Katumaasturit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
En tiedä mitä toi meinaa mutta X6 on vitun ruma. Toi on vähänniinkun range rover HR-V, ihan hassu mutta voi olla vähän liian trendiauton maineessa joskus, niinkuin mini. Ei mulla muuta.

X6 on hiton makea. Sisällä lähes äänetöntä, laatu paistaa ja maasturiksi sporttinen. Hienoimpia tuotoksia toviin. Ajelin päivän moisella ja teki pahaa viedä pois :/

Mä tykkään ihan helve***** isoista jenkki lavoista.

Tämmönen spotattiin Losissa, oli hillittömän korkea, ei ihan niin hyvin nää tosta kuvasta.

demotivational_poster_lifted_trucks.jpg

X6 on hiton makea. Sisällä lähes äänetöntä, laatu paistaa ja maasturiksi sporttinen. Hienoimpia tuotoksia toviin. Ajelin päivän moisella ja teki pahaa viedä pois :/

Kyllä mä noi uskon, varmaan myös vitos GT:ssä kaikki hienot ominaisuudet. Vitun rumia ne on silti kummatkin.

Mikä merkki mahtaa olla? Maskikin oli väärällään cromiputkee, isot nakit siisteillä vanteilla ja tuontikilvissä. Siis tommoinen peruslaatikkomaasturi, joka on uskottavan näköinen. Mut merkki hukassa vallan. Äänestä päätellen konekaan ei mikään ihan kuppanen ollut, mut ei mikään V8 kuitenkaan.

mikamaasturi.webp

Mikä merkki mahtaa olla? Maskikin oli väärällään cromiputkee, isot nakit siisteillä vanteilla ja tuontikilvissä. Siis tommoinen peruslaatikkomaasturi, joka on uskottavan näköinen. Mut merkki hukassa vallan. Äänestä päätellen konekaan ei mikään ihan kuppanen ollut, mut ei mikään V8 kuitenkaan.

katso liitettä 64293

Jeepiltähän tuo näyttää, Cherokee?

katso liitettä 64293

Ei ole jeeppi. Toi vois olla Opel Frontera.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kanaverkot vois heittää vittuun maskista, maavaraa enemmän ja uskottavammat nakit ja vanteet alle, niin sitten alkais olla kohillaan. Eli siis vakio range rover:D

Kanaverkot vois heittää vittuun maskista, maavaraa enemmän ja uskottavammat nakit ja vanteet alle, niin sitten alkais olla kohillaan. Eli siis vakio range rover:D

Silloin se ois maasturi, nyt puhutaan katumaastureista, joten saa olla vähän vannettakin ;)

On ne vaan hienoja autoja. Tuttava perheessä on kaksin kappalein uudehkoja Rovereita ja aina kuolaan noiden perään. Joku päivä omistettava itsekkin.

Range-Rover-Project-Kahn.jpg

Rangerover2.jpg

DSC02708.jpg

IMG_5761_2_3_tonemapped.jpg

4775860552_9053c79d0c_b.jpg

08-blk-rr-11.jpg

32307d1281650456-pics-all-black-rr-dscn2531.jpg

ja voithan aina rengastaa mieleiseksi

5246693363_c8613b8266_b.jpg

Jeremy Clarksonille miljoonas Briteissä valmistettu Range Rover, joten onhan noitakin jo tehty

9724915.jpg

Silloin se ois maasturi, nyt puhutaan katumaastureista, joten saa olla vähän vannettakin ;)

On ne vaan hienoja autoja. Tuttava perheessä on kaksin kappalein uudehkoja Rovereita ja aina kuolaan noiden perään. Joku päivä omistettava itsekkin.

Minä en kanssa ymmärrä halua pilata hyvä auto typerännäköisellä matalaprofiilirenkaalla. Varsinkin kun se vielä tekee autosta yleensä epämukavamman..

..Ja levikesarjat herrasmiesmaasturissa, voi hyvä luoja.. Nuo on vakiona paljon paremman näköisiä

Minä en kanssa ymmärrä halua pilata hyvä auto typerännäköisellä matalaprofiilirenkaalla. Varsinkin kun se vielä tekee autosta yleensä epämukavamman..
Minä taas en ymmärrä, kun KATUmaasturin ulkonäkö pilataan täysin pienillä vanteilla ja läskikumeilla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom