Karkista eroon (kokemuksia)

Entinen karkkipossu aka herkkuperse ilmoittautuu! Ennen tuli ahmittua karkkia, suklaata, keksejä sun muuta roskaa ihan kiukulla. Päivässä saattoi mennä 4 mars-patukkaa, pussi karkkia ja kasa keksejä.. Sitten aloitin ekan karkkilakon. Lupasin itselleni että olen kolme viikkoa syömättä karkkia, mikäli lupaus ei pidän niin lahjoitan 500€ hyväntekeväisyyteen. Tosin sallisin itselleni jyväshyvän kaurakeksit, niitäkään en tosin syönyt juuri lainkaan. Makeanhimo yritti ottaa valtaa, mutta ehkäisin sitä runsaalla hedelmien ja marjojen syönnillä.

Lakko kesti hyvin, alku oli hankalaa. Kun kolme viikkoa oli täynnä onnistuneesti, niin nostin panoksia ja ajattelin että pysytään kaksi viikkoa lisää lakossa. 5 viikkoa meni lakossa suht helposti, sen jälkeen päätin että olen ansainnut levyn suklaata. Se levy ei sitten kulunutkaan viidessä minuutissa niinkuin ennen. Vuoden jälkeen makeanhimo nosti taas päätään, joten uusi lakko päälle, tällä kertaa kuusi viikkoa. Sen jälkeen on mennyt hyvin, mitä nyt suklaata tulee sillon tällöin syötyä vähän enemmän kuin muut.. Mutta kai sitä voikin syödä kun liikkuu huomattavasti enemmän kuin muut :)

Tsemppiä lakkoon :thumbs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olet vain syömättä sitä karkkia. Kyllä nyt aikuisen ihmisen pitää pystyä vähän itsehillintää ylläpitämään, skipidiveinau.

Hankkii sellaisen tyttöystävän joka ei syö karkkia niin ei sitä yksin viitti mutustella ja ne karkit jää pikkuhiljaa pois kokonaan...
niin mulla ainakin kävi:dance:

Hankkii sellaisen tyttöystävän joka ei syö karkkia niin ei sitä yksin viitti mutustella ja ne karkit jää pikkuhiljaa pois kokonaan...
niin mulla ainakin kävi:dance:

:hyvä: Kysyy jokaiselta potentiaaliselta tyttöystäväehdokkaalta "Syötkö karkkii?" ja jos vastaus on myöntävä, niin sitten vaan toteaa "äää, ei tästä sitten mitään tuu..."

Joo mutta siis kyllähän toi saattaa toimia, lopetin röökinpolton exäni takia, joka ei polttanut, hän ei myöskään syönyt karkkia, mutta sitä en silti lopettanut, vaikken ikinä hänen seurassaan karkkia syönytkään. No, yksi pahe kerrallaan.

Mitä jos kokeilis, että karkin tilalla syö vaan rahkaa ja hedelmiä eikä osta ikinä karkkia.

mulla ei tuu makean himo ku syön aina purkkaa 24/7. makean nälkä tuleekin varmaan juuri siitä että suulla ei ole mitään tekemistä :)

Mul on menny nyt ihan älyttömän hyvin karkkilakko!! :) Minun tyttöystäväkin syö karkkia, ei lähellekään niin paljoo kuin minä, mut nyt hänkin on karkkilakossa :D Tämä karkkilakko onnistuu ihan salettiin! Kiitti vaa neuvoist :D

Ittellä loppu karkisyönti seinään. Ei sitä vaan tuu syötyä, mut ei mielikään tee kun on ollu ilman jo mukavan aikaa. Tyttöystävä joka on hirvee karkkikone, on mun lopettamisen myötä vähentäny syöntiä. Hihi, tulipas miehekäs olo kun mun tekemisillä on vaikutusta muihin :david:

Olen aika hyvin onnistunut vähentämään karkin ja sipsien syöntiä. Yksinkertaisesti niin, että en vaan osta. Kaupassa puren hammasta ja ostan sitten vaikka Pepsi Maxia, mutta karkkia en. Avovaimo tosin ei ole touhuun lähtenyt ja siksipä aina välillä tulee sorruttua. Silloin kun on tyrkyllä, niin tulee kyllä sorruttua. Kuten tänään, kun se toi pussillisen Daim-karkkeja Ikeasta. Kiskasin niitä varmaan 200grammaa eli puolipussia.. Aavistuksen harmittaa, mutta ei voi mitään, semmosta se on *ja ottaa kourallisen lisää...*

Ite vaan yksinkertaisesti vaan unohdin karkin syönnin. En edes muista koska viimeksi ostin karkkia. Kai sitä pitää vain yrittää olla ajattelematta ja unohtaa koko asia tai jotain

Syö ruokaa, eli älä päästä mahaa tyhjäksi. Kaupassa ei saa olla nälässä. Älä pidä rahaa mukana, vain kortti. Suunnitele jo aikaisemmin mitä ostat.

Itsellä tuo vaan jotenkin unohtui, ei tule koskaan ostettua. Mitä nyt joku sokeriton pastilliaski, jos suussa maistunut kakka :D

Jos sinulla on tarpeeksi tuloja ja haluat satsata lisäravinteisiin, niin CLA-Crom+ on tehokas makeanhimon poistaja ja kiinteyttää lisäksi.
Saa useimmista luontaistuotekaupoista.

Tänään kävin ostamassa karkkia, mutta hei. En mä niitä vielä syö :) Vasta perjantaina ! :) Tosi hyvin on onnistunu ja kiitos teidän vinkkien! Olen pitäny koulussa mandariinia matkassa jne. Mut ei pidetä tätä threadia mun takia vaan pystyssä niin toki lisää neuvoja, jos vaan tulee niin jos minulla on "sielunkumppaneita" niin autetaan niitä :)

En noin nuorena rupeasi vielä panostamaan karkittomuuteen. Tiedän kokemuksella miten muu elämä kärsii (ihan ku mulla ois muutenkaa), mutta ainakin tuottaa turhaa lisästressiä.

Itse en niin muusta karkista hirveästi välitä. Mutta lakupussi livahtaa aina välillä ostosten sekaan. Pitäisi opetella enemmän syömään niitä hedelmiä ja marjoja välipalaksi.

ittellä loppu karkin syönti jo kauan sitten ja kertaakaan en oo kaivannu. siinä on kyse vaan siitä tahdosta jolla mennään vaikka läpi harmaan kiven.

Mulla on karkin syönnin (+muiden herkkujen) vähentämiseen auttanu purkan syönti. Aina kun tietää, että menossa johonkin missä muut mättää karkkia tai muuta "roskaa" niin purkkaa naamaan.. mulla ei se tosin ihan aina auta, mutta yritys hyvä :lol2:

Myös kahvin juonti laittaa mullakin karkit pois mielestä hetkeks..

Jos sinulla on tarpeeksi tuloja ja haluat satsata lisäravinteisiin, niin CLA-Crom+ on tehokas makeanhimon poistaja ja kiinteyttää lisäksi.
Saa useimmista luontaistuotekaupoista.

Kromi on varmaan tehokkain plasebo ikinä. Tämä kuuluisa makeanhimon poistaja. Jos on kyse aineesta jonka teoriassakin pitäisi vain EHKÄ vähentää makeanhimoa niin kyllä taikauskoisella toimii kuin häkä.

edit: ja siis itse vedän naposteluporkkanoita mm. leffassa. ne on niin hyviä :)

Suositut

Back
Ylös Bottom