- Liittynyt
- 11.1.2010
- Viestejä
- 2 451
Tossa tais olla ihan naurettavat tehot vielä.
Aika vaisut kokoon nähden on:jahas:
Mercedes G63 AMG 6x6 review | Auto Express
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tossa tais olla ihan naurettavat tehot vielä.
Aika vaisut kokoon nähden on:jahas:
Sä aloit heti virittelemään tuota Mersua:D700 heppaa ja 1000Nm on vaisua? 7,4sek 0-100 on vaisua? Kannattaa muistaa että auto painaa 4000kg. No onhan se vaisua jos alla on alle 6sek gt-luokan coupe mutta kyllä tuo tavalliselle ihmiselle on aika räyhäkkä peli. Ja sitten kun lähdetään lumihankeen kiihdyttelemään niin pitoa voi kuudesta vetävästä 37x12.5R20 rinkulasta löytyä hieman enemmän kuin yhdestä 225/45R18 renkaasta.
Frankfurt 2013: Brabus on todellinen muskelimaasturi | Tuulilasi
Et kyllä tuu katumaan jos ostat.Tällä viikolla testaamaan paria 'Regia. Talvi on jo ovella! Lisäksi vaihtoehtona yksi musta hevonen, joka saattaa aiheuttaa ostokuumeen. Tahtoo!
Yllättävän halpoja nuo Range Roverit käytettynä. Luotettavuus sitten toinen juttu, pitäisi varautua henkisesti että korjauskulut tuntuu lompakossa. Oishan tollanen varmaan ihan kiva..
Puoli vuotta nyt L322 rangeilua kohta takana, eikä mitään vikaa toistaiseksi. Auto tosin ei ole kovasti vielä rullattu ja huoltohistoria on aukoton. Pelaa kuin kello. Laatikko foorumien mukaan menee jos on mennäkseen, riippuu vähän millaisessa käytössä ollut. Laatikko ei myös tykkää "lastusta". BMW tuo on hyvässä ja pahassa. Parasta on ehkä korroosiokestävyys, vaikka onkin Suomi-auto, huonointa ehkä hieman puhditon kone. On tuolla istuminen ihan omassa luokassaan, voi katsella citimaastureilla ajelevia alaviistoon.
"I know full well that most people hate it. Cyclists. Socialists. Ramblers. And even petrolheads. They tell jokes that involve hedgehogs and wonder out loud why anyone would want to drive about in a car that seems to revel in its size and its consumption. And it's true. When you are in a Range Rover, you can arrange your face with a great deal of care and attention to detail, but, no matter what expression you choose, you will appear to be sneering at people alongside you at the lights. You can't help it. They're the little people. And you're up there, with the gods."
Jeremy on: the Range Rover - BBC Top Gear
Mikä laatikko tossa on? Joku GM vissiin.
Ite painin aika paljon e46 330dA:n laatikon kanssa joku aika sitten. Se on aika susi ainakin ja osia ym. ettiessäni ajauduin aina välillä Range Rööver -keskusteluihin, kun niissä oli samoja vikoja (sama laatikko). GM 5L40-E !!! / ZH5HP !!!
Ainakin noissa bemareissa alkaa yleensä oireet ~200tkm kohdilla. Tasakaasulla ~2000rpm miedosti kiihdyttäen 80-120km/h vauhdissa(tai 4- ja 5vaihteella ajettaessa, kun turbiini on lukkiutunut) alkaa täristää kun penkin alle lyötäis kumivasaralla.
Ei tykkää lastutuksesta tosiaan... Laatikon väännönkestoksi kun oli muistaakseni luokiteltu 360/390nM ja sen verran tosta 3litrasesta bemarista irtoaa vakionakin. Lisäksi tossa laatikossa oli muistaakseni sellanen kiva suunnittelu"virhe", että turbiini luistaa lähes koko ajan, joka kuluttaa kitkapintoja -> alkaa täristämään. Tarpeeksi kun syö kitkapintoja alkaa rouhimaan metallia turbiinista, mikä sitten venttiilikoneistoon ym. mennessään särkee koko laatikon. En tiedä ovatko yrittäneet tolla luistamisella kompensoida väännönkestävyyden heikkoutta sitten, eli vissiin ihan suunniteltu suunnitteluvirhe...
Tollanen RR p38 vois olla kyllä magee. Tai miksei uudempikin, jos enemmän rahaa laittais. RR muutenki sellanen merkki jolta maasturin mielellään ostaa. Mut millanen fiilis tollasel tulee ku ajaa kaupungissa?
Tuo boksihan siinä taitaa olla. Onneksi ei vielä noita oireita ole näkynyt... Tosin sain auton vähän alihintaan, niin laskeskelin että sillä rahalla laittaa tarvittaessa laatikon.
Tollanen RR p38 vois olla kyllä magee. Tai miksei uudempikin, jos enemmän rahaa laittais. RR muutenki sellanen merkki jolta maasturin mielellään ostaa. Mut millanen fiilis tollasel tulee ku ajaa kaupungissa?
Mietin lähinnä miten sen perustelee esim. kesällä kaupungissa ajaessa, että alla on tuollainen Range, kun pärjäisi vähän vaatimattomilla offroad ominaisuuksillakin. (ja pärjäisi kyllä talvellakin, mutta sillon vois kuvitella edes siitä olevan jotain hyötyä).
Siks että se on siisti? :D Ei kai rangea voi kukaan perustella mitenkään järkevästi. Varmasti moni muu auto hoitaa kaiken saman järkevämmin ja halvemmalla.