Katumaasturit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Älkää antako narun hämätä, tuli muuten omin avuin ylös.

167849_1387800993447_7559782_n.webp

Voisin mennä tolla CLS:llä kokeileen samaa, eiköhän sekin sieltä tulis, kun olisin ottanut taaempaa pellolta ensin alle 6s 0-100 vauhtia!

Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Älkää antako narun hämätä, tuli muuten omin avuin ylös.

katso liitettä 93187

Voisin mennä tolla CLS:llä kokeileen samaa, eiköhän sekin sieltä tulis, kun olisin ottanut taaempaa pellolta ensin alle 6s 0-100 vauhtia!

Tähän on tultu. Jätkät ostaa isorenkaisen nelivedon, peruuttaa sen vauhdilla hankeen, ottaa kuvia siitä ja alkaa jakaa netissä niitä. Noh, jos ei ole muuta tekemistä..

Tähän on tultu. Jätkät ostaa isorenkaisen nelivedon, peruuttaa sen vauhdilla hankeen, ottaa kuvia siitä ja alkaa jakaa netissä niitä. Noh, jos ei ole muuta tekemistä..

Tossa tultiin muuten ojasta ylös ;)

Ja toi kuva nyt liitty siihen, kun tuossa ylempänä oli Hiluxista puhetta, niin kunhan tuli mieleen, että heitämpä nyt tuommoisesta tapahtumasta kuvaa. Tää tredihän nyt on mennyt ihan saatanan kauas keskustelusta katumaastureista ja ehkä jopa parempi niin, koska ketjuhan on todella viihdyttävä erilaisine inside läppineen ja asioineen.

Tuossa tullut 4veto kuumia ja ns "Volvo-miehenä" oon kattellut Xc-70 >2007 eteen päin olevia.
Onkos kellään siitä kokemusta?
No sen tiedän, että papat ajaa Volvolla, mutta itellä tulee tänä vuonna 42v mittariin, niin kai se alamäki on alkanut:D
Mutta takaisin asiaan!
Toinen olisi XC60, joka olisi nuorekkaampi, mutta se on kyllä hieman pienempi tiloiltaan.
Tosin tuo Xc70 ei ole ns Citymaasturi, mutta mitä olen lukenut, niin siinä on esim maavaraa enemmän, kuin monessa Citymaasturissa:rolleyes:
Lähinnä manuaalina oon katsellut, mutta tahtoo suurinosa olla automaatteja.

Corolla olis tullut ilman hätää.
Itse asiassa corolla ei olisi noin hulluun paikkaan edes joutunut.

Tuossa tullut 4veto kuumia ja ns "Volvo-miehenä" oon kattellut Xc-70 >2007 eteen päin olevia.
No sen tiedän, että papat ajaa Volvolla, mutta itellä tulee tänä vuonna 42v mittariin, niin kai se alamäki on alkanut:D
Mutta takaisin asiaan!
Toinen olisi XC60, joka olisi nuorekkaampi, mutta se on kyllä hieman pienempi tiloiltaan.
Tosin tuo Xc70 ei ole ns Citymaasturi, mutta mitä olen lukenut, niin siinä on esim maavaraa enemmän, kuin monessa Citymaasturissa:rolleyes:

Miksi juuri Volvo, onhan tuossa vaihtoehtona Scout/Allroad jne ?

07 vuosimallin Audistakin saa ihan järkihintaan Saksan maalta.

Noin 18-20.000euroa. Bensakoneellahan tuota V8 mallia irtoaa jo alle 40.000e Suomestakin. Jos tuollasen ostaa niin samaan konkurssiin ottasin bensakoneella
niin ei pääse naapurit nimitteleen köyhäksi.

No eipä tuo mahdoton konkurssi ole, kalliimpiakin ostoksia on paljon tyrkyllään autorintamalla.
Tietenkin tuohon Q7:aan riittäis se 3.0TDI kone hienosti. Bensakone syö sitten vaan aivan tolkuttomasti ainetta vs. dieselit.
4.2Fsi vs. 4.2TDI niin suorituskyvyssäkään ei eroja ole.

Ja sitten kun katsoo näitä suomessa myytäviä 4.2TDI vehkeitä, niin alle 70k€ ei oikein saa vielä 2008 +100tkm ajettua, kun taas sen saat n. 40-50k€ hintaan tuolta Saksasta täyteen varusteltuna.
Vähän samaa on Allroadin kanssa, 3.0TDI on täällä sen 8-15k€ kalliimpi huonommilla varusteilla, kun otetaan 5-6v vanha alle 200tkm ajettu.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Oho! Onko tuo kuva Helsingin keskustasta? Muualla tommosta hunttaa tuskin on. Kyllä nelikko taas määräs!

