Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvä ohjelma miehestä joka jaksoi yrittää ja varmasti teki pitkän pennin bisneksellään... Muistaakseni nämä "veropetokset" oli tehty jo aikaisemmin ennen koko ternimaito bisnestä??? nykymedian on hyvä latoa paskaa niskaan kun mies ei ole enää täällä teoistansa vastaamassa!:wall:
Hyvä dokumentti. Toi Päivärinta on aika julma mun mielestä, mut anyway sympaattinen kaveri toi Jussila R.I.P
Mies oli hyvä esiintyjä..
No olisi sitten runoillut kuinka kyseessä on huippumonimutkaiset taloudelliset koukerot ja kuinka niistä ei voi juuri nyt jutustuella enempää tai kuinka ne ovat liian monimutkaisia Päivärinnan kaltaiselle söpöläiselle ja Suomen älyvapaalle kansalle, tietenkin jatkuvasti vilpittömästi hymyillen. Luulis moisen "pelimiehen" osaavan.
Kuka tuo Jussilan takana line-upissa seisova kilpailija on? Näyttää tutulta?
Mä uskallan olla erimieltä. En käynyt Jussilan yhdessäkään kokoontumisessa ja opin tuntemaan kaverin vasta kun hukkumiskuolema oli lööpeissä. Mutta arvostan suuresti tuollaista tavoitteellisuutta, määrätietoisuutta ja itsensä likoonpanoa asian puolesta johon uskoo. Mun mielestä Jussila ei huijannut ketään. Jos joku koki tulleensa huijatuksi ostaessaan Ternimaitoa tai myydessään sitä oli ehkä jo valmiiksi hieman hölmö uskoessaan äkkirikastumiseen tekemättä töitä. Jussila teki helvetisti töitä ja tienasi paljon rahaa - vähän aikaa.
Päivärinnan showsta olen sitä mieltä, että ei ole "hyvää journalismia" kutsua vieras puhumaan ternimaidosta ja siihen liittyvästä liiketoiminnasta ja sitten kohdistaa koko show vieraan henkilökohtaisiin asioihin. Se on kusettamista.
WTA;1286296) sanoi:"Valmistettu hyvällä tavalla"
"Tutkimukset ovat osoittaneet kaikkea hyvää"
"Tukee elämää"
Ei kai kehenkään tuollainen argumetointi vetoa.
Ihmettelen miten tuollaiset "alkeelliset" palopuheet vetoaa porukkaan ja täälläkin jengi hehkuttaa kuinka hyvä Jussiöa oli puhumaan. Itsellä oli suuri myötähäpeä ensimmäinen tunne mikä tuli noiden puheiden ansiosta. Vähän sivistymätön ja yksinkertainen kuva jäi Jussilasta ja niistä joita se sai värvättyä tuohon hommaan mukaan. Olisi nyt hyvä mies edes vähän paremmin tutustunut tuohon tuotteeseensa jota oli myymässä.
"Valmistettu hyvällä tavalla"
"Tutkimukset ovat osoittaneet kaikkea hyvää"
"Tukee elämää"
Ei kai kehenkään tuollainen argumetointi vetoa.