- Liittynyt
- 28.12.2005
- Viestejä
- 2 302
- Ikä
- 34
Onhan niitä muitakin maastureita, kuin foorester.Ei löytyny sopivaa corollaa sillon. ;)
Tilannehan on se ettei tota bensa foresteria saa enää about tänä vuonna. Syyskuuta myyvät jo.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onhan niitä muitakin maastureita, kuin foorester.Ei löytyny sopivaa corollaa sillon. ;)
Tilannehan on se ettei tota bensa foresteria saa enää about tänä vuonna. Syyskuuta myyvät jo.
Onhan niitä muitakin maastureita, kuin foorester.
No siinäkös ne sit olikin. Ostat multa avensiksen, pääset kokemaan loistoauton kyydit. Tekee naapurinkin kateelliseks, kun päräytätkin corollan sijaan lippulaivalla pihaan.15ke kalliimpi ja huonompi Rav4? Helpompi toi Mitsu on nyt myydä 18kk takuulla kuin joskus myöhemmin ilman tehdastakuuta.
No siinäkös ne sit olikin. Ostat multa avensiksen, pääset kokemaan loistoauton kyydit. Tekee naapurinkin kateelliseks, kun päräytätkin corollan sijaan lippulaivalla pihaan.
Se on ihan sama, mitä ne vie paperilla, todellisuudessa ne vie helvetisti enemmän ja talvella siihen viel saatanasti lisää. Nyt sä jäät Mikelle kakkoseks, mikellä on iso bensamaasturi ja sä joudut nyt vaihtaa kurssia kohti corollaa.No enhän miä nyt vakavissaan mitään bensarosvoa hommais. Forester veis 5.5L matka-ajossa paperilla. Pistä paremmaks, samaan hintaan?
. Nyt sä jäät Mikelle kakkoseks.
Huppe, päivän lehdessä kaupattiin XC60:stä jollain ihmetarjouksilla, olikos summum-varustelu ilman lisähintaa ja D5 kone D4:n hinnalla tai jotain?
Mun Outlander ois nyt Nettiautossa kaupan. Se punainen 2009. Siitä vaan autoa alle.
Vaihdossa kelpaa bensacorolla.
Mutta eikös se ns ohituskiihtyvyys ole tärkeämpi, kuin valoista valoihin kiihdytys;)Ai vitsi meikä on tyytyväinen ison bensakoneen väännöstä heti ykkösestä lähtien. Kiihtyvyys on 0-100 joku 8 sekkaa, mutta alku mennään vitusti räväkämmin ja hidastuu sitten 80 jälkeen. Just hyvä kun on noin, sitä kiihtyvyyttä kun tarttee jos tarttee alemmilla nopeuksilla. Lantikalla sai veivaa ykkösen eka ja sitten kakkosella vasta alkoi tapahtumaan jotain.
Tuo pääsi unohtumaan:DEi tietenkään ku yritetään pestä niitä 6s GT coupeita..
Ei valoista valoihin, vaan ylipäätänsä alemmilla nopeuksilla kun tarttee potkua, jota joskus tarttee. Ohitukset toimii ihan kivasti kun kickdownilla vetää, silloin kone kiertää maksimiin 280 polleen. Lantikalla oli ihan helvetin ärsyttävä se ykkönen ja sen takia normaaliin nopeuteen pääseminen. Liekö siinä sitten paskin ykkönen mitä voi olla, koska ero on ihan hirvittävä bensakoneeseen vaikka luulis olevan toisinpäin. Mut joo, ohan tota tehoakin melkein tuplat. Ohituskiihtyvyys on Touaregissa aivan törkeesti kovempi mitä Lantikassa. Mut puhuin tossa matalista nopeuksista miten paljon jämäkämmin reggi liikkuu.Mutta eikös se ns ohituskiihtyvyys ole tärkeämpi, kuin valoista valoihin kiihdytys;)
Kävin tänään koeajamassa tuollaisen D4 koneella olevan XC60.
No enhän miä nyt vakavissaan mitään bensarosvoa hommais. Forester veis 5.5L matka-ajossa paperilla. Pistä paremmaks, samaan hintaan?
Tuohan on tyylikäs. Minkähän hintainen tuo on karvalakkina?Mites Mazda CX-5? En tiedä, onko paljon kalliimpi, jos laittaa samat varusteet. On ainakin omaan silmään hienoin noista japsicittareista, myös sisältä. Ei varmaan maasto-ominaisuuksissa pärjää Subarulle, mutta muuten kyllä siistimpi.
Se on ihan sama, mitä ne vie paperilla, todellisuudessa ne vie helvetisti enemmän ja talvella siihen viel saatanasti lisää. Nyt sä jäät Mikelle kakkoseks, mikellä on iso bensamaasturi ja sä joudut nyt vaihtaa kurssia kohti corollaa.