Karalahdelle potkut ja pelikielto

Miksiköhän mikasa90 ei ole todistamassa tuolla Jeren oikeudenkäynnissä, kun se tietää, miten asiat on menny? Kovin ihmetyttää...

Tai miks iltasanomien ja iltalehden toimittajat ei oo todistamassa, kun ne tietää totuuden?

Tai miks todistusaineistona ei käytetä ajankohtaisen kakkosen haastattelua?

Tai miks todisteeks ei riitä se, että jere vannoo olleensa kiltti?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Saisiko saman suomeksi? Siis juuri tuotta itse sanot, että niitä todennäköisesti on ja silti ummistat silmäsi tuolta faktalta. Tuo sana "todennäköisesti" tarkoittaa sitä, että perustelut tämän uskomiselle ovat paremmat kuin oma perstuntuma.

Hassu juttu sinänsä, että tuo ei ole mitään faktaa.

Siis lähteekö syyttäjä nyt mutu-pohjalta vai median luoman tarpeen takia? Suomessa voi eri mediat leimata ihmisen syylliseksi (tai kuluttaja voi näin ymmärtää) ilman, että asia menee syyttäjälle.

Syyttäjällä luultavasti on joitakin todisteita, sen takia se nosti syytteenkin, mutta mikään niistä ei tee Karalahdesta syyllistä. Mitään näyttöä ei ole, että Karalahden rahat olis menny huumeisiin. Mä tiedän, poikkes sinänsä aiheesta.

Eli siis toisin sanoen lehdet voivat kirjoittaa myyntilukujen perusteella/varjolla mitä tahansa?

Tähän sä tiedät itekkin vastauksen. Ei se ihan noin yksinkertasta ole, mutta mutta...

Miten sitten voit luottaa siihen, että Jeren syyttömyyteen millään tavalla viittaavat uutiset olisivat totta? Eikö olisi näiden lehtien salaliiton etujen mukaista vuotaa myös tietoa syyttömyydestä?

Mä luotan ja mä tiedän. Kovin täälläkin pidettiin sitä varmana tietona, että Karalahti on syyllinen, kun Jere haettiin repimällä treeneistä. Sillon lehdet puhu totta, kuulemma. Mutta nyt kun lehdet kirjottaa teidän näkemyksen vastasesti niin ne valehtelee. Mä olen ollu koko ajan tietonen, mitä on tapahtunu, mikä oikeeta ja mikä väärää tietoa.

Järki, todistajien puheet ja myös logiikka: Karalahti on juhlinu Bandidosin kerhotiloilla, koska siellä se saa olla rauhassa, eikä ole seuraavan päivän lehden etusivulla

Jere taitaa olla ainoa ammattiurheilija, jonka on pakko ottaa kuppia tiloissa, joissa liikkuu&välitetään kovia huumeita. Toisekseen, jos pelkästään logiikkaa käytetään, niin eikö olisi loogista Jeren kannalta keksiä selitys sille, minkä takia hän on rikollisjärjestön tiloissa.

No johan se on sen maininnukkin. Sen lapsuudenystävä Niken vieraana se siellä on ollu. Annappa muuten ykskin todiste, että Karalahti on muuten ollu Bandidosin tiloissa?

Kuka tämä todistaja on? Linkkiä kehiin? Toisekseen, päästäkö tuo velkasuhde Jeren pälkähästä? Muista, että myös velkarahalla voidaan sijoittaa.

Esim tässä: http://www.mtv3.fi/uutiset/karalahti/index.shtml/arkistot/rikos/2008/02/607481
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200802047197891_uu.shtml

Privaattitilat, n. 400 puhelua

Tästä oli useat ns. kännipuheluita. Mitä sitten, jos Jere on puhunu 400 puhelua?

pari kiloa amfetamiinia ja usea jäsen mukana

Tasan 4 jäsentä.

Eli jokaisen syytetyn pitäisi jäädä kiinni verekseltään? Sori, Suomen oikeuskäytäntö ei toimi näin.

No jölläri. Sä vaan kysyit multa, että miten Jeren olis pitäny saada kiinni.

Eli tässä kohdassa tunnustat olleesi ~5 sivua väärässä ja perustaneen tämän siihen kuuluisaan mutuiluun?

Ne todisteet mitä syyttäjä on tuonu julki, en olis mitään syytettä llähteny nostamaan. Todella iso Ehkä syytteen, mutta tuomiotahan tästä ei tule.

. Tätä mä en voi todistaa, tätä te ette usko, mutta sepä ei ole mun ongelma enään.

Miten et pysty todistamaan, kerro mistä olet tietosi saanut?

Kuten sanoin, nojauduinko mä tuon varaan?

Ei sillä ole väliä, mistä mä sen olen saanu. Kohta aletaan tivaamaan todisteita tuostakin.
No totta vitussa, jos noujaudut joihinkin omiin tietoihisi ja esittelet ne FAKTANA ni kerro missä on lähdetieto tuohon.

