Karalahdelle potkut ja pelikielto

Ikävä kyllä, sunkin laulaminen saattais hiljentyä, kun "Pera" tulis sun luo valokuvan kanssa missä on sun vaimo ja lapsi. Ja sanois niiden nimet ja toteis vaan, että "Kiva kuva, on harvinaista omata noin kauniit kasvot ja terveys... Vai mitä?" Ja lähtis vaan menee.

Vasikka on vasikka, ja sen arvo on jossain kärpäsen paskan ja syljen välissä.

Pitäskö tää tulkita sillai, että jos näet jonkun pedofiilin kaappaavan lapsen mukaansa, et ilmianna häntä poliisille koska jos ilmiantaisit hänet kokisit olevasi vasikka (mikä tietääkseni on erään märehtijän poikanen) vai missä vaiheessa ihminen muuttuu vasikaksi?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Wall: -Meinasin vastata Purtsin puolesta, mutta huomasin että sä olitkin jo itse vastannut tuohon sigussasi.

Juu, eiköhän tuo ole se kaukainen planeetta, missä 16v. tyttö tilaa äitinsä palkkamurhan, mies ampuu pikkupoikia kohti keskellä päivää keskustassa naljailun vuoksi ja kännykkä kauppojen takia tapetaan pariskunta just teini-iän ohittaneiden toimesta. Miten tuollaisella planeetalla voisi tapahtua jonkin sortin kiristystä ja uhkailua ammattirikollisten toimesta? Paska puhetta moinen vouhotus.

.... vai missä vaiheessa ihminen muuttuu vasikaksi?

Niinpä. Naapurin diilerin voi käryttää helposti nimettömänäkin, jos katsoo, että saattaa olla turhan vaarallista mennä omalla nimellä käräyttämään.

Purtsin kirjoituksesta saa sellaisen käsityksen, että tämä olisi vasikointia.. :david:

Niinpä. Naapurin diilerin voi käryttää helposti nimettömänäkin, jos katsoo, että saattaa olla turhan vaarallista mennä omalla nimellä käräyttämään.

Purtsin kirjoituksesta saa sellaisen käsityksen, että tämä olisi vasikointia.. :david:

Mitä tuo sitten on?

Pitäskö tää tulkita sillai, että jos näet jonkun pedofiilin kaappaavan lapsen mukaansa, et ilmianna häntä poliisille koska jos ilmiantaisit hänet kokisit olevasi vasikka (mikä tietääkseni on erään märehtijän poikanen) vai missä vaiheessa ihminen muuttuu vasikaksi?
no jokainenhan tietää kuinka kovassa huudossa pedofiilit on linnassa joten tuo ei ole vasikointia. turhaa sitä yrittää näsäillä mikä on vasikointia ja mikä ei. jokainen täydellä järjellä varustettu sen tajuaa ilman sen kummempia pätemisiä. pitää melko pumpulissa kasvanut yksilö olla jos ei tajua mikä on vasikointia.

Mitä tuo sitten on?

No se on ilmiantamista rikollisesta toiminnasta. Käsittääkseni vasikka on mukana rikollisessa toiminnassa ja näin hänellä onkin paljon poliiseja kiinnostavaa tietoa. Ei ihme, jos eivät ole suosittuja rikollisten keskuudessa.

Ja oletko/oletteko oikeasti niin vitun tyhmiä, että pidätte tavan ihmistä, joka ilmiantaa rikollisia, jotenkin alhaisena oliona. Purtsin kuvaus löytyy tuolta jäljempää. Vittu mitä pässejä.. :david:

Ikävä kyllä, sunkin laulaminen saattais hiljentyä, kun "Pera" tulis sun luo valokuvan kanssa missä on sun vaimo ja lapsi. Ja sanois niiden nimet ja toteis vaan, että "Kiva kuva, on harvinaista omata noin kauniit kasvot ja terveys... Vai mitä?" Ja lähtis vaan menee.

Vasikka on vasikka, ja sen arvo on jossain kärpäsen paskan ja syljen välissä. Ja arvaappa kuinka helppoa pikku Jerkusta on tehdä työtön 4ever? Ei se vaadi kun pienen paineen väärästä suunnasta polven kohdalle. Jere ei tietääkseni ole lukenu insinööriksi. Kyllä siinä tilanteessa munkin suu pysyis varsin varsin visusti kiinni..

