Mikä on Jeren tulevaisuus? Jotain ehdollista tiedossa ja sen jälkeen homma jatkuu?
Sinällään mielenkiintoista että Jeren isä taitaa olla poliisi ja itse miehelle olisi varmasti olleet mahdollisuudet hyvään elämään jääkiekon parissa niin silti sortuu tuollaiseen.
Se että tästä on tullut tälläinen mediamylly niin on jo vaikuttanut sen minkä voi jääkiekkoon ja mielestäni liiga olisi enempi tukenut jereä antamalla pelata ja kenties viellä saada kaverin kaidalle tielle, mutta potkimalla liigasta ei varmasti paranna tulevaisuutta.
Samoin tämä mylläkkä varmaan vie poliisien resurseja kun niille olisi muutakin käyttöä ja tarvetta kuin selitellä jokaiselle seiskalle,iltasanomille jne jeren tekemisiä
On näet ihan omakohtaista kokemusta että poliiseja ei riitä aina kun tarvittaisiin. Eli soitin tuossa joku aika sitten hälytyskeskukseen että tarvitaan virkavaltaa erään narkin poistamiseen liiketiloista sillä tilanne saattaa pahentua, mutta sitten vasta kun tilanne muuttui fyysiseksi ja olin toisen kerran soittanut niin alkoi tulla apua. Kokonaisuudessa ensimmäisestä soitosta itse apuun meni lähes 20min.