.
Varmaankaan. Tämäkin on pelkkä oletus ja usko. Sä uskot, että niillä on vielä todisteita. Tuolle sun oletukselle, ei ole mitään painoarvoa.

Mä en oleta enkä kerro omia uskomuksia faktoina, en minä tiedä onko kamalahti syytön tai syyllinen, mutta en mä siitä paasaakaan olemattomilla "fakta"tiedoilla.

Ole kommentoimatta mun teksteihin, kun ne on ''tyhjänpäivästä paskaa''.

No pakko kun sun tekstit on pelkkää mutu-tietoa lisättynä paskapuheella.

Miten et pysty todistamaan, kerro mistä olet tietosi saanut?

En vaan valitettavasti pysty. Tämän takia mä en kerro mitään lähteitäni.

No totta vitussa, jos noujaudut joihinkin omiin tietoihisi ja esittelet ne FAKTANA ni kerro missä on lähdetieto tuohon.

Tässä oli kyse siitä, että nojauduinko mä ainoastaa sun väittämään intuitioon.

No pakko kun sun tekstit on pelkkää mutu-tietoa lisättynä paskapuheella.
No se on hyvä, että sä tiedät mikä on tietoa ja mikä on paskapuhetta:thumbs:

Mutta mutta. Mun kirjotukset loppuu luultavasti nyt tänne. Ainakin maanantaihin saakka. Se on hyvä, että teillä on noin varmaa tietoa.

Toi kaveri on jauhanu koko ketjun verran paskaa. Se ei oo pystyny perustelemaan yhtäkään väitettään pitävästi. Kaikki sen "tiedot" se on keksiny omasta päästään. Nämä "tiedot" on sen mielestä silkkaa rautaista faktaa, muiden (myös syyttäjän) tiedot paskaa. Kaveri "kumoaa" kaikki muut todisteet sillä, että hänellä on "tieto". Kyllähän netissä kiistely on jo sinänsä turhaa, mutta se että väittelee asioista tiedoilla joilla ei ole mitään totuuspohjaa on pelkästään lapsellista.

Vähän tuntuu, että mikasalla on vainoharhaisuuteen taipuvaisuutta.

Toi kaveri on jauhanu koko ketjun verran paskaa. Se ei oo pystyny perustelemaan yhtäkään väitettään pitävästi. Kaikki sen "tiedot" se on keksiny omasta päästään. Nämä "tiedot" on sen mielestä silkkaa rautaista faktaa, muiden (myös syyttäjän) tiedot paskaa. Kaveri "kumoaa" kaikki muut todisteet sillä, että hänellä on "tieto". Kyllähän netissä kiistely on jo sinänsä turhaa, mutta se että väittelee asioista tiedoilla joilla ei ole mitään totuuspohjaa on pelkästään lapsellista.

Vähän tuntuu, että mikasalla on vainoharhaisuuteen taipuvaisuutta.

Itse joku kuukausi sitten tästä threadistä lähdin kun mikasa ilmestys paikalle paskanjauhannallaan, ei kestänyt enää hermot lukea sitä fiktiota.

Uskon että kyseessä taitaa olla hieman jälkeenjäänyt hifkin kannattajaryhmään kuuluva jäsen, niitä on meinaan paljon...liian paljon.

taipuvaisuutta.

No ei kai asiaa tarvi ottaa niin vakavasti. Kyseessä ilmeisesti kohtuullisen nuori herrasmies, jolla on voimakas tarve uskoa asiaansa. Mielestäni kuitenkin kaikissa asioissa ml. tämä tapaus olisi aina pyrittävä ottamaan huomioon myös vaihtoehtoinen näkemys.
Toivon että Mikasa edes omassa mielessään vakavasti harkitsee sitä, voisiko Karalahti olla kuitenkin syyllinen ja valehdella, kuten aiemmissakin vaiheissaan.
Yhtä iltapäivälehtien asiantuntijaa lainatakseni asia on "näytöllisesti selvä juttu"

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1484915

Se tietenkin jää jokaisen harkittavaksi mikä asiantuntijan mielipide on.
Uskossa voi olla sokea, mutta rajansa kaikella.
Mikasa voisi harkita olisiko itse valmis lainaamaan jerelle
a) 10 000 euroa
B) mopoa
c) jotain muuta

jos tämä lupaisi palauttaa kyseisen artikkelin ensi viikolla. Jos ei , niin miksei?
Jos kyllä, niin voi voi...

No ei kai asiaa tarvi ottaa niin vakavasti. Kyseessä ilmeisesti kohtuullisen nuori herrasmies, jolla on voimakas tarve uskoa asiaansa. Mielestäni kuitenkin kaikissa asioissa ml. tämä tapaus olisi aina pyrittävä ottamaan huomioon myös vaihtoehtoinen näkemys.
En mä tätä Jeren tapausta vakavasti otakaan. Tää on lähinnä ajan tappamista mulle. Toi mikasan vainoharhaisuus ja ristiinpuhuminen on vaan niin mykistyttävää, että noihin ei voi olla kommentoimatta. Kaikkiin vaikeisiin ja hänen kannaltaan epäsopiviin kysymyksiin vastaus on joko, että "minä tiedän että näin on" tai "mun ei tarvii kertoa".

No, vasikka ja vasikka.
Miten tuohon nyt suhtautuisi.

Kyllä minä ilmiantaisin/vasikoisin välittömästi jos esim. naapuriini muuttaisi huumekauppias.
Huumeet ovat yhteiskunnan syöpä ja kovemman luokan rikollista toimintaa, johon liittyy väkivaltaa ja paljon murhetta.

Mutta minähän en ole ammattirikollinen, eikä minua näin ollen sido rikollisten lojaalius-säännöt.

No, vasikka ja vasikka.

Kyllä minä ilmiantaisin/vasikoisin välittömästi jos esim. naapuriini muuttaisi huumekauppias.
Huumeet ovat yhteiskunnan syöpä ja kovemman luokan rikollista toimintaa, johon liittyy väkivaltaa ja paljon murhetta.

Mutta minähän en ole ammattirikollinen, eikä minua näin ollen sido rikollisten lojaalius-säännöt.

no eikös jere ole siinä tapauksessa vasikka jos on ollut mukana niissä pisneksissä?

täysin ulkopuolisethan eivät voi olla vasikoita vaikka kuinka yrittäisivät..

En mä tätä Jeren tapausta vakavasti otakaan. Tää on lähinnä ajan tappamista mulle. Toi mikasan vainoharhaisuus ja ristiinpuhuminen on vaan niin mykistyttävää, että noihin ei voi olla kommentoimatta. Kaikkiin vaikeisiin ja hänen kannaltaan epäsopiviin kysymyksiin vastaus on joko, että "minä tiedän että näin on" tai "mun ei tarvii kertoa".

Kyseessä on todennäköisesti joku junnuikäinen fanittaja, jolla on pakonomainen tarve leikkiä tuntevansa Pirilahti henkilökohtaisesti.

Jos Mikasa90 taas on trolli, niin se on yksi lahjakkaimmista.

Veikkaan ensimmäistä, kun kaveri kuitenkin on täällä kirjoitellut muihinkin ketjuihin. Ja nopealla vilkaisulla vissiin kohtuullisen täyspäisiä juttuja. Pahasti tuntuu todellisuus ja omat haaveet sekoittuvan nuoren miehen päässä.

No, vasikka ja vasikka.

Ikävä kyllä, sunkin laulaminen saattais hiljentyä, kun "Pera" tulis sun luo valokuvan kanssa missä on sun vaimo ja lapsi. Ja sanois niiden nimet ja toteis vaan, että "Kiva kuva, on harvinaista omata noin kauniit kasvot ja terveys... Vai mitä?" Ja lähtis vaan menee.

Vasikka on vasikka, ja sen arvo on jossain kärpäsen paskan ja syljen välissä. Ja arvaappa kuinka helppoa pikku Jerkusta on tehdä työtön 4ever? Ei se vaadi kun pienen paineen väärästä suunnasta polven kohdalle. Jere ei tietääkseni ole lukenu insinööriksi. Kyllä siinä tilanteessa munkin suu pysyis varsin varsin visusti kiinni..

Kyseessä on todennäköisesti joku junnuikäinen fanittaja, jolla on pakonomainen tarve leikkiä tuntevansa Pirilahti henkilökohtaisesti.

Mä en ole kun kerran tavannu Karalahden. Vaikka mulla pakko-oireinen häiriö onkin, niiin mulla ei ole pakkomiellettä ''leikkiä Karalahden tuntevaa, tai pakkomiellettä puolustaa Jereä.'' Eikä, Jere ole mun idoli, fani tai mitään muutakaan.

Jos Mikasa90 taas on trolli, niin se on yksi lahjakkaimmista.

Joo, trollannu yli 860 viestin verran.

Tämä oli vihoviimenen viesti maanantaihin saakka tähän ketjuun.

Ikävä kyllä, sunkin laulaminen saattais hiljentyä, kun "Pera" tulis sun luo valokuvan kanssa missä on sun vaimo ja lapsi. Ja sanois niiden nimet ja toteis vaan, että "Kiva kuva, on harvinaista omata noin kauniit kasvot ja terveys... Vai mitä?" Ja lähtis vaan menee.

Vasikka on vasikka, ja sen arvo on jossain kärpäsen paskan ja syljen välissä. Ja arvaappa kuinka helppoa pikku Jerkusta on tehdä työtön 4ever? Ei se vaadi kun pienen paineen väärästä suunnasta polven kohdalle. Jere ei tietääkseni ole lukenu insinööriksi. Kyllä siinä tilanteessa munkin suu pysyis varsin varsin visusti kiinni..

Ollaanko me purtsi samalla planeetalla? :wtf:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom