Kansalainen Jussila

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pexxi
  • Aloitettu Aloitettu
mun mielestä se päivärinta esitti asiallisia kysymyksiä sille Jussilalle eikä mies kyennyt niihin oikein vastailemaan ja sitten jälkikäteen itkee jostain julkisesta mestaamisesta yms...tossa jussilan tapuksessa pätee muutenkin hyvin sanonta ahneella on paskanen loppu.

Kyllähän toi oli ihan suunniteltu julkinen mestaus, jossa ei puhuttu hirveästi ternimaidosta (tai minä ainakin ymmärsin että sen takia hän sinne meni).

Tuo kolmesta tutkitusta tuotteesta huonoin, eipä siihen oikein voi mitään vastata. Petteri vastasi coolisti "Se on hyvä tutkimus se", ei missään nimessä mitään oman tuotteen puolustelua pidä aloittaa...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuo kolmesta tutkitusta tuotteesta huonoin, eipä siihen oikein voi mitään vastata. Petteri vastasi coolisti "Se on hyvä tutkimus se", ei missään nimessä mitään oman tuotteen puolustelua pidä aloittaa...
Myynnin kannalta helvetin huonoa toimintaa. Tottakai pitää löytää joku syy miksi asiakkaan pitäisi ostaa omaa tuotetta. Jussila vaikutti olleen paniikissa koko keskustelun ja suusta tuli kaikkea "coolisti" typerää. Sitä ei vain ilmeisesti beetasalpaajien takia miehestä helpolla nähnyt. Tai sitten Jussila vain oli idiootti jolla on hyvät hermot. :)

Se toisen firman mies oli täydellinen Jussilan vastakohta. Puhui järkevästi ja tiesi tuotteensa.

Se toisen firman mies oli täydellinen Jussilan vastakohta. Puhui järkevästi ja tiesi tuotteensa.

Mut ei tainnut Päivärintakaan piinata sitä ihan samalla kaavalla kuin Jussilaa. Se julkinen mestaus oli mun mielestä hyvä vertaus Jussilalta, ei verot asiat, ja muut vanhat rikokset kuulu vertailuun ternimaidosta.
En tosin kiellä etteikö Jussila olisi ollut sanaton siinä kun kysymyksiä sateli, mutta varmasti itse kukin olisi ollut hämmentynyt kun asiattomuuksia rupesi tippumaan Päivärinnan suunnalta.

Mut ei tainnut Päivärintakaan piinata sitä ihan samalla kaavalla kuin Jussilaa. Se julkinen mestaus oli mun mielestä hyvä vertaus Jussilalta, ei verot asiat, ja muut vanhat rikokset kuulu vertailuun ternimaidosta.
En tosin kiellä etteikö Jussila olisi ollut sanaton siinä kun kysymyksiä sateli, mutta varmasti itse kukin olisi ollut hämmentynyt kun asiattomuuksia rupesi tippumaan Päivärinnan suunnalta.

Miksi ihmeessä Jussila ei noussut ja lähtenyt pois ristikuulustelusta, jossa lähinnä kaiveltiin vanhoja ja henkilökohtaisia asioita? Olisi vain sanonut, että haastattelun sisältö ei vastaa sitä, mistä oli sovittu ja olis painanu studiosta ulos. Oishan siitä ehkä tullu jotain kirjotuksia, mutta selittely ei kannata koskaan.

Kyllähän toi oli ihan suunniteltu julkinen mestaus, jossa ei puhuttu hirveästi ternimaidosta (tai minä ainakin ymmärsin että sen takia hän sinne meni).
No eipä se Jussila niissä omissa "herätyskokouksissaankaan" juuri ternimaitoa maininnu(ainakaan niissä mitä tossa dokumentissa näytettiin). Kunhan vaan jauho paskaa siitä miten aikoo rikastua ja elämän elämisestä täysillä tai kertoili koskettavia tarinoita ukkinsa kuolemasta (joo kauniita satuja kyllä, mutta jos ite oisin sijottamassa rahaa johonkin niin olisin kyllä enemmänkin kiinnostunut itse tuotteesta ja että miten sillä tehään rahaa kuin Jussilan henkilökohtasista haaveista ja unelmista)....

No kaippa ne palopuheet sitten joihinkin yksinkertasempiin yksilöihin tehos jotka sitten päätti sijoittaa ternimaitoon ja ilmeisesti? menetti rahansa.