On tullut varmaan katsottua kaikki OZ:t moneen kertaan?
Varmmuden vuoksi vielä pari :david: :david:

no jokainenhan tietää kuinka kovassa huudossa pedofiilit on linnassa joten tuo ei ole vasikointia. turhaa sitä yrittää näsäillä mikä on vasikointia ja mikä ei. jokainen täydellä järjellä varustettu sen tajuaa ilman sen kummempia pätemisiä. pitää melko pumpulissa kasvanut yksilö olla jos ei tajua mikä on vasikointia.

No en mä osannut arvata, että vasikointikin on rikoslaji-riippuvaista. Ei ihme ettei noi roistot oikein itsekään aina tiedä mikä oli vasikointia ja mikä ei.
Täydestä järjestä en tiedä, mutta miten se nyt sit menee..jos kaks kaverusta vääntää vaikka kilikalikeikkaa yhdessä ja toiselle selviää, että keikkakaveri aikoo räjäyttää pommin itäkeskuksessa ihan huvikseen, niin onko se vasikointia jos ilmiantaa vaivihkaa tämän kaverinsa poliisille ja estää järjettömän tuhotyön säästäen kymmenen viattoman hengen? Tappajathan pitäis olla vähän niinku vankilan kovimpia jätkiä vai?

Eli ehkä mä oon kasvanu pumpulissa mut jos viitsit selventää

Se täytyy sanoa ettei ulkopuolinen ihminen ole vasikka. Siinä vaiheessa ollaan vasikoita, kun ollaan leikkiin lähdetty ja sitten lauletaan muitten tekemisiä. Mitä tohon Jeren tapaukseen tulee, niin ymmärrän täysin noi en kommentoi-vastaukset. Etsä noissa porukoissa kuitenkaan ala liikaa asioita valoittamaan. Oli syyllinen tai ei.
Mikäli Jere taas on syytön, niin en mä perkele ymmärrä että joku tuomitsee Jeren ystävyyden jonku Bandiittejen kanssa. Ihan yhtälailla mua vitúttaa ihmiset jotka hengaa jonku levyseppähitsareitten kanssa.
Pointtina siis se että tunnet ihmisiä jotka mahdollisesti tekee rikoksia, ei tee susta rikollista.
Sen voin silti sanoa että kyllä tuolta rikollismaailmasta löytyy monia ihmisiä jotka on enemmän lojaaleja ystävilleen, kuin moni niistä insinööri-Marteista. Martti kun saa kerran vuodessa viinaa päähän pikkujouluissa, niin Martti on aika hätäseen kastamassa kärkeä Pekan puolisooon Pirkkoon. Toisin on usein tuolla varjoisammalla puolella. Ja esimerkkejä on monia muitakin.
Ja kaikille vielä muistutuksena vanha kultainen ohjenuora: Ei kannata tehdä jekkua jos ei perse kestä kakkua.

Ps. Olen katsonnus Oz:ia, mutta myös muuta kokemusta löytyy. Esim. Sopranos:david::david::david: x 3

wall: voit jatkaa näsäviisastelua. todennäköisesti tiedät mikä on vasikointia ja varmasti moni muukin tietää. ei mun tarvi mitään esimerkkejä siihen antaa. voit päteä noilla realistilla esimerkeillä ihan rauhassa. ehkä tunnet itsesi jotenki viisaksi kun näsäviisastelet..

enpä jaksa vängätä ku tää on loputon suo jos siihen lähden.

No en mä osannut arvata, että vasikointikin on rikoslaji-riippuvaista. Ei ihme ettei noi roistot oikein itsekään aina tiedä mikä oli vasikointia ja mikä ei.
Täydestä järjestä en tiedä, mutta miten se nyt sit menee..jos kaks kaverusta vääntää vaikka kilikalikeikkaa yhdessä ja toiselle selviää, että keikkakaveri aikoo räjäyttää pommin itäkeskuksessa ihan huvikseen, niin onko se vasikointia jos ilmiantaa vaivihkaa tämän kaverinsa poliisille ja estää järjettömän tuhotyön säästäen kymmenen viattoman hengen? Tappajathan pitäis olla vähän niinku vankilan kovimpia jätkiä vai?

Eli ehkä mä oon kasvanu pumpulissa mut jos viitsit selventää

Kyllähän siis tahallista ilmiantoakin rikollipiireissä harrastetaan. Esim. voidaan ilmoittaa että rajan yli tulossa iso lasti huumeita. Satsaukset siihen ja sitten oma porukka tuo vielä isomman lastin perässä. Ja jos et tiedä mitä vasikointi on, niin kokeile kerran, niin varmasti tiedät sen jälkeen. Ja mitä tulee tohon sun esimerkkiin tosta pommihommasta, niin mun mielestä toi ei ole vasikointia. Jonkun mielestä on ihan varmasti. Ja oikeasti moni ns. kovan luokan rikollinen/järjestö kyllä vastustaa kaikkea sivullisiin suoraan kohdistuvaa rikollisuutta. Jos oot pumpulissa kasvanut niin kannattaa pysyäkin siellä. Se on hyvä paikka.:thumbs:

Ja jos et tiedä mitä vasikointi on, niin kokeile kerran, niin varmasti tiedät sen jälkeen. :thumbs:

En mä viitsi kun se olis oikeestaan aika vaikeeta toteuttaa mun tapauksessa. Tuosta, että rikolllisten keskuudesta löytyy erittäin lojaaleja tyyppejä olen samaa mieltä. Muutenkin molemmin puolin aitaa löytyy ihan asiallisia ja mukavia ihmisiä, eli siinäkään suhteessa asiat ole aina niin yksinkertaisia tai mustavalkoisia. Kyllähän kunnon rehellisen roiston kanssa aina toimeen tulee, mutta nää vitun wannabe-rikolliset väsyttää aikaa myöten. Ja pumpuli on mukavan pehmeää, jatkan oleskelua siellä:)

En mä viitsi kun se olis oikeestaan aika vaikeeta toteuttaa mun tapauksessa. Tuosta, että rikolllisten keskuudesta löytyy erittäin lojaaleja tyyppejä olen samaa mieltä. Muutenkin molemmin puolin aitaa löytyy ihan asiallisia ja mukavia ihmisiä, eli siinäkään suhteessa asiat ole aina niin yksinkertaisia tai mustavalkoisia. Kyllähän kunnon rehellisen roiston kanssa aina toimeen tulee, mutta nää vitun wannabe-rikolliset väsyttää aikaa myöten. Ja pumpuli on mukavan pehmeää, jatkan oleskelua siellä:)

Bingo. Tota omä just koitin sanoa. :thumbs:

Vasikoinnista vielä sen verran että, jos on sisällä rikollismaailmassa, niin silloin on vaikea alkaa ilmiantajaksi. Tämä asia jäi mainitsematta tuossa aiemmassa viestissäni.
Jere ei voi alkaa laulamaan, kun on sotkeutunut varsin tummiin vesiin.

Enkä minä omalla nimellä ketään kovemman luokan huumediileriä ilmiantaisi.
Nimettömänä kyllä ja taatusti.

Jos on itse syytettynä, niin ei todellakaan kannata löpertää muista mitään. Jotkut huumausainerikokset ovat sellaisia, että jos puhuu, niin tekee itselleen hallaa. Ei nyt eletä jenkkisarjojen maailmaa, jossa tehdään diilejä. Poliisit nyt on tutkinnan alla noiden vuoksi... Jos Jere puhuisi kaikki tietämänsä, niin silloinhan hän pistäisi todeksi omat syytteensä ja ne ilmiannetut kyllä pistävät löpertäjän kuseen kertomalla kaiken ilmiantajasta. Ihan arvailua tämä on tietenkin. Mutta kai se Jere nyt mielummin ottaa idiootin leiman otsaansa ja jonkun pikkukakun maksimissaan. Kun lörpöttämällä huonontaa omaa oikeudellista asemaansa ja jopa perheensä turvaa. Mutta vasikointi ei kannata pääasiassa sen vuoksi, että turha antaa lisää näyttöä syyttäjälle ja vielä silloin aukeaa muidenkin syytettyjen suut. Ei kai sitä nyt yksin oteta syitä, jos kaveri puhuu....:david:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom