Kasvu miinuskaloreilla

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
Miten on mahdollista että lihakseni kasvavat koko ajan kun tarkoituksella syön koko ajan miinuskaloreilla???:eek:

Lihakset ovat selvästi kasvaneet kun olen ruvennut treenaamaan normaalia kovemmin viimeiset 3kuukautta???:D

Kannattaa olla vain onnellinen, jos lihakset ovat kasvaneet dietillä, sehän on hyvä asia. Onkos rasvaprosenttisi tippunut? Koska voi olla että lihakset näyttää isommilta kun ne erottuvat paremmin, kun on vähemmän rasvaa päällä. :D

Lihakset ovat selvästi kasvaneet kun olen ruvennut treenaamaan normaalia kovemmin viimeiset 3kuukautta???:D[/QUOTE]

näinhän se menee:D
kun treenaa kovemmin niin kasvaa,mitä ihnettä tuossa nyt on jos olet aikaisemmin treenannut löysästi?:eek:

Luulisin ett rasvaprosenttini on tippunut aika tavalla kun painoin 3kuukautta sitten 90 kiloa ja vähän aikaa sit enää 78kiloa.nyt olen saanu jo 2kiloa takaisin takuuvarmasti lihaksina.oon 173 cm pitkä.:D

No onneks olkoon vaan. :) Jatka samaan malliin! :thumbs:

Ite en viiti vielä vähään aikaan ainakaan diettiä alottaa, kun varmaan nytkin suurin osa kerätystä massasta on läskiä.

Tarkotus olisi todella timmi kroppa kesäksi.Mä olen treenannu nyt jo melkein 3vuotta.Ekat 2.5vuotta vaan vähän sinne sun tänne meiningillä.Nyt olen viimeinen 6kuukautta ruvennut treenaamaan oikein kunnolla ja olen muuttanu ruokavalionkin huomattavasti tervellisempään suuntaan.:hyper:

Massakeisari sanoi:
Luulisin ett rasvaprosenttini on tippunut aika tavalla kun painoin 3kuukautta sitten 90 kiloa ja vähän aikaa sit enää 78kiloa.nyt olen saanu jo 2kiloa takaisin takuuvarmasti lihaksina.oon 173 cm pitkä.:D

Kova pudotus, toden totta. Silti noin suuren pudotuksen takia voi olla, että lihakset vain näyttävät isommilta kun rasvaa on louhiutunut lihasten päältä niin paljon. :thumbs:

Miinuskaloreilla täälläkin menty, tosin vasta pari viikkoa. Mistähän johtuu että muut liikkeet kehittyvät mutta penkki ja kyykky pysyy samassa, tai kulkee hieman huonommin kun ennen. Tosiaan kehitys etenee olkapäiden ja hauiksen osalta ainakin, samoin yläselkä. Ei siis sinänsä valittamista kunhan ei tolkuttomasti laske dieetin aikana :rolleyes:

putte83 sanoi:
--Mistähän johtuu että muut liikkeet kehittyvät mutta penkki ja kyykky pysyy samassa, tai kulkee hieman huonommin kun ennen. Tosiaan kehitys etenee olkapäiden ja hauiksen osalta ainakin, samoin yläselkä. Ei siis sinänsä valittamista kunhan ei tolkuttomasti laske dieetin aikana :rolleyes:
Mulla tuli kans joskus hauiksien kans tollanen tilanne, että kehitystä ei tapahtunu läheskään yhtä paljon kun muiden lihasryhmien osalta ja syyllinen siihen oli liian samankaltainen treeni joka kerta. Vaihdoin hauistreenin luonnetta totaalisesti ja seuraavana päivänä ne meinas poksahtaa kivusta poikki. :)
Eli kehitä erilainen treeni. Jos teet pitkän hauistreenin, tee ens kerralla lyhyt. Useat toistot muutamaan kovaan, liialliset sarjat muutamaan kovaan sarjaan. Erikoistekniikoita; kaverin kanssa pakkotoistoja ja yksin pudotussarjoja, supersarjoja ym. :)
Syitä voi tietenkin olla useita ja toi on vaan yks mahdollinen.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mulle on tullu nyt 6cm lisää hauikseen kun rupesin treenaamaan oikein kunnolla.Vaikka olenkin ollu koko ajan miinuskaloreilla.:D

Massakeisari sanoi:
Mulle on tullu nyt 6cm lisää hauikseen kun rupesin treenaamaan oikein kunnolla.Vaikka olenkin ollu koko ajan miinuskaloreilla.:D
tää on kyllä jo täyttä :anssi:

Kertokaahan joku mulle miten lihasmassa voi kasvaa jos energiaa saa vähemmän kuin kuluttaa? Ettei vaan kalori- ja kulutusarviot heittäis..

no mulla oli ainakin sillein, että kun pistin ruokavalioni kuntoon, ja aloin samalla dietille, niin lihakset kasvo. sain ensimmäistä kertaa kunnolla prodee, niin kasvo dietilläkin. voi olla, että saat jotain ainetta, jotka pistää ne kasvamaan. tai jotakin muuta, jota et saanu aikasemmin. joopajoo...

Terska-Arska sanoi:
Kertokaahan joku mulle miten lihasmassa voi kasvaa jos energiaa saa vähemmän kuin kuluttaa? Ettei vaan kalori- ja kulutusarviot heittäis..
Tästä on aika usein täällä keskusteltu ja lopputulos tais olla, että aloittelija voi hyvinkin kasvaa dietillä (riippuen kuinka pahasti ollaan miinuksilla ym), kun taas kokeneella saliharrastajalla se on harvinaisempaa. Johtuen ilmeisesti siitä, että aina alussa lihaskasvu on suurta ja aikaa myöten se tasaantuu.

Massakeisari sanoi:
Tarkotus olisi todella timmi kroppa kesäksi.Mä olen treenannu nyt jo melkein 3vuotta.Ekat 2.5vuotta vaan vähän sinne sun tänne meiningillä.Nyt olen viimeinen 6kuukautta ruvennut treenaamaan oikein kunnolla ja olen muuttanu ruokavalionkin huomattavasti tervellisempään suuntaan.:hyper:

Tässähän sä jo itse vastasit alkuperäiseen kysymykseesi.

Melkein jo uskoin, että tämä ei ole trolli, ennen kuin kaveri postasi tuon 6cm tumppuun lisää :P

Tulokset

Massasta en mene vannomaan, mutta itselläni ainakin tuolokset nousivat miinuskaloreilla (yllättävää sinäänsä). Toisaalta jos on paljon yliimääräistä esim. pakissa, käsissä ei juurikaan. Niin voihan se olla, että läskiä lähtee 2kg/kk. pakista ja taas käsiin tulee 0,5kg/kk. lihasta. Voisi olla mahdollista varsinkin jos sitä löysää on paljon.
:)

Status
Viestiketju on suljettu.

Suositut

Back
Ylös Bottom