Kasvu miinuskaloreilla

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
Massakeisari sanoi:
Mulle on tullu nyt 6cm lisää hauikseen kun rupesin treenaamaan oikein kunnolla.Vaikka olenkin ollu koko ajan miinuskaloreilla.:D

Mistä mihin? 30 -> 36 vai mitä?

Joo ei toi 30cm -> 36cm mikään ihme olis. Mulla on kans vajaa 6kk:ssa kasvanu 30cm -> 36cm, mut en oo kyl miinuskaloreilla missään vaiheessa treenannu.

Edit. Niin piti kysyä onko tuo 6cm kasvu mitattu hauis jännitettynä?

On mitattu jännitettynä.Ja en käytä todellakaan roinia.Olen Natu kokonaan.

Mikä siinä on niin ihmeellistä jos hauis on kasvanu 3kuukaudessa miinuskaloreilla 6cm????:rolleyes:

Massakeisari sanoi:

Ajattele jos olisit roinannut, niin varmaan olisi haba kasvanut 12cm kolmessa kuukaudessa dietillä :D

Tuossa edellisessä oli kyllä ämpärillinen ironiaa mukana, mutta mutta.... hyvä näin :P

Luulen, että dieetillä ollessa kasvua hidastaa (tai jopa pysäyttää) hormonitoiminnan heikkeneminen rasvan saannin vähenemisen takia.

Massakeisari sanoi:

Mikä siinä on niin ihmeellistä jos hauis on kasvanu 3kuukaudessa miinuskaloreilla 6cm????:rolleyes:

Mietippä nyt itse, täällä on suurimmalla osalla vaikeaa pitää ees vanhat mitat ja joku sanoo kasvattaneensa niinkin pieneen lihasryhmään kuin käsi 6 cm lisää ympärysmittaa. Läskiä kun lähtee (mitä pitäisi dieetillä tapahtua) se käden mitta vain ohenee jos ei lihasta kasva lisää, eli jo se mitan pito samassa on enemmän kuin hyvä saavutus.

Paljonko rasva% on tippunut tän 3 kk miinusta olemisen aikana?

Voin kyllä laskea itseni vielä aloittelijaksi kun en tiennyt oikein mitään treenaamisesta 3 kuukautta sitten.Sekin tottakai voi vaikuttaa asiaan kun olen ruvennuut treenaamaan tosissaan ja syömäänkin tervelliseemmin.

Rasvaprosentista en osaa sanoa kuin vyötärö on kaventunut 106-}94 ja kapeammaksi olis tarkotus saada.:D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tais olla alussa 32 ja nyt on 38.

Eli ei mikään jättiläisen hanska mut kummiskin se on kasvanu!!:rolleyes:

Todella outoa jos olet 173cm pitkä, vyötärösi oli 106cm eli rasvaa oli melko reilusti. Silti käsi oli vain 32cm jännitettynä. Pelkkä rasva tuo siihen niin paljon senttejä lisää.

Ota huomioon että toi kasvu tapahtus tossa 3kuukauden aikana eli silloin kun olin saanut läskiä poltettua pois!!!:D

Tämä aihe oli varmasti tässä. Mike avaa varmaan uudelleen jos katsoo aiheelliseksi.

Status
Viestiketju on suljettu.

Suositut

Back
Ylös Bottom