Karvojen poisto vol.2

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Primo
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
Sumu sanoi:
Tuota, lueppa omat aiemmat postauksesi ja MIETI kuka sen provoamisen aloitti.

Quote säännöistä:
Joo, mutta en kohdista sitä lapsellisella tavalla keneenkään tiettyyn ihmiseen, niinkuin eräs PELLE joka tekee aina niin :piis:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
N.O.Kummonen sanoi:
Ajankin kassini nyt heti, kun tiedän, että käytöstapani paranevat samoin tein. Karvattomana paremmaksi ihmiseksi! :rolleyes:
Sinä se et yksinkertaisesti vaan tajua... :lol2: Missä olen väittänyt, että nuo kaksi asiaa korreloi keskenään? Kuuntele kuule vaan sitä talvista tuulensuhinaa, äläkä stressaa niin paljoa. Muista kuitenkin se, että kissat oksentavat karvapalloja, ei naiset.

Neutraali se on hyvä, että sulla on se sun omat mielipiteet, mutta kyllä suuri osa pakkiksen jengistä pitää Tomia asia jätkänä ja onhan Tomi hemmetin hyviä treenivinkkejä antanut vaikka minkä verran (mm. pitkä selkä-neuvonta). Varmasti kyllä löytyy porukkaa, jotka eivät Tomin jutuista pidä ja jotkut jopa pitävät pellenä.

Haukut Tomia, mutta montakohan kertaa sua on kutsuttu pelleksi tällä palstalla?

Ymmärrän kyllä, että vittuiluun vastataan vittuiluna, mutta turha on liikaa mennä henkilökohtaisuuksiin.

neutraali sanoi:
Joo, mutta en kohdista sitä lapsellisella tavalla keneenkään tiettyyn ihmiseen, niinkuin eräs PELLE joka tekee aina niin :piis:
Tai sitten joku lapamadon itsetunnolla varustettu valtavan kookas, ei lainkaan pyylevä tai nesteinen kilpakehonrakentajaa muistuttava säikeitä sykyävä lihasvuori vaan kokee jostain syystä piston sydämessään. Ei voi kuin nauraa.

neutraali sanoi:

Nyt mietit sitten hetken aikaa ennen kuin postaat seuraavan kerran. Alkaa olla sarjassamme viimeinen varoitus. Sä se et vaan tunnu tajuavan.

Joo, sori, täysin :offtopic: alkuperäisestä.

Sumu sanoi:
Nyt mietit sitten hetken aikaa ennen kuin postaat seuraavan kerran. Alkaa olla sarjassamme viimeinen varoitus.
Eiku anna vaan sen huutaa ja mesoa. Jos on toisella paha olo, niin pitäähän sitä saada purkaa. Harmi vaan, että neutraalin kauhialla vittuilulla on lähinnä viihdyttävä vaikutus. Popcornit vain puuttuu. :lol2:

Jotenkin ylläpidon edustajilta voisi odottaa vähemmän provokatiivista linjaa, mutta mikäs minä olen neuvomaan...

Ugga sanoi:
Jotenkin ylläpidon edustajilta voisi odottaa vähemmän provokatiivista linjaa, mutta mikäs minä olen neuvomaan...
En edusta ylläpitoa. Olen ainoastaan moderaattori, kenen ei tarvitse lutkuttaa neutraalin tai kenenkään muunkaan vittuilijan peräaukkoa. :)

Niin että moderaattoreille saa vittuilla, mutta takaisin ei saa sanoa yhtään mitään? Tervetuloa pakkotoistolle, jossa jopa moderaattorit osallistuvat keskusteluun

Jahas. Kiitos kaiken Off-topicin, tää on nyt tässä.

nimim. Asiallista keskustelua toivoen

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom