Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Älkää antako narun hämätä, tuli muuten omin avuin ylös.
katso liitettä 93187
Voisin mennä tolla CLS:llä kokeileen samaa, eiköhän sekin sieltä tulis, kun olisin ottanut taaempaa pellolta ensin alle 6s 0-100 vauhtia!
Tähän on tultu. Jätkät ostaa isorenkaisen nelivedon, peruuttaa sen vauhdilla hankeen, ottaa kuvia siitä ja alkaa jakaa netissä niitä. Noh, jos ei ole muuta tekemistä..
Älkää antako narun hämätä, tuli muuten omin avuin ylös.
katso liitettä 93187
Voisin mennä tolla CLS:llä kokeileen samaa, eiköhän sekin sieltä tulis, kun olisin ottanut taaempaa pellolta ensin alle 6s 0-100 vauhtia!
Tuossa tullut 4veto kuumia ja ns "Volvo-miehenä" oon kattellut Xc-70 >2007 eteen päin olevia.
Onkos kellään siitä kokemusta?
No sen tiedän, että papat ajaa Volvolla, mutta itellä tulee tänä vuonna 42v mittariin, niin kai se alamäki on alkanut:D
Mutta takaisin asiaan!
Toinen olisi XC60, joka olisi nuorekkaampi, mutta se on kyllä hieman pienempi tiloiltaan.
Tosin tuo Xc70 ei ole ns Citymaasturi, mutta mitä olen lukenut, niin siinä on esim maavaraa enemmän, kuin monessa Citymaasturissa
Lähinnä manuaalina oon katsellut, mutta tahtoo suurinosa olla automaatteja.
Noin 18-20.000euroa. Bensakoneellahan tuota V8 mallia irtoaa jo alle 40.000e Suomestakin. Jos tuollasen ostaa niin samaan konkurssiin ottasin bensakoneella
niin ei pääse naapurit nimitteleen köyhäksi.
Corolla mies olisi jo perillä.Corolla olis tullut ilman hätää.
Itse asiassa corolla ei olisi noin hulluun paikkaan edes joutunut.
Oho! Onko tuo kuva Helsingin keskustasta? Muualla tommosta hunttaa tuskin on. Kyllä nelikko taas määräs!
Tuossa tullut 4veto kuumia ja ns "Volvo-miehenä" oon kattellut Xc-70 >2007 eteen päin olevia.
Onkos kellään siitä kokemusta?
No sen tiedän, että papat ajaa Volvolla, mutta itellä tulee tänä vuonna 42v mittariin, niin kai se alamäki on alkanut:D
Mutta takaisin asiaan!
Toinen olisi XC60, joka olisi nuorekkaampi, mutta se on kyllä hieman pienempi tiloiltaan.
Tosin tuo Xc70 ei ole ns Citymaasturi, mutta mitä olen lukenut, niin siinä on esim maavaraa enemmän, kuin monessa Citymaasturissa
Lähinnä manuaalina oon katsellut, mutta tahtoo suurinosa olla automaatteja.
Niin moottorissa, muutoin ne onkin sitten ihan vituillaan. Mulla oli koeajossa kerran V70 ja se huoltolista oli ihan mielettömän pitkä, siihen oli vaihdettu melkein kaikki mitä voi vaihtaa.200 tkm volvossa on vasta sisäänajo ;)
Hullua hommaa, +70tonnin autoja haaveillaan.. paljonko on talolainaa jos kulkuajoneuvosta ollaan valmiita köyhtymään liki sataa tonnia käyttöajalla?
Vai onko tarkoitus asua autossa myös? Itse katselin just tossa omakotitaloa josta olis köyhtynyt 50tonnia + 10 remontteihin. Siihen jäis viellä 10tonnin autoonki varat ennen kuin olis +70 tonnia kasassa. Joku 2000 luvun RAV4 messevillä vanteilla yms. kuralla irtoais jo siihen loveen.
Perkeleen porvarit :D
Hullua hommaa, +70tonnin autoja haaveillaan.Vai onko tarkoitus asua autossa myös? Itse katselin just tossa omakotitaloa josta olis köyhtynyt 50tonnia + 10 remontteihin
Kusenkohan nyt pahasti omiin muroihin kun pastean tämän tänne?
No, on se neliveto sentäs....