Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuossa ois tulevasta uudesta Porschen Macan pikku cittarista kuvaa sivuprofiilista.Ensimmäinen korimalli tuosta porsaasta oli kyl jotenkin sysiruma omaan makuun, mutta nämä tuoreemmat on alkanu jossain määrin viehättään vaikka eihän noissa nyt suuren suuria eroja taida olla. Jokunen tullut jopa täällä pohjoisen persesilmässä vastaan. Turbo ois jo ihan pähee tehojen puolesta.
Luultavastin sitä ei hinnassa huomaa:DHitto että toi porsche on ankeen näkönen :D
Ehkä vähän, mutta enemmän kyllä näyttää tältä;)Vähän Infinitin lookkia tossa, kelpais mulle.
How about Nissan?eikä mitään tietoa kuka niitä huoltaa.
Joo, Datsunin luxus merkki.Onko se jumalauta Datsuni?
Miksi Porsche tekee katumaastureita?? No rahan takia joo tiedän. Mut jos maasturia tai katumaasturia ostaisin, niin kyllä esim. Range Roverin mieluummin ottasin - siinä on sitä maasturifiilistä. Porschesta tulee mieleen 911 ja vastaavat - ja se on hyvä juttu. Keskittyisivät vaan niihin urheiluautoihin. Toi Porsche on sysiruma!
Kohta varmaan KrAZ alkaa tekemään urheiluautoja? No eihän siinä mitään..
Onko se jumalauta Datsuni?
Mulle ei mene jakeluun miksi kaikki isommat bensakoneet skipataan Suomessa. Esim uutta Touareggia ei saa bensana täältä. Jumalauta bensan hinta on sama mitä diisselin, jengi vain ostelee diisseleitä mystisen syyn takia.
Ei vaikuta kyllä pahalta 2.5 bensa automaatti nelivedolla pitäis mennä reilu kaheksan sekkaa sataseen. Kaupunkikulutus ilmoitettu 24mpg eli pitäis jäädä alle kympin. Jenkkikoeajon mukaan 2 litranen awd automaatti menee vaan mailin enemmän gallonalla. Yllättäen kakspuolikasta ei tuoda tietenkään suomeen. :jahas:
Mulle ei mene jakeluun miksi kaikki isommat bensakoneet skipataan Suomessa. Esim uutta Touareggia ei saa bensana täältä. Jumalauta bensan hinta on sama mitä diisselin, jengi vain ostelee diisseleitä mystisen syyn takia.