Jotenkin tuntui ettei Jussilan business ollut lainkaan myydä ternimaitoa, vaan tuotetta nimeltä "näin rikastut myymällä ternimaitoa". Hän osasi kyllä puhua lävet päihin aiheesta "miten rikastun ja mitä sitten rikkaudellani teen", mutta kun alettiin kysymään peruskysymyksiä siitä tuotteesta jota myymällä niitä rikkauksia tehdään, ei mitään tietotaitoa löytynytkään.

Dokumentti tulee tänään YLEn kakkoselta klo. 12.45

No kaippa ne palopuheet sitten joihinkin yksinkertasempiin yksilöihin tehos jotka sitten päätti sijoittaa ternimaitoon ja ilmeisesti? menetti rahansa.

Joo kyllä sillon pitää alkaa funtsimaan kun joku alkaa jauhaa jotain paskaa siitä miten massia tulee ovista ja ikkunoista eikä mitään tarvii tehä.Kyllähän tollasia tilaisuuksia voi vastaan tullakin mutta kyllä se aika harvinaista on.

Ei vittu joutu vähän hajoileen noille palopuheille.. 400 k ulosotossa ja 100 miljoonan bisnes ja suihkujetit.. :kippis1: Pitää ehkä olla vähän enemmän hyväuskoinen henkilö että "hyppää ton kaverin veneeseen"..

Minä en julkista mestausta kävisi sietämään.
Jos haastateltavana saisin eri tietoa siitä mistä haastattelussa tullaan puimaan, niin nappaisin mikrofonin pois rinnasta ja sanoisin että; Minulle annettiin täysin eri kuva siitä mistä tullaan puhumaan ja tällaiseen ansaan johdattamiseen minä en suostu, hyvät illan jatkot!"

Jos haastateltavana saisin eri tietoa siitä mistä haastattelussa tullaan puimaan, niin nappaisin mikrofonin pois rinnasta ja sanoisin että; Minulle annettiin täysin eri kuva siitä mistä tullaan puhumaan ja tällaiseen ansaan johdattamiseen minä en suostu, hyvät illan jatkot!"

Musta toi liittyi täysin ternimaidon markkinointiin. Jussila pyrki persoonallaan vaikuttamaan herkkäuskoisiin esittelemällä "öky"talojaan ja -autojaan seiskassa, vaikka todellisuudessa kaikki oli vaimon nimissä ettei ulosottomies veisi. Mun mielestä faktat oli tuossa vaiheessa ihan hyvä lyödä pöytään, jonka jälkeen ternimaidon myynti putosikin puoleen. Eli ei enää saatu rekrytoitua uusia verkostomarkkinointineekereitä pääjehun paljastuttua huijariksi.

Jonkun taskuista noikin rahat tuli, eli elämiä on pilattu ton jätkän sekoilujen takia. Esimerkiksi idiooteilla serkkupojilla on noitten businesten takia muutamat tuhannet eurot vieläkin ulosotossa.. Ja joku jaksaa täälläkin vielä ihailla kys. pelleä.

Noinhan ne rotat aattelee. Vittu jos ei kestä julkisuutta niin turha on sillon sitten tupata sinne. Huijareitten ja rikollisten on ihan turha kuvitella, että toimittajat laulaa niitten laulua. Se on kovaa peliä, mitäs läksi.

Edit: Ja kenet on mestattu ja missä? Käsittääkseni kaveri hukutti ittensä...
http://fi.wikipedia.org/wiki/Mestaus

Petteri oli pirun pätevä siinä mitä teki, mutta kuten Päivärinnan piinapenkissä nähtiin, osaaminen oli kapea-alaista. Harmi, että henkilökohtaisesti en ehtinyt tutustumaan pakkotoistojen antamista enempää.

Siinä oli sitten kunnianhimoinen ihminen, aivan LIIAN kunnianhimoinen. Mutta helevetin hyvä puhumaan, sitä ei voi kieltää...Se puhe, minkä piti isoisästään oli vaikuttava:rock: Mutta jos sen varjolla tehdään ternimaitobisnesstä, niin ei hyvä. Noi ternimaitopelleilyt oli aivan silkkaa paskaa. Itekin oon ollu nuorempana poikana jossain tuollasessa verkostomarkkinointitilaisuudessa mukana, mutta olin sen verran skeptinen etten onneks lähteny moiseen humpuukiin. Aina kannattaa pitää paskasuodatin päällä, helppoa tapaa rikastua ei olekaan.

järkyttävä myötähäpeä tuli kun katsoi tuon keskusteluohjelman..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom