Kansalainen Jussila

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pexxi
  • Aloitettu Aloitettu
Bodari joka myi jotain hopohopokapseleita ja oli jatkuvasti roskalehtien otsikoissa vaimonsa kanssa.

Kilpaillut kerran miesten fitneksessä, sijoitus muistaakseni 3. ja ja kehonrakennuksen noviiseissa -90kg, sijoitus 4.

Bisnestä 1990-luvun lopussa/2000 luvun alussa Golden Pruducts/GNLD ja sen jälkeen ternimaitobisnestä kuolemaansa asti.

Hieno mies.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Edustavat kyllä tiettyä aikakautta nämä. Mitähän tuossakin Jussilan tarussa oikeasti lopussa kävi.

Itse epäilen että lähti oman käden kautta, ja kyllä, olen katsonut dokkarin ja tiedän että hukkui. Pilvilinnat sortuivat, rahat oli finaalissa ja maine mennyt, ehkä ajatteli että on tyylikkäämpi lähteä noin kuin elää perusjamppana loppuelämä.. Ken tietää, hieno esiintyjä kuitenkin, kaikki kunnia siitä hänelle, tuotteet ja bisnesideat oli vaan vähän kyseenalaisia.

Edustavat kyllä tiettyä aikakautta nämä. Mitähän tuossakin Jussilan tarussa oikeasti lopussa kävi.

Leski meni naimisiin miehen kanssa, jolla oli mahtipontisempi sukunimi, jonka nimen piti myös eron jälkeen. Sitten leski treenautti televisiossa Pekkaa, jota vaimo oli huomattanut saunassa lihomisesta.

Itse epäilen että lähti oman käden kautta, ja kyllä, olen katsonut dokkarin ja tiedän että hukkui. Pilvilinnat sortuivat, rahat oli finaalissa ja maine mennyt, ehkä ajatteli että on tyylikkäämpi lähteä noin kuin elää perusjamppana loppuelämä.. Ken tietää, hieno esiintyjä kuitenkin, kaikki kunnia siitä hänelle, tuotteet ja bisnesideat oli vaan vähän kyseenalaisia.

Näin minäkin mietin. No, se siitä.

Dokkarissa näkyy kyllä karulla tavalla tuo puolueiden (tässä Sekoomuksen) metodi kusettaa kansaa ja haalia millon ketäkin riveihin.
Eikäpä tuo Jussi Parviaisen momentti kyseisessä dokkarissa ole kuin yksi huippuhetki paskanjauhannan multiuniversumiin viemisessä. Saatana siinä on ukoilla ollu kyllä pokkaa jauhaa totaalipaskaa silmiin tuijottaen ihmiseltä ihmiselle vailla omantunnon häivää.

Väitetään, että väestöstä n. 2 prosenttia on psykopaatteja. Tuolle dokkarille niitä on onnistunut ilmaantumaan ainakin tuon prosentin verran, päätelköön itse kukin keihin tässä mahdataan viitata.

Dokkarissa näkyy kyllä karulla tavalla tuo puolueiden (tässä Sekoomuksen) metodi kusettaa kansaa ja haalia millon ketäkin riveihin.
Eikäpä tuo Jussi Parviaisen momentti kyseisessä dokkarissa ole kuin yksi huippuhetki paskanjauhannan multiuniversumiin viemisessä. Saatana siinä on ukoilla ollu kyllä pokkaa jauhaa totaalipaskaa silmiin tuijottaen ihmiseltä ihmiselle vailla omantunnon häivää.

Väitetään, että väestöstä n. 2 prosenttia on psykopaatteja. Tuolle dokkarille niitä on onnistunut ilmaantumaan ainakin tuon prosentin verran, päätelköön itse kukin keihin tässä mahdataan viitata.
Itse asiassa luku taitaa olla yksi prosentti. Tietysti eri lähteissä voi olla eroja.
Mä en ole nähnyt dokkaria, mutta jos siinä on joitakin eduskunnassa pyöriviä hahmoja, niin vaikutelma dokkarin "psykopaattipitoisuudesta" voi pitää hyvinkin paikkansa. Nimittäin psykopatia on yleisempää johtavassa asemassa olevien keskuudessa ja esimerkiksi on arvioitu, että 4% toimitusjohtajista täyttää psykopaatin kriteerit, eli nelinkertainen määrä "tavalliseen tallaajaan" nähden.

Vai toimitusjohtajat psykopaatteja. Kuulostaa vassareiden tyypilliseltä jorinalta...on toki arvioitu myös, että 10 psykopatelle tyypillista ammattia sisältävät mm. poliisin, opettajan, sairaanhoitajan ja kirurgin ammatit... miten tuokin lienee mittaroitu...työhaastattelussa varmaan kysytty "oletko kuule psykopaatti?"

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom