Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kaverin sedällä oli joskus tollanen vanhempi v10 Touraeraennngh ja sano että oli saatanan kalliita vikoja. Eihän se sillä pitkään ollutkaan sitten.
Nettiautossakin muistaakseni aika halvalla noita vanhempia V10 jostain syystä.
Ei kai kukaan dieseliä osta!
Mä en taas osta ensimmäistäkään bensa-autoa enää :D
Joo vähän liikaa kanssa tuuninkia mun makuun.Sydän vuotaa verta aina kun näkee tuollaisen vitun hienon auton pilattuna saatanan rumalla amistuuningilla..
Ei vie enempää mitä bensakone. Mulla keskikulutus näillä ajoilla tuhannen kilsan aikana 17 litraa. Jos lähden maantielle, niin pääsen tuurilla 12 litraan. Saa olla kyllä tankilla ihan kokoajan, mut kivaa on se, että tommoinen saatanan iso ja painava auto liikahtaa hyvin. Tänään vedin maasturien tapaan kultsan taakse muta/lumisotkuun parkkia etsimään. Unohdin, että on kesänakit jo alla, oli nelarille tarvetta. Kun vippas kaasua, niin auto vain kääntyi 180 astetta paikallaan, onneksi en jäänyt sinne hankeen jumiin.
No hyi helvetti, tuo se vasta ruma onkin, Näyttää ihan suurennetulta Golfilta noissa sivukuvissa. Ja noi vanteet, hyi hitto.Onkohan tuolle jousitukselle tehty jotain, kun 22" vanteetkin näyttää pieneltä tuon auton alla?
http://www.nettiauto.com/volkswagen/touareg/5477812
Onkohan tuolle jousitukselle tehty jotain, kun 22" vanteetkin näyttää pieneltä tuon auton alla?
http://www.nettiauto.com/volkswagen/touareg/5477812
Ei vie enempää mitä bensakone. Mulla keskikulutus näillä ajoilla tuhannen kilsan aikana 17 litraa. Jos lähden maantielle, niin pääsen tuurilla 12 litraan. Saa olla kyllä tankilla ihan kokoajan, mut kivaa on se, että tommoinen saatanan iso ja painava auto liikahtaa hyvin. Tänään vedin maasturien tapaan kultsan taakse muta/lumisotkuun parkkia etsimään. Unohdin, että on kesänakit jo alla, oli nelarille tarvetta. Kun vippas kaasua, niin auto vain kääntyi 180 astetta paikallaan, onneksi en jäänyt sinne hankeen jumiin.
No hyi helvetti, tuo se vasta ruma onkin, Näyttää ihan suurennetulta Golfilta noissa sivukuvissa. Ja noi vanteet, hyi hitto.
Tossa ylempänä olevassa sinisessä on paljon parempi ''tuuninki'' pois lukien tuo kantokahva katolla, mutta kyllä tollanen karjapuskuri/lisävaloteline tekee isoon autoon tietyn säväyksen.