mielumin syön jotain ruokaa kuin karkkia. jouluna saattaa mennä vähän karkkia
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Laiffah sanoi:Duunissa olen huomannut että nälkä kun yllättää niin karkkihyllyjen välissä pyöriessä tulee aivan mieletön karkinhimo välillä. Onneksi himo lähtee kiltisti perussafkan mukana, tai vaikkapa litra maitoa auttaa pahimpaan hätään. Millähän tuon alhaisen verensokerin ja nälän saisi yhdistettyä tonnikalan ja ruisleivän himoon?
Tomi sanoi:Onhan sitä karkinsyöntiä syytä rajoittaa edes vähän, oli dieetillä tai ei. Parhaalta se karkki maistuu sillon, kun sitä saa syödä dieettiviikon lopulla tankkauspäivänä oikein luvan kanssa. Parasta siinä karkinsyönnissä on se ensimmäinen 200-300 grammaa, jonka jälkeen ainakin mulla alkaa jo vähän tökkiä. Yleensä leffaan tulee ostettua sellainen potra 400-500 gramman säkki, josta sitten jää yleensä 1/3 syömättä. Se 2/3 pussista menee kyllä sen leffan ekan 30 minuutin aikana, jonka jälkeen ei sitten enää teekään koko loppuleffan aikana mieli karkkia, kun oon niin kova jano, ja yleensä tankkauspäivinä maha räjähtämispisteeseen asti täynnä pierua. :D Karkkipäivinä tarkistan aina ensimmäiseksi karkkikaupassa, onko valikoimissa King-Kongeja ja niitä vähän isompia salmiakin makuisia Pantteri-tassuja. Jos niitä ei ole, vaihdan karkkikauppaa, koska ilman niitä karkkipäivä ei ole mitään. Näitten lisäksi sitten vielä jotain Halvan pehmeitä hedelmämässyjä, sellaisia kovakuorisia banaanikarkkeja, Elefantin lakuaskelia, salmiakki-vadelmakorvia, ENTEReitä ja ehkä vielä jotain pehmeitä marmeladimässyjä. Noilla lähtee.
feikki-elvis sanoi:Nyt kun alkaa uusi viikko ja samalla uusi kuukausi ja kesäkin alkaa olla kohta loppusuoralla, niin nyt on hyvä päivä aloittaa KARKKILAKKO. Eli tarkoitus olisi ainakin loppuvuoden olla ilman karkkia, suklaata, jäätelöä, sipseja, munkkeja, viineretä jne. Ainoastaa light colan ja menthol purkan hyväksyn ruokavaliooni tästä eteenpäin, ja pitsalla aion käydä silloin tällöin, mutta nuohan ei varsinaisesti mitään karkkia olekkaan.
Onko täällä muita karkin syönnistä luopuneita, kokonaan tai määräajaksi? Miten on homma onnistunut?
Jos vaikka tykkää karkeista? En minä ainakaan karkkeja jätä kokonaan pois, vaikka se rajoittuukin yhteen kertaan viikossa. Ne on vaan niin helvetin hyviä hiilaripäivän naposteltavia esim. hyvää leffaa katsellessa.efuman sanoi:Miksi aloittaa karkkilakkoa, kun voi muuttaa elämäntyyliä siten että jättää karkit pois.
Estel sanoi:Mä voisin ryhtyä rajoitettuun karkkilakkoon... Eli vuoden loppuun asti (tai no joululahjakarkkeihin asti) vain tummaa suklaata ja hiukka salmiakkia. Niistä en luovu. Tuli raskausaikana mässättyä ihan tolkuttomasti, nyt alkoi uusi kuukausi ja imetys ja kaikkea... Eli karkit pois ja samantien moni muukin mössö, jätskit sun muut. Ei tartte vauvankaan imeä ties mitä maitoa, vaan kunnon ruualla tuotettua. :D
Jüzzi sanoi:Minun täytyy myös ilmoittaa kuuluvani siihen kieroutuneeseen vähemmistöön, joka ei välitä karkeistä pätkääkään. Ei tule edes mieleen milloin olen viimeksi niitä syönyt...Mutta jos puhutaan kebabeista, pizzasta tai grilliruuasta niin... :evil:
pollo sanoi:Itse syön aina palautuskarkit protskudrinkin yhteydessä treenin jälkeen. Muulloin ei karkkia oikein edes tee mieli. ;)
Ihmettelijä sanoi:Itsellä on hampaat täysin kunnossa vaikka olen vetänyt kaikkea mahdollista makeaa maan ja taivaan välillä. Hammaslääkäri ei löytänyt ainuttakaan reikää. Olenkohan vain ?
efuman sanoi:Miksi aloittaa karkkilakkoa, kun voi muuttaa elämäntyyliä siten että jättää karkit pois.
Asiahan on sama mutta pääkopan kannalta eri asia. Kaikenlaiset lakot ja muut vastaavat tuntuvat vastenmielisiltä,mutta kun muuttaa elämäntyyliä ja alkuun syö karkin tai pari ja pikkuhiljaa jättää ne pois on asia paljon helpompaa eikä ala keljuttaa kun "lakko" pettää.
Itselläni toimi tämä hyvin ja nyt tällä hetkellä, kun syön muutaman karkin alkaa etomaan makea,eikä niitä tule syötyä.