Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nii just! sais mennä syömään kiviä jos eivät eloperäistä haluu syödä perkele!:curs:Originally posted by Sale
Voi itku vedin just 300g jauheliha pihvin naamaa, taidan kohta tehdä toisenki oli meinaan nii hyvää! Kylläpä ne lehmät on hyviä tekeen lihaa :thumbs:
Originally posted by nikke1
Toi o ihan naurettavaa meininkiä :curs: Minkä ikäsiä tyyppejä noi mahtaa olla? Yläaste ikäsiä tyttöjä jotka syö porkkanoita ja karkkia?
Originally posted by man1ac
Hmm...eikös tohon ollu just linkki tossa turkistarha-ketjussa?
Anyway...aika hienoa meininkiä näytti olevan jos jonkun karkin syömisen takia itketään pari viikkoa :(
Toisaalta mun tyttöystävä on kyllä jokseenkin fanaattinen kasvissyöjä ja se varmaan tulis hulluksi jos se söis jotain lihaa. Ei se mun kaaliin mene, mutta eihän sitä hyvää tyttöystävää viitsi sen takia vaihtaa
Voin sitten itse syödäkkin kaksin verroin lihaa kun se ei syö..hehee. Aina saa kyllä olla pesemässä kaikkia pannuja ja kauhoja, jos niillä on itse tehnyt lihaa. En tiedä mikä ihme vakaumus sillä sitten sen suhteen on, vai onko se vaan joku tapa joka on jäänyt pahasti päälle.
Originally posted by Jarek
Taitaa sille kuitenkin sun tarjoama "raaka liha" vielä kelvata,kun et ole sitä vaihtanut.:D
Originally posted by Juhan
Jos kuitenkin on kovin fanaattinen vege, niin eipä taida :blow:
:D
Originally posted by kahlaajalintu
Niinkö meinaat?? Tuskin kuule tyttö sen "humaanimpaa" proteiini lähdettä löytää, kun... :blow: ;)
Originally posted by man1ac
Hmm...eikös tohon ollu just linkki tossa turkistarha-ketjussa?
Originally posted by Calle
ps. Joo eiköhän anneta kaikkien syödä kuin tykkää? Tälläkin palstalla oli joskus juttua, miten (työ)kaverit ei ymmärrä kun jatkuvasti pitää jotain rahkaa olla syömässä, mut eipä "peruspakkislainenkaan" näytä ymmärtävän jos joku muu syö "oudosti". Jeps ja suoraa jatkoohan tää threadi on sille edelliselle..
Pointti työkavereiden "oudossa" ruokavaliossa on sen epäterveellisyys ja se ristiriita, että he uikuttavat ja ihmettelevät lihomistaan, mutta silti sitkeästi puputtavat suurimmaksi osaksi nopeita hiilareita eivätkä harrasta liikuntaa. Lihominen on myös laajempi, kansanterveydellinen ongelma, EI vain yksilön oma asia ja ongelma. Sinun ja minun verorahoja menee aika monta miljoonaa € joka vuosi ns. elintasosairauksien hoitoon. Kyse ei IMO ole edes sairauksista, vaan itse aiheutetuista terveysongelmista.Originally posted by Calle
ps. Joo eiköhän anneta kaikkien syödä kuin tykkää? Tälläkin palstalla oli joskus juttua, miten (työ)kaverit ei ymmärrä kun jatkuvasti pitää jotain rahkaa olla syömässä, mut eipä "peruspakkislainenkaan" näytä ymmärtävän jos joku muu syö "oudosti".