Katumaasturit

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
eikös se vedä 90% takaa ja 10% edestä ja jossain tapauksis saa sitä vetoa jonnin verran jaettua eteen, mutta perussetup on 90/10.. okei on se neliveto, mutta ei sillä niin pääse kuin nelivedolla yleensä.
 
eikös se vedä 90% takaa ja 10% edestä ja jossain tapauksis saa sitä vetoa jonnin verran jaettua eteen, mutta perussetup on 90/10.. okei on se neliveto, mutta ei sillä niin pääse kuin nelivedolla yleensä.

30:70 sanottiin jossain, mutta eipä se silti tarkota että se olis aina vaan 30 edessä, vaihtelee ilmeisesti riippuen siitä kuinka paljon enemmän tasauspyörästö osaa jakaa pitävälle akselille. Ei mitään yksinkertaisimpia noi voimansiirtoasiat :D
 
Niin moottorissa, muutoin ne onkin sitten ihan vituillaan. Mulla oli koeajossa kerran V70 ja se huoltolista oli ihan mielettömän pitkä, siihen oli vaihdettu melkein kaikki mitä voi vaihtaa.
Riippuu aika paljon volvosta ja kuinka on pidetty. Joissain malleissa on aika hemmetisti lastentauteja ja joissain taas ei juuri ollenkaan..
 
Eihä tää ny maastureihin viittaa, mutta nelikoista kun puhe...

http://www.nettiauto.com/subaru/impreza/5349228

En ymmärrä miksi pidetään noin matalana jos perseen alla pyörii Imppu, tuohan tehty käskytettäväksi ja tuollaisella setupilla joutuu pelkäämää jokaista kiven palaa. Tosin onhan tuossa säädettävä alusta joten josko se nousee vähän parempaan stancee talveksi. Oma TT:kin on sillä korkeudella, että voi huoleti päästää talvella isosti pelkäämätä että puskuri kalisee joka paikkaan!
 
Ei toi alustan pudotus, mutta toi stance hyi saatana. Eihän tommosella kehtais ajaa, muutakun aurinkolasit ja iso hattu päässä.
 
Joo sori, tais olla aika kova kolaus tuo mun kommentti, eikai se vaan ollu sun auto hehehe! Onhan se siisti että on 300 heppanen imppu ja saa nysväten siirtyä eteenpäin. :-) muuteha toi german lookki on näyttävää mutta emmä ny imppua menisi ekana raiskaamaa. toki tyyliä pittää olla! :-)

korjaan 224hv, ettei tuu sanomista. nii ja tyyli ennenkaikkea, niin ei bulkvistillä mee päivä ihan pilalle! :-)
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ihan perseestä tommonen tuunaus. Kyllä jos ei WRX Sti kelpaa "vakiona" niin sitten syy on peilissä ja kannattaa vaihtaa pää.

subaru-impreza-wrx-sti-wallszone-691672.webp
 
Onko käyny mielessä että monille se tyyli on ennen käytännöllisyyttä.

Kyllä varmasti onkin, mutta miksi vitussa valita auto joka alunperin on tehty kovaan ajoon.
Jos tuota autojen raiskaamista pitää jotenkin ymmärtää, niin ymmärrän jos sitä tehdään joihinkin vitun golffeihin audeihin, 1.6l bemareihin, 1.8l mersuihin millä ei ole tarkoituskaan mennä lujaa.

Kun kovaan ajoon tarkoitettuun autoon laitetaan tuollainen alusta on se sama kuin ostaisi 100000000W kotiteatterisysteemin ja ostaisi siihen 100W vahvistimen, eli tahallaan pilaisi alkuperäisen laitteen/laitteiston potentiaalin.

Tosiaan kaikki japanilaiset VTEC DIGI DIGI WYSIWYG riisikipot ymmärtää täysin jos joku ne haluaa laittaa shellin liimaviiksien mielestä hienon näköiseksi ja saada myös muiden ihmisten kasvoille hymyn (tosin eri syystä kuin liimaviiksille), niin feel free.

Alkuperäiseen aiheeseen ;)
neeeee.webp
 
Kyllä äsken nauratti, kun naapuri jäi meidän talon eteen jumiin uudella X3:lla. Saako noita ilman nelivetoa? Oma Audi etuvetona menee helposti vielä tossa lumessa..
 
Mä oon sairaana ja en pysty kolaamaan pihaa. Aika reippaasti lunta tossa ja jäinpä sit nelikollakin kiinni, tosin vain hetkeksi. Vajaavedolla oiskin ollu parin tunnin urakka päästä tosta hakemaan muksuja hoidosta.
 
Tuli sitten kanssa haettua maanantaina 4-veto cittari(XC60 päädyin sitten)
Voi että menee, kuin juna lumessa/loskasssa!
Muutenkin on aivan sairaan hyvä ajettava ja hiljainen, vaikka alla on nastarenkaat.
Menee kuin juna!
Hymy oikein levisi korviin astin, kun keli huononi:D
Itse yllätyin tuohon korkeuteen/maavaraan.
Mitä noita on ollut liikenteessä, niin on näyttänyt huomattavastin pienemmiltä, kuin onkaan?
 
Zone-sarja -42%
Joku pakkiksen maasturimies auttamassa Ladaa?

[video]http://www.liveleak.com/view?i=c0e_1359732942[/video]
 
Itse mietin edelleen että minkä menopelin sitä hankkii sitte kun siihen on tarve eli edellinen sanoo työsopparin irti. Olen kelaillut että joku "citymaasturi" ois itselle hyvä. Tilaa tarttee, mutta tässä meidän mäessä ja kärryäkin tarttis vetää, niin tuollainen citymaasturi vs. farkku ois kyllä citymaasturin puolella. Mitään ns. oikeaa maastoatuoa en sentää tarvitse.

Huvittu kun naapuri CRV;llä päästi tuohon meidän ojaan, niin eihän siinä ole edes lukkoa, ei se sieltä mihkään noussut kun etupyörät suditti tyhjää ojassa ja takapyörät ei tee mitään.

No siis minä en autoon mitään järjettömiä pistä. Kattelin tuossa että KIA Sportage tarjois 08-10 vuosimallin n. satkun ajettuja pelejä 15-18 tonnin hintaan ja noissa on sentään nelivedon lukko, muutenekin ovat hyvin varusteltuja ja omaan makuun tyylikkäitä pelejä. Jos riisutaan pakkisviitta pois ja katotaan ihan vaan tuota autoa autona, niin onko noista mihinkään?

En ole autokauppaan lähtemässä, mutta pittää katella valmiiksi vaihtoehtoja sillä sitten kun tuo nykyinen menee paalattavaksi niin se on sitten kohtuu nopeeta etittävä korvaava peli. Enkä mä viittisi enää noilla tonnin autoilla ajella ja taas jollain 5-6 tonnilla ei välttämättä saa kuin riesan kun ei tuohon hintaan saa kuin niitä törkeesti ajettuja vanhoja pelejä.
 
No siis olen itse kuullut kehoja KIAsta ylipäätään, kiinnitti vaan huomiota katukuvassa tuo Sportage että se on ihan auton näköinen ja nettiauto.comista kun katoin niin ei oo mikää ihan överihintainen verrattuna vaikka Toyotan Rav4 tai Subaru Forester.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom