Katumaasturit

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Minkäslaisilla koneilla noi Q5 ja GLK oli varustettu ?
Eikös ainakin GLK:n saa vaikka millä koneella ?

Tosin näissä kaikissa on se onglema, että jos lähtöhinta on 55k€, niin se minkä lastaat tarvittavat lisävarusteet ja hintaa tulee 15-20k€ lisää että pamahtaa.

Molemmissa oli tuo 170 heppanen dieseli. Lähinnä hinnan vuoksi tuota moottorikokoa lähdin kokeilemaan.

GLK:sta sen verran kokemusta että yhden taksin kyytissä olen istunut. Oli erittäin mukava kyyti, mutta näkymät sisällä on kieltämättä karut.

Lisäksi radio oli jotenkin erikoisen alhaalla, ja sen ohjaamiseen sillä rullalla en päässyt yhtään sisälle. Ilmeisesti liian haastava logiikka.
 
Onko kokemuksia Subarun Foresterista? Tylsän näköinen, mutta Subarulla on ainakin paras nelari.

Isällä on Forester. Auto on manuaali eikä siinä ole turboa. Vuosimalli on taitaa olla -06. Tylsähän se tosiaan on kuin kirkonjuhlat, mutta hyvää kyytiä antaa. Ei jää valoihin vaan repii joka renkaalla. Nousee ojastakin hyvin ylös kun lyö alennusvaihteita päälle jne. Tylsä se tosiaan on sisältä sekä ulkoa. Nuo ovatkin auton huonot puolet. Kulutus pysyy ihan järkevissä lukemissa. n.8-9l / 100km. Auto ei säikähdä koviakaan pakkasia vaan toimii varmasti kelillä kuin kelillä. Lämpeää nopeaa sisältä eikä tarvi palella. Kannattaa kyllä käydä tutustumassa jos autonvaihtoa olet harkinnut.
 
Subarulla on nyt nakukin tuolla Forestereissa.
Kestäväksi haukuttu kapistus, mutta on aika pienen kokoinen takaloksterista.
 
audi-q7-5082.jpg


Ainakin ihan vitusti siistimpi ku X6 .....
 
Kyllä Q7 on ihan pätevän näkönen vehje. Isolla koneella pitäis kyl tietty olla.
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Eipä oo tuossa "maasturissa" kauheana maavaraa.

Kyllä tässä pitäis vaihtaa kesäksi uusi kiesi alle. 130 tonnia alkaa oleen ihan tarpeeksi Hondalla.

Autohan on vasta sisäänajettu. Itse mietin että pitäsköhän oma kottero vaihtaa kun alkaa likenee tuo 600000 km luultavammin kesän jälkeen. Kesällähän pelaa auto kuin auto, talvella sitten olisi kiva saada vähän vereksempi tötterö.
 
Ajappa 600 tonnia 2 litraisella japanilaisella bensamaasturilla, niin oot aika fakiiri.

Ei ehkä ihan 600 donaa kestä, mutta aika hyvät tekniset tiedot on tässä uudessa Foresterissa.

Uuden Foresterin keskikulutus on erinomainen, ainoastaan 7,5 l/100 km kun moottorin CO2-päästöarvo luokkansa paras 173 g/km.......Uuden 2.0-litran bensiinikäyttöisen Forester X:n autoverollinen hinta on 30 215,51 euroa kun XS-varustetason hinnat alkavat 32 613,16 eurosta ja dieselmalliston 32 256,63 eurosta.......Subaru Forester X-varusteson vakiovarustus on jo kattava. Se käsittää muun muassa kauko-ohjattavan keskuslukituksen, sähkötoimiset ikkunannostimet edessä ja takana, vakionopeuden säätimen, automaattisen takajousituksen korkeuden säädön, lämmitettävän tuulilasin alareunan sekä puhelimen langattoman BlueTooth –handsfree-toiminnon. Forester XS:n vakiovarusteita edellisten lisäksi ovat muun muassa peruutuskamera, 2-alueinen ilmastointijärjestelmä sekä kuusi turvatyynyä.

Ja hinta tuntuu aika kohtuulliselta. Tilaahan tossa ei ole mitenkään hirveästi, mutta silti.

uusiforester.jpg




Edittiä. Fuck. Kannattais ehkä lukea postit ennen kuin kirjottelee tänne. No tuossa noi varusteet nyt sitten ainakin on kaikkien nähtävillä.



Fordin Kuga ei muuten ole hullumman oloinen peli ajettavuudeltaan, mutta tilaa siinäkään ei ole kuin ehkä pikkufarkun verran. Eli ei mikään tosimaasturi. Mutta ihan pätevän oloinen republikaanivvyöhykkeen talvipeli. Ja sisälläkään ei mikään nitissyt tai natissut.
 
Sain mulkattua pienempään tilaan kuvauskamoja kun vaihdoin laukkuja. Nyt pärjäis alta 500 litralla komeesti.

450 litraa penkit ylhäällä, ja alla olevan linkin takaa demotaan miten penkit kaatuu yms, eli luulis mahtuvan?
http://www.subaru.fi/forester_space.aspx

Tosin edelleen liputan Skoda Yetin puolesta, kompakti auto loistavilla tilanmuuttamis- ominaisuuksilla, ja väitän että paremmilla ajo-ominaisuuksilla. Sekä helpompi parkkeerata keskustassa jne kokonsa puolesta.
http://new.skoda-auto.com/fin/model/yeti/comfort/Pages/comfort.aspx

Nelivedosta sen verran että toki Subarulla on perinteet "oikeiden" nelivetojen tekemisestä, mutta esim VAG-konsernin uusin Haldex nelikko: (liikkeelle lähtiessä vetoa AINA 50/50) riittää normi ihmiselle enemmän kuin hyvin, ja tämä liikkkeelle lähtö on se kriittisin tekijä normaalille käyttäjälle. Jos maastoon halajat mennä niin sitten asia on erikseen..
 
Tuossa Subarussa taisi olla iso miinus, jos auto oli automaattivaihteistolla.
Käsittääkseni tuo automaattiloota oli otettu tuosta vanhasta mallista, joka oli 4vaihteinen.
Voin taas olla väärässäkin:jahas:
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom