Kansalainen Jussila

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pexxi
  • Aloitettu Aloitettu
Eipä Stalin sitä kuolemaa ollut toivonut, joten miten se meni yli?

No hänelle nyt oli kuitenkin tullut dokkaria katsellessa mieleen, että Jussila jos kuka ansaitsi ennenaikaisen kuolemansa. Mielestäni tämä on hieman lapsellisesti ja ajattelemattomasti ilmaistu. Ei tämä kommentti minulle sinänsä mennyt yli ja vastaavia pitkällisen pohdinnan tuottamia nerokkuuksia tällä forumilla on muutenkin saanut tottua lukemaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jutut oli Jussilalla ihan kuin kaikilla verkostomarkkinointi jesuiitoilla. Hurmoshenkisyys paistoi koulutustilaisuuksista vähän liiankin hyvin ,sekä se että "RAHA" sana toistui liiankin paljon.

Kaikki kunnioitus sille että mies menetti henkensä pelastaessaan lastaa.
R.I.P

Petteri olisi ollut omiaan jossain sarasvuon firmassa motivoimassa ihmisiä!
No ei. En ole sarasvuon lafkan tilaisuuksissa käynyt, mutta käsitykseni mukaan ne eivät kuitenkaan ihan täysin höpöhöpöä ole. Jussilan esiintyminen oli ihme mouhotusta ja punanaamaista pauhua ilman mitään sisältöä. Pelkäsin koko ajan että se saa slaagin lavalla. Se viimeinen "luento" missä petteri esiintyi näemmä rauhoittavien voimalla oli kyllä niin viimeisen päälle epäselvää paskanjauhantaa, että läsnäoleviakin selvästi vitutti.

=D.Yates;1286422]No ei. En ole sarasvuon lafkan tilaisuuksissa käynyt, mutta käsitykseni mukaan ne eivät kuitenkaan ihan täysin höpöhöpöä ole.

On ne. Muilta lainattuja itsestäänselvyyksiä pakattuna kansanomaiseen ulkoasuun. Ja lopputulos on karmeaa kuultavaa.

Ihmettelen miten tuollaiset "alkeelliset" palopuheet vetoaa porukkaan ja täälläkin jengi hehkuttaa kuinka hyvä Jussiöa oli puhumaan. Itsellä oli suuri myötähäpeä ensimmäinen tunne mikä tuli noiden puheiden ansiosta. Vähän sivistymätön ja yksinkertainen kuva jäi Jussilasta ja niistä joita se sai värvättyä tuohon hommaan mukaan. Olisi nyt hyvä mies edes vähän paremmin tutustunut tuohon tuotteeseensa jota oli myymässä.

Pistitkö merkille minkälaista porukkaa niissä kokouksissa oli? Tavallisia pulliaisia, eläkeläisiä, duunareita jne. Jokainen voi sitten vetää omat johtopäätöksensä siitä, miten hyvä pitää olla puhumaan ja esiintymään, jos tienaa omaisuuden myymällä tuolle porukalle ylihintaisia maitokapseleita. Kaverihan oli ilmiömäinen tarinankertoja ja karismaattinen esiintyjä, vetosi tunteisiin, möi unelmia ihmisille - ja senhän näki kuinka porukka suorastaan kiehui puheiden jälkeen ja kiitteli jussilaa kädestä pitäen. Kiinnostiko ne maitokapselit edes ketään niissä kokouksissa? Saattoihan se olla sivistymätön ja vähän yksinkertainen, mutta jokos sinä olet tienannut ensimmäisen miljoonasi? :)

Päivärinnan vieraaksi meneminen oli varmasti miehen pahimpia virheitä. Onko kenelläkään tietoa oliko kyseinen tutkimus ns. päivärinnan tilaama?

Ironlife;1286429] Kaverihan oli ilmiömäinen tarinankertoja ja karismaattinen esiintyjä,
´

Olen tästä hieman eri mieltä. Ehkä juntin mielestä.

Saattoihan se olla sivistymätön ja vähän yksinkertainen, mutta jokos sinä olet tienannut ensimmäisen miljoonasi? :)

En. Mutta omaisuuteni on omissa nimissäni eikä vaimon. Ja olen muistanut aina maksaa veroni.

No ei. En ole sarasvuon lafkan tilaisuuksissa käynyt, mutta käsitykseni mukaan ne eivät kuitenkaan ihan täysin höpöhöpöä ole. Jussilan esiintyminen oli ihme mouhotusta ja punanaamaista pauhua ilman mitään sisältöä..

Itse olen ollut 3 kertaa Sarasvuon koulutuksessa mukana.Tuota höpöhöpöä on senkin puheet n.90% ajasta,5% on taukoja ja 5% asiaa.
Ja ei se sarasvuo sitäedes kiellä.Kuulema pitää saada ns.kanava auki,ennenkuin voi ruveta puhumaan oikeaa asiaa,ja se oikea asia ei välttämättä kestä 15min.enempää.

Samanlainen höpöttäjä tuo Jussilakin näytti olevan mitä Sarasvuo.Kun puhuu vaan tarpeeksi uskottavasti,ni aina löytyy höynäytettäviä lisää ja lisää.Tuohon perustuu mm.Viikko-osake kauppakin(IMO)loma-asunnoissa.

Saattoihan se olla sivistymätön ja vähän yksinkertainen, mutta jokos sinä olet tienannut ensimmäisen miljoonasi? :)

Enempää jaksamatta lähteä vääntämään tuosta voin todeta, että vaikka tällä hetkellä opiskelija vielä olenkin niin omistan enemmän kuin Jussila omisti.

Itse henkilöstä jokainen saa tietenkin olla mitä mieltä haluaa, niinkuin onkin. Kaikki ei pidä, jotkut pitää. Vaikkei tekoja kunnioittaisikaan, niin jokainen vähänkään fiksu IHMINEN kunnioittaa vainajaa, hänen läheisiään ja heidän suruaan.

Kaunis ajatus, mutta käytännössä jotain aivan muuta. Riippuu toki miten kunnioittaminen määritellään.

Enempää jaksamatta lähteä vääntämään tuosta voin todeta, että vaikka tällä hetkellä opiskelija vielä olenkin niin omistan enemmän kuin Jussila omisti.
Oletko kuolleista noussut Jussila itse vai mistä hänen omistussuhteensa niin tarkkaan tiedät?

// ShoGun

En voinut välttyä dokumentin päättyessä ajatukselta, että mahtoikohan Jussila tosissaan edes yrittää takaisin veneeseen. Sai kuitenkin poikansa pelastettua ja heivattua takaisin veneeseen ja sitten itse kuitenkin hukkui. Miksei pitänyt veneen laidasta kiinni? Huilannut ja huutanut apua? Tuntuikohan pään painaminen pinnan alle hetkellisesti helpoimmalta ratkaisulta ja keuhkot täynnä vettä ei ollutkaan enää paluuta?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom