Katumaasturit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Onko joku nähnyt Suomessa myynnissä tarrapintaisia palikoita tavaratilan esineiden paikalla pitämiseen? Pysyisi kätevästi tavarat paikallaan ja helppo muokata. Ebaystä noita näkyy löytyvän ja jenkeistä monestakin nettikaupasta mutta eivät toimita Suomeen tai sitten toimituskulut monta kymppiä. Se on vähän liikaa muovipaloista. Jos ei muualta löydy, niin ajattelin ostaa tarranauhaa ja laudanpätkiä ja väkästellä itse tuollaiset...

http://images.buyautotruckaccessories.com/products/img-zoom/NF_792_4_nifty_locks_3x.jpg

NF_792_4_nifty_locks_3x.jpg

Tässä ois aika räyhäkkä peli. Eikä edes pahan hintanen

http://www.laakkonen.fi/auto/CHA-932/

Kaverin sedällä oli joskus tollanen vanhempi v10 Touraeraennngh ja sano että oli saatanan kalliita vikoja. Eihän se sillä pitkään ollutkaan sitten.
Nettiautossakin muistaakseni aika halvalla noita vanhempia V10 jostain syystä.

Kaverin sedällä oli joskus tollanen vanhempi v10 Touraeraennngh ja sano että oli saatanan kalliita vikoja. Eihän se sillä pitkään ollutkaan sitten.
Nettiautossakin muistaakseni aika halvalla noita vanhempia V10 jostain syystä.

Eikös tässä joku Pakkislainen kertonut, että turbot meni ja 10k€ remontti eessä :D
Ja vaikka toi onkin voimanpesä, mutta 10l/100km ja siinä ei enää mitään järkeä ole normi tallaajalle, joka ne naftat maksaa itse.

Itse tein niin hurjan liikkeen että 530d BMW:n jälkeen tilasin 1.6 litrainen Kia Sportagen. Olen ajanut kohta 45 000km ja kokemuksena sanoisin, että voimaa ei ole.. se on selvä. MUTTA jos haluaa istua suhteelisen mukavasti, saada hintaansä nähden yllättävän laadukkaan auton olemattomilla käyttökustannuksilla niin suosittelen. Itse en ole päivääkään katunut.

Mä ajoin päivän Gashgai 2+2 bensakoneella kun oma BMW 330dA oli "huollossa". En tiiä oliko 1.6l, tai oliko siinä moottoria ollenkaan. Sisustan paneelitkin sojottivat minne sattuivat, kun ei oikein mätsänny mistään kohin. Tosi kevyen tuntunen ajaa mistä joutuu antamaan plussaa, tosin miinuksena taas tunnottomuutta ja tosi halpa olo jäi autosta. Tuntu kun olis tupperwaren muovikipolla ajanut. Keskikulutus oli 7.5l/100km, joka siis oli vanhempien(joiden auto on) 30 000km aikana ajettu.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Sydän vuotaa verta aina kun näkee tuollaisen vitun hienon auton pilattuna saatanan rumalla amistuuningilla..
Joo vähän liikaa kanssa tuuninkia mun makuun.
Tuo V10 on tosiaan ollut aika vikaherkkä ja huollot on todella kalliitta.
Myöskin kulutus on jotain järjetöntä diisseliin:wtf:
Käsittääkseni vie enemmän, kuin esim tuo Miken bensakone.
Tosin on myös kiihtyvyyskin parempi, kuin tuolla pienemmällä bensakoneella;)

Ei vie enempää mitä bensakone. Mulla keskikulutus näillä ajoilla tuhannen kilsan aikana 17 litraa. Jos lähden maantielle, niin pääsen tuurilla 12 litraan. Saa olla kyllä tankilla ihan kokoajan, mut kivaa on se, että tommoinen saatanan iso ja painava auto liikahtaa hyvin. Tänään vedin maasturien tapaan kultsan taakse muta/lumisotkuun parkkia etsimään. Unohdin, että on kesänakit jo alla, oli nelarille tarvetta. Kun vippas kaasua, niin auto vain kääntyi 180 astetta paikallaan, onneksi en jäänyt sinne hankeen jumiin.

Ei vie enempää mitä bensakone. Mulla keskikulutus näillä ajoilla tuhannen kilsan aikana 17 litraa. Jos lähden maantielle, niin pääsen tuurilla 12 litraan. Saa olla kyllä tankilla ihan kokoajan, mut kivaa on se, että tommoinen saatanan iso ja painava auto liikahtaa hyvin. Tänään vedin maasturien tapaan kultsan taakse muta/lumisotkuun parkkia etsimään. Unohdin, että on kesänakit jo alla, oli nelarille tarvetta. Kun vippas kaasua, niin auto vain kääntyi 180 astetta paikallaan, onneksi en jäänyt sinne hankeen jumiin.

Näkyisi tuon vanhemman V10Tdi päästöt olevan yli 330grammaa.
Eli tuskin paljoa pienemmällä selviäisit tuolla nokivasaralla;)
Tuossa näkyisi oleva tuunattu Volsu myynnissä.
Onkohan tuolle jousitukselle tehty jotain, kun 22" vanteetkin näyttää pieneltä tuon auton alla?
http://www.nettiauto.com/volkswagen/touareg/5477812

Onkohan tuolle jousitukselle tehty jotain, kun 22" vanteetkin näyttää pieneltä tuon auton alla?
http://www.nettiauto.com/volkswagen/touareg/5477812
No hyi helvetti, tuo se vasta ruma onkin, Näyttää ihan suurennetulta Golfilta noissa sivukuvissa. Ja noi vanteet, hyi hitto.

Tossa ylempänä olevassa sinisessä on paljon parempi ''tuuninki'' pois lukien tuo kantokahva katolla, mutta kyllä tollanen karjapuskuri/lisävaloteline tekee isoon autoon tietyn säväyksen.

Zone-sarja -42%

17 stadipyöritykses ihan ymmärrettävää mutta 12 maantiellä?!? Tietysti aerodynamiikka on lähempänä laatikkoa kuin sedan -henkilöautoa mutta silti, luulis menevän maantienopeuksissa edes kympin pintaan.

No hyi helvetti, tuo se vasta ruma onkin, Näyttää ihan suurennetulta Golfilta noissa sivukuvissa. Ja noi vanteet, hyi hitto.

Tossa ylempänä olevassa sinisessä on paljon parempi ''tuuninki'' pois lukien tuo kantokahva katolla, mutta kyllä tollanen karjapuskuri/lisävaloteline tekee isoon autoon tietyn säväyksen.

Toi kantokahvahan on touaregin vakiotavaraa, aika monissa niissä on sellanen en vaan tiedä miks, varmaan kuuluu mukaan jos on kattokaiteetkin ja nekin on jo itessään rumat.

Suositut

Back
Ylös Bottom