Entinen karkkipossu aka herkkuperse ilmoittautuu! Ennen tuli ahmittua karkkia, suklaata, keksejä sun muuta roskaa ihan kiukulla. Päivässä saattoi mennä 4 mars-patukkaa, pussi karkkia ja kasa keksejä.. Sitten aloitin ekan karkkilakon. Lupasin itselleni että olen kolme viikkoa syömättä karkkia, mikäli lupaus ei pidän niin lahjoitan 500€ hyväntekeväisyyteen. Tosin sallisin itselleni jyväshyvän kaurakeksit, niitäkään en tosin syönyt juuri lainkaan. Makeanhimo yritti ottaa valtaa, mutta ehkäisin sitä runsaalla hedelmien ja marjojen syönnillä.
Lakko kesti hyvin, alku oli hankalaa. Kun kolme viikkoa oli täynnä onnistuneesti, niin nostin panoksia ja ajattelin että pysytään kaksi viikkoa lisää lakossa. 5 viikkoa meni lakossa suht helposti, sen jälkeen päätin että olen ansainnut levyn suklaata. Se levy ei sitten kulunutkaan viidessä minuutissa niinkuin ennen. Vuoden jälkeen makeanhimo nosti taas päätään, joten uusi lakko päälle, tällä kertaa kuusi viikkoa. Sen jälkeen on mennyt hyvin, mitä nyt suklaata tulee sillon tällöin syötyä vähän enemmän kuin muut.. Mutta kai sitä voikin syödä kun liikkuu huomattavasti enemmän kuin muut
Tsemppiä lakkoon :thumbs:
Lakko kesti hyvin, alku oli hankalaa. Kun kolme viikkoa oli täynnä onnistuneesti, niin nostin panoksia ja ajattelin että pysytään kaksi viikkoa lisää lakossa. 5 viikkoa meni lakossa suht helposti, sen jälkeen päätin että olen ansainnut levyn suklaata. Se levy ei sitten kulunutkaan viidessä minuutissa niinkuin ennen. Vuoden jälkeen makeanhimo nosti taas päätään, joten uusi lakko päälle, tällä kertaa kuusi viikkoa. Sen jälkeen on mennyt hyvin, mitä nyt suklaata tulee sillon tällöin syötyä vähän enemmän kuin muut.. Mutta kai sitä voikin syödä kun liikkuu huomattavasti enemmän kuin muut
Tsemppiä lakkoon :thumbs: