Karvoista

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kynis
  • Aloitettu Aloitettu
Kuinka moni jyräyttää karvat pois kesäksi?

Parhaimmalta tuo roppa kai näyttäisi ilman rinnuskarvoja. Selkäkarvat on ainakin out. Kainalo- ja pallikarvojakaan ei arvaa 8cm piiskoina pitää, tyrkkää muuten lahkeesta ulos.

Letti on jo pois, kohta taitaa lähteä loputkin karvat.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No eipä sen kummempia muutoksia tapahdu: edelleen kaikki karvat nenästä alaspäin kerran viikossa siivotaan pois. Siis parta, kainalot, häpykarvoitus ja boltsit. Hiukset ja kulmakarvat jää.

Ehkäpä pitäis ajaa perse vaosta ja nomans landiltä kaikki pois.

Miks

Kertokaa ihmeessa miks ne karvat pitaa ajaa pois? Kylla ainakin meikalaisen muija tykkaa rintakarvoista. Eri asia on jos selassa on aivan hirvee karvalaja ja nayttaa enemman apinalta, mutta...

Itse olen ajellut karvat veks kun on ollu pakko (kisojen takia) ja olo ei ainakaan miehekkaammalta tuntunut.. :confused:

Originally posted by Phat
No eipä sen kummempia muutoksia tapahdu: edelleen kaikki karvat nenästä alaspäin kerran viikossa siivotaan pois. Siis parta, kainalot, häpykarvoitus ja boltsit. Hiukset ja kulmakarvat jää.

Entäs säärikarvat? :confused:

Originally posted by SirVili
Ois kans kiva kuulla mihin tämä bodarien karvojenajelu perustuu.

Puhtaaseen linjaan(smooth):
http://www.saunalahti.fi/sncfnc/suomi/kuvagalleria.htm

Monet myös perustelevat karvattomuutta hygieenisistä syistä.

On myös nähtävissä halu kehittyä ihmisenä(ihmiset ovat karvattomampia kuin apinat, joista ihmisrotu on polveutunut)

Voimakkaimpana motivaatorina näkisin kuitenkin oman seksuaalisuuden, kun omat sukupuolielimet ovat avoimesti esillä, ollaan ikäänkuin valmiimpia viettien tyydytykseen.

:david: ;)

Tällaisen melko maanläheisen baaripullistelijan ja rantamachon karvanajo on harvennukseen perustuvaan ja paikottaista. Esim. kun rinnassa on karvaa kuin kiimaisella orangilla niin en minä sitä myös poiskaan viitsi ajaa. Tuloksena olisi yleetön sänki ja mieletön julkinen häpeä. On se jumalauta järkyttävää kun ikää tulee niin karvaa alkaa puskea joka tyytista......:(

Originally posted by kannibaali
On se jumalauta järkyttävää kun ikää tulee niin karvaa alkaa puskea joka tyytista......:(

Rintakarvat vielä menee, mutta ne korviin kasvavat "pappahaituvat" alkavat olla jo liikaa. Ottaa päähän kun ajaa parran, niin pitää ajaa useasti siinä samalla korvatkin...

Partahyölälläkö ajatte vai millä keinolla? Itse olen jaloista joutunut ottamaan ensin parturin trimmauskoneella, kun on turkasen paljon sitä karvaa. :D

Originally posted by PattiPete
Partahyölälläkö ajatte vai millä keinolla? Itse olen jaloista joutunut ottamaan ensin parturin trimmauskoneella, kun on turkasen paljon sitä karvaa. :D

veet :thumbs:

vai mikä sen voiteen nimi nyt olikaan...weet

mitäs jos pojat kokeilis epilaattoria.. se on mukavan masokistista puuhaa :D itseasiassa tuli tossa päivällä ajeltua sääret just sillai.. ite ajelen sääret ja kainalot aina vähän väliä

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom