Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joidenkin kohdalla epilaattorin kanssa on sellaista ongelmaa, että kun karva on nyppäisty pois, iho umpeutuu/tukkeutuu siitä kohtaa, mistä sen uuden karvan pitäisi kasvaa ulos. Ja sen seurauksena karva kasvaa kerälle ihon sisälle. Toki sen karvan saa sitten sieltä ulos neulojen yms. avulla.Miss_xXx sanoi:Karvat saa pysymään pitkään poissa epilaattorilla!
neutraali sanoi:Joo vaimot ostakaahan miehillenne veetiä, huulipunaa ja hameet niin johan on mallillaan, kehtaavat säihkysäärillään kyykkäillä.
Itsellä käytössä partakoneen trimmeri (vai mikä sen rajaushässäkän oikee nimi on) ja höylä. Pisimmät trimmillä pois ja loput höylällä.Andree sanoi:Meinasin poistaa ylimääräset karvat pois, kun on luoja niitä ihan kiitettävästi luonut....
...Saako niitä muuten ikuisesti millään muulla tavoin kuin laserilla pois, ja tuo vissiin maksaa aika helvetisti...
=Mission Impossible. How do u shave them?!DJacobs sanoi:shiny disco balls
Höylällä ja erittäin varovasti.Modipeluri sanoi:=Mission Impossible. How do u shave them?!
DJacobs sanoi:clip, clip
Ankka sanoi:Höylällä ja erittäin varovasti.
No mutta kato tosimiehillä saa olla 12 cm pitkät munankarvat, 40 kg läskiä ja apinan käytöstavat. Tosimiehen naisystävän tulee taas puolestaan olla posliini, timmi, (mielellään fitnessmimmi) ja sellainen ihana pyöriäinen, joka piereekin Tonava Kaunoisen sävelillä, tuoksuen toki Muumi-limskalle.iivili sanoi:Suuseksin antamisen JA saamisen kannaltakin on järkevää vähintään harventaa reippaasti alapään karvoja, ehkä jopa ajaa ne kokonaan pois, molemmilla sukupuolilla. Tätä pointtia ei ole vielä tuotu esille. Samalla pitää sanoa, että huolella ja rakkaudella tehty suuseksihän tunnetusti on todella nautinnollista, kaikille. ;)
iivili sanoi:DJacobsilta huippupostaus!! :thumbs: Hauskaa tekstiä, mutta myös täyttä asiaa.
Suuseksin antamisen JA saamisen kannaltakin on järkevää vähintään harventaa reippaasti alapään karvoja, ehkä jopa ajaa ne kokonaan pois, molemmilla sukupuolilla. Tätä pointtia ei ole vielä tuotu esille. Samalla pitää sanoa, että huolella ja rakkaudella tehty suuseksihän tunnetusti on todella nautinnollista, kaikille. ;)
...ja apinan käytöstavat...
neutraali sanoi:Minä kyllä mietin mitä kirjoitan,pakkohan nuihin vittuilu viesteihin on jotain vastinetta laittaa, mutta kun linja on tämä että modet(tomi siis jota ei voi kyllä edes modeksi sanoa, vaan pelleksi) voi vittuilla,mutta minä en voi sanoa sanomaani takaisin niin olkoot.
- Trollit, spammit ja järjettömät, perusteettomat, selvästi riidanhakuiset provosoinnit johtavat varoituksetta kuukauden jäähyyn. Tätä palstaa moderoidaan 24 tuntia vuorokaudessa, joten ei kannata edes yrittää.
Hei, se ei ollut sulle, vaan tosimiehelle, juuri niin kuin siinä lukikin. Osuiko ja upposi? :lol2:neutraali sanoi:Minä kyllä mietin mitä kirjoitan,pakkohan nuihin vittuilu viesteihin on jotain vastinetta laittaa, mutta kun linja on tämä että modet(tomi siis jota ei voi kyllä edes modeksi sanoa, vaan pelleksi) voi vittuilla,mutta minä en voi sanoa sanomaani takaisin niin olkoot.