Ei sentään, täältä landelta (Nurmijärvi).

Ja olettaisin että Hupenkin laittamien kuvien ja tuon kuvan tarkoitus on osoittaa, mistä sillä nelikolla tosiaan pääsee. Ei sillä, että noita ominaisuuksia välttämättä kukaan normaaliajossa tarvitsisi, mutta onhan ne nyt hauskoja ja niistä on helvetisti hyötyä. Tuovat ajomukavuutta talvella.

Eihän siellä Helsingin ytimessä teillä lunta olekkaan, mutta kun se pysäköinti... Sekin tietenkin vaihtelee alueittain, mutta onhan siellä ihan karmeita alueita.

Mutta takaisin asiaan!

En osaa vastata varsinaiseen kysymykseen noista uudemmista vuosimalleista mutta mitä nyt nettiautosta vilkasee niin vaikuttaa olevan todella kallis auto toi xc70 käytettynä, ensimmäinen alle 200k ajettu maksaa 14tuhatta :D. Tuntuu aika paljolta autosta missä ei käsittääkseni automaatit kestä ihan kauheesti ja nelivetokaan ei ole mikään "ikuinen" torsen.

200 tkm volvossa on vasta sisäänajo ;)
Niin moottorissa, muutoin ne onkin sitten ihan vituillaan. Mulla oli koeajossa kerran V70 ja se huoltolista oli ihan mielettömän pitkä, siihen oli vaihdettu melkein kaikki mitä voi vaihtaa.

Hullua hommaa, +70tonnin autoja haaveillaan.. paljonko on talolainaa jos kulkuajoneuvosta ollaan valmiita köyhtymään liki sataa tonnia käyttöajalla?
Vai onko tarkoitus asua autossa myös? Itse katselin just tossa omakotitaloa josta olis köyhtynyt 50tonnia + 10 remontteihin. Siihen jäis viellä 10tonnin autoonki varat ennen kuin olis +70 tonnia kasassa. Joku 2000 luvun RAV4 messevillä vanteilla yms. kuralla irtoais jo siihen loveen.

Perkeleen porvarit :D

Hullua hommaa, +70tonnin autoja haaveillaan.. paljonko on talolainaa jos kulkuajoneuvosta ollaan valmiita köyhtymään liki sataa tonnia käyttöajalla?
Vai onko tarkoitus asua autossa myös? Itse katselin just tossa omakotitaloa josta olis köyhtynyt 50tonnia + 10 remontteihin. Siihen jäis viellä 10tonnin autoonki varat ennen kuin olis +70 tonnia kasassa. Joku 2000 luvun RAV4 messevillä vanteilla yms. kuralla irtoais jo siihen loveen.

Perkeleen porvarit :D

Noilla on Stadissa kato massii.

Hullua hommaa, +70tonnin autoja haaveillaan.Vai onko tarkoitus asua autossa myös? Itse katselin just tossa omakotitaloa josta olis köyhtynyt 50tonnia + 10 remontteihin

Köyhien puhetta ja täytyy siinä autossa asua, kun ajelen reipas 12h pohjoseen mökille. Katumaasturin omistajalle tuollanen 700-800.000euroa on keskitason lomamökin hinta ja asunnot huitelee sitten aivan eri hinnoissa niistä ei viitsi edes köyhille hiiskua suuttuvat pian. Mökin pihaan rakennettu sauna ja paskahuussi makso jo pari kertaa enemmän mitä tuo sun rottelo olis tullut maksamaan, jos olisit saanut pankista lainan. No katumaasturi-mies nyt ei tartte lainaa autoon taikka kiinteistöön, kunhan vaan jaksaa ajella kaupungin parhaalta paikalta lähimpään pankkiin hakemaan lainassa olleet rahat omaan taskuun. Voit elää elämääs ja luulla että olet jotain, mutta oikeasti olet saavuttanut jotain suurta vasta siinä vaiheessa, kun pihalla kiiltelee uusi katumaasturi.

Ostin uuden katumaasturin keväällä ja vasta 18v täyttäneelle pojalle lahjoitin vanhan koslani.

Kuvassa poikani 18v ajelee juuri mökin pihaan vanhalla koslalla, aivan hyvä peli ensiautoksi sillä tohtii tuotakin kehasta katumaasturiksi.

0410_h12005_mercedes_benz_g55_amgfront_passenger_side_view.jpg

Suositut

Back
Ylös Bottom