Katumaasturit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mitä uittua! Onko muissakin kuin Audissa vastaavanlainen operaatio akunvaihdon kanssa? Tähän mennessä omistamani tai tietämäni autot ovat toimineet ilman koodauksia jos akku on vaihdettu. Osta Lada 1200 ja mielellään sportswagon, siihen ei 100% varmuudella koodauksia tarvita minkään osan vaihtoon.
Tarkkana pitää olla, muuten voi tulla tosiaan 500€ akku, jos merkkiliikkeeseen joutuu viemään koodattavaksi.
Tuolta kannattaa lueskella.
A6/4F Akun vaihto - Audifinns
Niin tosiaan joutuu uudemmissa koodaamaan, kun tuon akun vaihtaa;)

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Zone-sarja -42%
Sviddu, tota 3.6 litraista haukutaan jenkeissä oikein urakalla, 3.0 tdistä olisi ihan ok tarjous mutta 1000 euroa vuodessa pelkästä omistamisen riemusta?

Sviddu, tota 3.6 litraista haukutaan jenkeissä oikein urakalla, 3.0 tdistä olisi ihan ok tarjous mutta 1000 euroa vuodessa pelkästä omistamisen riemusta?

Miks ne sitä haukkuu? Itse heittäisin vahvalla mutulla että 4.2 on voimakkaampi enkä usko että kuluttaa ihan kauheesti enempää kuin 3.6, Eli ainakaan jenkkilässä ei siis mitään syytä ottaa 3.6 :D
Nopeella wikipedia vilkasulla Q7 3.6 menis 0-100 8,5, en nyt sano että ois hidas mutta samat kun joku ikivanha teinibemari tai joku perus tsi skoda. 4.2 on luulis olevan jo vähän eri, kasin saundit on ainakin herkkua.

Edit: jos ittellä olis joskus varaa (oikeasti varaa) ostaa käytettynä Q7 kaltainen auto niin en epäröis sekuntiakaan bensakasin valintaa :D varsinkin pienempään bensaan verrattuna, polttoainekulujen ero on kuitenkin pisara meressä sit kun ilmajousitukset ym. alkaa hajoilemaan.

Corollastakin hajoo vaikka mitä, mut mitä sitten. Autoista nyt tuppaa hajoamaan milloin mitäkin. Vein Regin kilsahuoltoon, niin jumalauta oli vaikka mitä. Putket poikki, etujarrulevyt ruosteessa, jäähdytysnesteen letku vuosi jne. Paskaako siinä päätään raapimaan, korjaukseen vain. Mut Volkkarin virallinen huolto, olen aina autoja käyttänyt merkkihuolloissa, mutta Volkkarilla tähän saakka ylivoimaisesti paras palvelu. 5 tähtee lähtee.

Ihan vain huomautuksena, sanokaa mulle yksikin automalli, jota kukaan ei hauku paskaksi ja vikaherkäksi. Jos pallolta löytyis auto, joka ei koskaan menisi rikki, olisi sillekin oma forumi, jossa hakuttaisiin miten siitä hajoaa kaikki.

Tottakai, mutta kannattaa ottaa selvää välttääkseen poteniaaliset katastrofit. Joissakin autoissa vaan on HUOMATTAVASTI normaalia yleisempiä vikoja jotka voi olla kalliitakin. Esimerkiksi jos ostaa vanhan saabin ei kannata ostaa 3 litran dieselkoneella halpojen kulujen toivossa ;)
Onhan se mahdollista ettei mikään hajoakaan muttei silti kannata ehkä ostaa vehjettä jossa katastrofin todennäköisyys on huomattavasti korkeampi.
Toki nykyään kun autoa ei suunnitella kestämään kuin max 200tkm, erot kestävyydessä tasoittuvat.

Mä väijyin auton tietoja edmundsilta, jossa n. 80% Q7 3.6 käyttäjäarvioista on negatiivisia, useilla kosahti moottori...toinen auto mikä mulla on kiikarissa on Lexus RX 400h ja sen arviot ovat taas 90% positiivisia.

Mä väijyin auton tietoja edmundsilta, jossa n. 80% Q7 3.6 käyttäjäarvioista on negatiivisia, useilla kosahti moottori...toinen auto mikä mulla on kiikarissa on Lexus RX 400h ja sen arviot ovat taas 90% positiivisia.

Jaa, olis voinut just kuvitella että bensavapari ois edes luotettava :D Entä se kasikone?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kasista on paremmat kokemukset, useat valittaa enimmäkseen desingvikoja kuten cupholderien alle laitettua piirilevyä joka kärähtää heti jos kahvi läikkyy ja jarruja jotka pitää uusia joka vuosi.

Kasista on paremmat kokemukset, useat valittaa enimmäkseen desingvikoja kuten cupholderien alle laitettua piirilevyä joka kärähtää heti jos kahvi läikkyy ja jarruja jotka pitää uusia joka vuosi.

Dieseli kasi ois varmaan kuningaskone, poislukien V12tdi, mutta siitäkin kuullu ettei ihan turhan kestävä olis. Ei kai mikään nykyään ole.

Ajattelin vähän talvea vasten, josko Cayanne turbo... Ohjelmalla ne antais yli 500hv pihalle. Varmaa aivan sopivaa lystiä ja kallista.

G 63 AMG 6X6

1288603099424.jpg
1288603099342.jpg
1288603099622.jpg

4x4 is for pussies ;)

- - - Updated - - -

Corollastakin hajoo vaikka mitä, mut mitä sitten. Autoista nyt tuppaa hajoamaan milloin mitäkin. Vein Regin kilsahuoltoon, niin jumalauta oli vaikka mitä. Putket poikki, etujarrulevyt ruosteessa, jäähdytysnesteen letku vuosi jne. Paskaako siinä päätään raapimaan, korjaukseen vain. Mut Volkkarin virallinen huolto, olen aina autoja käyttänyt merkkihuolloissa, mutta Volkkarilla tähän saakka ylivoimaisesti paras palvelu. 5 tähtee lähtee.

Mitä maksoi?

Suositut

Back
Ylös Bottom