Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mikään ei varmaan ole typerämpää kuin oikea maasturi matala profiili renkailla.
Kaiken maailman x6 on sitten asia erikseen...
Infinitin FX35 on kyllä hieno ja harvinainen Suomessa. Toki bensa-automaatti vie varmasti polttoainetta, mutta jos ei tule paljon kilsoja, niin voisi olla yksi vaihtehto.. Tai kalliimmista QX56...
Mä ämpyilen vieläkin hybridilexuksen ja q7:n välillä, jotenkin ei saa päätöstä aikaiseksi. Audi on pähee muttä älytön, Lexus on ruma mutta järkevä...Q7 ei mahdu ees mun autotalliin sisään:D
Järkee vai ei, mutta olis kyllä pähee...
Tossa yksi:
Infiniti QX56 5,6L V8 Maastoauto 2006 - Vaihtoauto - Nettiauto
5.6L bensakone. Yhdistetty 15,6L/100km. Mitähän lie Citycruisailussa menee? 30L?
Itse kun vaihdoin Outlanderista Skodaan osittain kulutuksen vuoksi, niin nyt pääsin jo tankkaamaan 8.10.2013 Edellinen tankkaus oli 9.9.2013. Kulutus kaupunkiajossa 8-9L/100km. Eli tasan puolet siitä mitä Mitsu vei. Skodan tankilla pääsi yli 500km, Mitsulla ei päässyt aina edes 300 kilometriä.
Mitä helvettiä Huppe, mä ajelin 2.4 tomaatti Mitsulla 30tkm keskikulutus oli alle 10? Millä koneella sun Mitsu oli? 3 litranen pajerokaan kuluta 15 l/100km :wtf:
Hyvä syy tehdä tallista punttisali ;)
20 vuoden? Kolme vuotta vanhakin maksaa enää kolmenkympin päälle.
Mikään ei varmaan ole typerämpää kuin oikea maasturi matala profiili renkailla.