Niin sehän sai niistä saippua jutuistansa jonkun bisneksen harjoittamiskiellon. Ja oli tainnut julistaa itsensä varattomaksikin.miettikääpä sitä miks se jätti puhumatta kaiken raha-asiansa päivärinta shoussa . eukon nimissähän ne bisneksetkin oli joten aivan turha jussilan niistä oli mitään ruveta selitteleen.
Tossa touhussa oli muutama mun tuttu mukana näky kys. videollakin. Ja muakin pyydettiin myymään ternimaitoa aika sen bisneksen alkumetreillä. Järki sanoi "ei", koska homma haiskahti.lisäksi koko glamour elämä oli suurimmaksi osaksi "näýteltyä". sillain saadaan rutosti jengiä tuohon toimintaan mukaan eli jussila tienamaan enemmän ja enemmän. ei kukaan pitäis uskottavana jos tuo ois ajellu jollain vanhalla bluebirdillä ja kulkenu platinumin verkkarit jalassa . kaikki oli siis täysin harkittua ja suunniteltua(ulkoisesti eritoten) jotta ihmisiä saadaan mukaan tuohon touhuun. jos jussila oikeasti ois tienannut järjettömiä summia niin ei siinä paljoa 400te vero mätkyt ois missään tuntunut.
edit: siis varmasti se tienas hyvin, mutta tuo heidän elämän tyylinsä antoi ymmärtää että he tienaisivat hommalla tolkuttoman paljon, jota epäilen. kyse on vain tuotteen markkinoinnista jotta asiakkaita saataisiin.
Kuten totesit Neutraali näinhän se homma meni, bisnes oli feikkausta piti elää ylivarallisuutensa, jotta jotkut uskoo siihen ja näin sitä rahaa saatto saadakkin.
Kaikesta eniten mua ihmetytti silloisten colostrum myyjien puheet, että ei veroja tarvi maksaa niin paljoa kuin verottaja pyytää (tätä Jussila oli toitottanut lähipiirilleen), siis täh? No nyt nämä herrat jotka silloin tienasivat 30-50ke/kk (sanojensa mukaan), elävät kuin minäkin eli tästä vois vetää johtopäätöksen, että verot maksettiin kiltisti ja käteen jäi kokemusta huijauksesta, joka ei ihan onnistunut.
Kyllä noi tutut taisivat käydä Ruotsissakin myymässä ja pitämässä palopuheitansa, mutta minkään muun maan kansalaiset kuin Suomalaiset eivät ole niin hulluja tälläiseen verkostomarkkinointiin, siksi homma ei lähtenyt toimimaan Ruotsissa/Venäjällä.
Tämä hulluus perustuu kateellisuuteen, sitä meissä riittää. "Jos et nyt lähde mukaan niin sun kaveris vie sun rahat" tollasia argumentteja meille kerrottiin. Ajettiin hienolla autolla pitämään puheita ja he näyttelivät avoimesti palkkashekkejäänkin (joiden me uskoimme olevan tekaistuja), niin silloin hetken aikaa mietti, että " ei perkele, toi tekee rahaa, miksen mä tekisi rahaa? mitä jos mun kaveri tekeekin rahaa ja mä en tee?" Kateellisuutta tarpeeksi ruokkimalla ja rikastumisen toivossa porukka siihen lähti.