Subaru WRX tai mikä tahansa M-Bemari on kullin jatke ihan siinä missä 3000 euroa rannekellokin. En vaan tajua.
Mun seuraava auto on maasturi, tod. näk. ainoa oikea sellainen - Land Rover Defender.
Yleensä noilla ihmisillä, jotka sanoo hienoja autoja kullinjatkeiksi, on itsellään kyrvän pienuus ongelma tai sitten ovat vaan kateellisia. Itse ajan täysin paskasella autolla, mutta jos rahaa ja mielenkiintoa(autoja kohtaan) löytyisi niin tottakai ostaisin hienon ja tehokkaan auton, eikä se liittyisi mitenkään lesoiluun. Hirvee urvellus täällä siitä jos joku tykkää "vääränlaisita" autoista, tai erehtyy jopa ostamaan sellaisen. Kukin saa minun puolestani kuluttaa rahansa ihan mihin haluaa.
ASiaan, onko jengillä minkälaista kokemusta Ford Kugasta?
Mitäs kaikkia noita crossovereita on tarjolla? Kuga, Murano, CX-7, X1 jne.
Mersun G on ainakin yhtä ruma kuin Defender. :DNo en ihan noin väittäisi, Mersun G on myös ns. maastoautojen maastoauto, kuten ehkä käytetyin sellainen, eli Toyotan Land Cruiser.
Tosin kun tuolla Defenderillä muutaman kerran heität pidemmän matkareissun, niin rupee tulemaan ihan mitä tahansa muuta autoa ikävä.
Kävin koeajamassa koeajopäivällä Defenderiä 2005 ja kyllä se oli aivan kamala auto ajaa. On ollut minunkin havitteluissa, mutta tuo koeajo pudotti sen kyllä kokonaan pois listalta.
Voisi olla enintään 2. auto paikalliseen liikkumiseen ja siihenkään ei kovin mukava kapiustus. Jos pitäis verrata johonkin, niin se on vaikeata, kun Defenderin mukavauustaso ylittyy jo ikivanhassa Toyotan HJ60 Land Cruiserissa :D
Mitens tollanen Suzuki Grand Vitara? Ei oo ainakaan kovin suolaisen hintainen ja voisi kuvitella, että on riittävä maasto-ominaisuudet. Tämä siis mutua.Meikällä meni päreet kun noi paremmat maasto-ominaisuudet tuo homona hintaa lisää ja niitä tarttee niin harvoin. Sit jos ottaa kunnon maastoauton, niin se on perseestä ajaa ja siinä ei ole mitään kivaa. Nelari ja maavara pitää silti seuraavassa olla talvea varten ja tilaa kamoille + kaikki mausteet navista lähtien.
Onkohan missään listattu noiden cittareiden/crossareiden peräloosterin kokoja?