Kasvu naturaalina

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja zenef
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Usein puhutaan vain rautamääristä, mutta kuinka suureksi on mahdollista kasvaa natuna? (Tiedän, riippuu paljolti yksilöstä)
Onko mahdollista saada esim. 10 rasvoissa reisi yli 70cm? tai hauis yli 50cm? jne. Tuli vaan mieleen, kun kaveri varoitteli ettei treenaaminen menisi yli.

Minkä kokoisia natuja täällä liikkuu? (kertokaa myös rasvaprosentti)

Tuli vaan mieleen, kun kaveri varoitteli ettei treenaaminen menisi yli.

Et sinä vahingossa saa 50 senttisiä hanskoja jos sitä pelkäät. Ihan mahdoton muutenkaan sanoa mitään tarkkaa mittamäärää mihin on mahdollista päästä.

Jottei mene nyt threadin idea ihan ohi niin tiedän ettei sitä vahingossa todella isoksi kasva. Ideana siis kysyä kuinka isoja naturaaleja on olemassa, tarkoilta mitoiltaan mielellään. Myös pakkislaisten natujen mittoja.

Arthur Saxon 1878 - 1921:

Essential Stats (per the Development of Physical Power):
Height: 5'10"
Weight: 200 lbs.
Chest: 49"
Biceps: 17 1/8"
Forearm: 14 3/4"
Thigh: 24"
Calf: 16 3/4"
Bent Press: 371 lbs.
Two Hands Anyhow: 448 lbs.
Clean and Press: 342 lbs.

Hermann Goerner 1891 – 1956:

He walked around at 6'1 and 264-293 in his prime.

20" neck
52.5" expanded chest
18.75" bicep
17" forearm
38" waist
27" thighs

John Grimek 1910-1988:

The following measurements are from 1940/1941:
Height: 5'8½"
Weight: 195 lbs.
Neck: 17 inches
Arm: 17.5 inches
Forearm: 14 inches
Chest: 47 inches
Waist: 31 inches
Thigh: 25 inches
Calf: 17 inches
Wrist: 8 inches
Ankle: 9.8 inches

In other words, he was jacked to shit, pre-gear. Testosterone wasn't even synthesized until 1937, and steroids weren't even introduced in the Eastern bloc until the 40's, so it's fairly certain Grimek was drug free for most, if not all, of his career.

Tuon kokoseks nyt ainakin on päästy. Noilla 1800-luvun lopun kautta 1900-luvun alun voimamiehillä on muuten aivan älyttömiä nostoja plakkarissa. Esmes Goernerin yhen käden mave, 330kg hook gripillä.

Eugen Sandow on kyllä ÄIJÄ. Oli. Ikuisesti. Mahtava mies ja oma inspiraationi alunperin lähteä treenaamaan. Nyt täytyy sanoa että ei enää ole niinkään samanlaiset tavoitteet, mutta vieläkin jaksaa inspiroida.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Useilla treenaamattomilla ihmisillä tuntuu olevan lisäksi käsitys että se onnistuu melko helposti, nopeasti ja keneltä vain :wtf:

Jep. Mustakin on joskus puhuttu että "Ei se Leijona mitään treenaa kun ei se oo mikään iso"
Oon treenannut nyt 9kk kunnolla. -.-

330kg yhden käden mave ? Huh huh..

Juu, on muuten vieläkin voimassa toi ennätys. Ei oo kukaan tullu lähellekään samoja lukemia.

Peter Cortesellaki oli ihan hyvä tulos tuossa. Nosti 1950-luvulla 165kg oman painon ollessa ~52kg. Semmonen 3,17 x omapaino. :rock:
pete.jpg

Useilla treenaamattomilla ihmisillä tuntuu olevan lisäksi käsitys että se onnistuu melko helposti, nopeasti ja keneltä vain :wtf:

ei se perkele onnistu niin helposti, ihan sama mitä buustia on koneessa... ei se nyt ensimmäinen pelko pitäs olla et tulee liikaa lihaa jos treenaa :D

ei se perkele onnistu niin helposti, ihan sama mitä buustia on koneessa... ei se nyt ensimmäinen pelko pitäs olla et tulee liikaa lihaa jos treenaa :D

Noin se vain tahtoo olla. Varsinkin naisilla olen törmännyt tuollaiseen ajatustapaan useasti.

Eräskin nainen on väittänyt, että hän ei voi edes stepperillä harjoitella, kun kerran viikossa, koska jos hän tekee enemmän, kasvaa hänelle hirveän lihaksikkaat reidet.

Meitsi tuntee naisen joka 3x viikossa treenasi salilla tasan kuukauden ja joutui lopettamaan koska paino nousi lihasten kasvaessa liikaa \,,/

Mä oon kans tosi monen naisen suusta kuullu, että ei viitti alkaa salilla käymään, kun sitten tulee semmoseks lihaskimpuks. Ja mulle yks työkaveri (mies) sano, että älä sitten liikaa ala siellä salilla käymään, ettei lihakset kasva liian suuriks..

Mä oon kans tosi monen naisen suusta kuullu, että ei viitti alkaa salilla käymään, kun sitten tulee semmoseks lihaskimpuks. Ja mulle yks työkaveri (mies) sano, että älä sitten liikaa ala siellä salilla käymään, ettei lihakset kasva liian suuriks..

Jep, nähhään silmissä kuva jostaki ammattilais naiskehonrakentajasta heti kun joku naikkonen kertoo käyvänsä salilla.

Joku mopopoika sanoi ettei halua kyykätä kun jalkapalloa pelaamalla treenaa jalat että ne sais vaan kiinteytyä kun kyseli treenivinkkejä, sanoin että et sinä niitä jalkoja liian lihaksikkaaksi saa vaikka vähän kyykitkin :).

Tajusin muuten just äsken mitä yks tyyppi tarkotti. Sano että älä vaan käy liikaa salilla ja jäin ihmettelemään että mitä se selittää, mutta luultavasti tarkotti tota. Se tosin myös kyseli käytänkö pystykahvoja penkissä tai jotain sinne päin. Joten tiedä häntä

Suositut

Back
Ylös Bottom