- Liittynyt
- 29.1.2008
- Viestejä
- 91
Miksi formuloissa ei käytetä nelivetoa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miksi kuussa ei käytetä etuvetoista GTI-golffia?Miksi formuloissa ei käytetä nelivetoa?
Koska radalla raskaampi neliveto jää auttamatta takavetoselle. Siksi itsekin valitsen auton kesäolosuhteiden perusteella enkä sen, että talvella pääsee näyttämään coupeille, jotka kesällä puolestaan menevät menojaan tai, että selkä on paska.Miksi formuloissa ei käytetä nelivetoa?
Joo, mä dikkailen kans istuu korkeella. Karmee kivuta enää ns. Normiautoon edes kyytiin, vaikka frendien 5 bemareihin esim. Ehkä oon vanha tai jotain.
Tai sitten mä en tarvitse tilaa ja nautin hyvästä, mukavasta ja voimakkaasta ajotuntumasta. Mutta jos sulle tulee siitä hyvä mieli, niin ajatellaan sitten niin, että tuo on peniksen jatke. Mut on se vaan on kumma juttu, kun lumet tulee niin tämäkin threadi aktivoituu näistä talven pippelin venyttäjistä.Sulla on pieni kikkeli ja kompensoit sitä jollain GT-autolla, perussettiä. Mulla on ihan vakiona Lantikka kun tartten tilaa ja haluan nelarin. Tuuninkia ei ole, eikä tule. Sulle on itsetunnon kohotusta 6sec 0-100 kiihdytys, mulle ei. Edelleen, normaalissa vauhdissa ei mikään auto jää jalkoihin, paitsi rekat. Mut toki silloin kun perässä on tommoinen GT-nöösi, jonka on ihan vitun pakko päästä ajamaan 6sec nollasta sataan. Talvella taas stadissa ainakin valot lyhenee helvetisti kun niistä pääsee 2 kerrallaan eteenpäin. Se haittaa jo kulkemista.
Mitä vittua? Nyt on joku todella pihalla. Oletkohan edes ajanut autoa koskaan, sillä toi kommentti on järjettömin ikinä. Miten se nelari vaikuttaa ajettavuuteen? Ei mitenkään, paitsi että etenee paremmin liukkaalla.
Mitä vittua? Nyt on joku todella pihalla. Oletkohan edes ajanut autoa koskaan, sillä toi kommentti on järjettömin ikinä. Miten se nelari vaikuttaa ajettavuuteen? Ei mitenkään, paitsi että etenee paremmin liukkaalla.
Radalla toi puskee kun hullu ilman kauheita vastaheittoja ja rääkkäämistä.
Suurimmalla osalla nykyautoista kerkeää rampilta liikenteen sekaan vallan hyvin, tämä siksi koska täällä on nopeusrajoitukset. Ainoat, jotka noita rajoituksia pääosin rikkovat, ovat nämä pienellä erektiolla kaasuttelevat möllit, joiden on ihan pakko ajaa ylinopeutta kun osti GTI-tuuningin.Tais olla vittuilua mulle ku se ite ajaa normiautolla jonka kiihtyvyys on lähinnä mopon luokkaa, et ois aika kai ostaa sille joku nopeempi jolla kerkee liikenteen mukaan.
Saisko vähän kumminkin soittaa suuta? Vaimolla x6 35i ja kyllä mä taidan tykätä enemmän ajaa mun Rangella. Ehkä teho ja jarrut tekee sen. En tosin ole vielä päässyt koittaan tota omaa kunnon lumikelissä.
Ei sattuis Rangen miehellä oleen kokemusta tuosta Discoverystä ?
Miksi formuloissa ei käytetä nelivetoa?
Kohta joku tulee katumaasturit ketjuun kehumaan kuinka pärjää takavetoisella sportti coupella rataslikseillä talvella :jahas: