Kansalainen Jussila

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pexxi
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jep. No se on hyvä että Sinä kaikessa sivistyksessäsi osaisit käyttää rahat oikein.

Vittu miten voikin olla että kaikesta löydetään jotain negatiivista, jos ei muuta niin se ei osannut tuhlata niitä rahoja oikealla tavalla!! :hyper:

No kyllä esimerkiksi se, että hankkii kotiinsa laivan, jonka sisällä on baarikaappi, kertoo aika karua kieltä ihmisestä.

Ellei koulutuksesta olekaan välitöntä hyötyä, kyllä se usein ainakin maailmankatsomusta avartaa. Sinänsä ihan sama, Jussilan touhut olivat irvokkuudessaan mitä parhainta viihdettä.

olska;1290205]Samallalailla ne herrat yms. kusettaa, tuote on vain toinen. Joka helvetin kaupassa jossa myyjät saa provikkaa on sama meininki, eli tuotteita on tarkoitus saada kaupaksi.
Kodinkoneliikkeessä myyjä silti harvemmin esimerkiksi väittää, että pölynimurilla voi myös lentää tai muuta vastaavaa kukkua tuotteestaan.

Jussilan tapauksessa bodareita vituttaa, kun ostivat tribuluksen sijaan ternimaitoa helpon lihan huumassa.
En ole huomannut, että kukaan olisi ollut erityisesti vittuuntunut.

Niillä lööpeillä Jussila raivasi itsensä esiin massasta ja onnistui saamaan kontakteja.
Hyviä kontakteja saikin. Oivana esimerkkinä tästä on vaikkapa Parviainen.

Olihan tuo selvästi nähtävissä, että loppuvaiheessa tyyli oli muuttumassa ja ympärillä pyöri muitakin kuin seiskan vakikasvot.
Oivana esimerkkinä Parviainen ja muutama juntti.

Joskus sitä pitää vaan ottaa alkuun paskaa niskaan, että voi myöhemmin saada jotain aikaan.
Petteri itse asiassa otti paskaa niskaan loppu vaiheessa mm. Päivärinnalta. Ja buzinezzkin siinä samalla kyrvähti.

Kaverilla oli kaunis vaimo, 3 tervettä lasta ja ihan mukava omaisuus.
Ei ollut Petterillä omaisuutta.

Se, että mies kuoli turhan nuorena tekee hänestä tuskin yhtään vähemmän menestyvää, sitä kun ei kukaan tiedä koska lähtö tulee.
Käyttämällä krääsää henki saattaa lähteä nuorena.

Vielä kun henki lähti lastaan pelastaessa, niin tuskin katuu sitä hetkeäkään. Moni olisi tuollaisessa tilanteessa jäännyt veneeseen ja antanut lapsen hukkua, vaikka puheet nyt olisivatkin muuta.
Tuskin moni jäisi veneeseen. Moni vain suunnittelisi pelastusliivien varassa kelluvan lapsensa pelastamisen vähän fiksummin.

Vässyköitä vaan vitututtaa, kun tuollaiset kaverit vie naiset ja rahat.
Kuluvan vuoden nerokkain kommentti tähän mennessä.

Moni menestynyt ihminen on sanonut, että sitä paremmin menee, mitä enemmän ihmiset puhuu paskaa.

Ainakaan Petterin kohdalla tämä ei pitänyt paikkaansa. Eikä siitä itse asiassa niinkään puhuttu paskaa vaan pelkkä karmiva totuus. Seiskassa siitä nyt tietysti annettiin pelle-kuva omasta tahdostaan, mutta en tiedä lasketaanko tätä paskanpuhumiseksi.

Eikös Suomen jääkiekkomaajoukkue ollut tuossa ternimaito-systeemissä myös mukana? Kuinka moni kannattaa vielä?

Maajoukkuetta vai ternimaitoa? Miten tämä liittyy mihinkään?

Nyt lennän kyllä tältä foorumilta kuin leppäkeihäs, mutta en välitä enää paskaakaan, niin sanonpa nämäkin naivit kommenttini. Olen jo pitkään ihmetellyt sitä ilmiötä että miksi tällä foorumilla toistellaan kaikkien säälittävien ihmiskohtaloiden yhteydessä aina näitä kahta lausetta:
"Onhan se saanut edes elämässään jotakin aikaan" ja "Se sentään uskalsi toteuttaa unelmansa".

Pakkotoistoa lukiessani olen oppinut että "Saanut elämässään jotain aikaan" merkitsee mm. seuraavia asioita:
-sitä että on pellepaini-show-uran ohella näytellyt mitättömän sivuroolin toimintaelokuvassa jenkeissä ja lopulta pilannut orastavan poliittisen uransa Suomessa tuhoamalla aivonsa.
-Sitä että on myrkyttänyt munuaisensa paskaksi tavoitellessaan jotain ison lihasmassan edellyttämää palkintoa, joka ei kiinnosta 99% ihmiskunnasta.
-Sitä että on osannut huiputtaa ja rahastaa juntteja jauhamalla keskinkertaista paskaa, ja menettänyt henkensä rääkätessään epäterveellisesti kehoaan turhanpäiväisen julkkisohjelman vuoksi.

Edelleenkin näistä kommenteista olen ymmärtänyt että "Toteuttaa unelmansa" merkitsee elämänsä ja terveytensä omistamista mahdollisimman suuren lihasmassan, mahdollisimman suuren varallisuuden, ja mahdollisimman suuren julkisuuden hankkimiseen, seurauksista piittaamatta.

Mikä minussa on vikana kun minä ennemminkin assosioisin lauseen "saanut elämässään jotain aikaan" esim. yliopistosairaalan keskituloisen kynäniskalastenlääkärin hahmoon, tai johonkin nobelpalkittuun tutkijaan, tai 80-vuotiaaseen sotaveteraaniin, joka on vääntänyt maailmaan ison lapsikatraan, kasvattanut ne hyvin ja pitänyt vielä maatilaa siinä sivussa?

Edelleenkin ihmettelen että ovatko perusarvoni jotenkin vääristyneet kun minulle "toteuttaa unelmani" merkitsee ennemminkin sitä että voin opiskella ja tehdä työtä sellaisten asioiden parissa jotka minua todella kiinnostavat, niin voin tienata RIITTÄVÄSTI rahaa jotta voin harrastaa ja matkustellakin, ja että voin elää elämäni niin että sillä on jotain positiivista merkitystä myös muille ihmisille.

Minusta tuntuu että ne jotka kaikkein eniten halveksivat puheissaan jotain "enemmistöä" ja "harmaata massaa", ovat itse asiassa juuri eniten sitä keskivertoa porukkaa. Voiko olla elämässä köyhempiä ihanteita kuin iso lihasmassa varallisuus ja julkisuus? Minusta ei. Ja todella köyhää on kohdentaa koko tahdonvoimansa ja kaikki energiansa ison lihasmassan ja varallisuuden hankkimiseen. Se vaatii jo todella yksinkertaista ajatusmaailmaa, ja täydellistä arvotyhjiötä.

Voiko olla elämässä köyhempiä ihanteita kuin iso lihasmassa varallisuus ja julkisuus? Minusta ei. Ja todella köyhää on kohdentaa koko tahdonvoimansa ja kaikki energiansa ison lihasmassan ja varallisuuden hankkimiseen. Se vaatii jo todella yksinkertaista ajatusmaailmaa, ja täydellistä arvotyhjiötä.

:thumbs:

Edelleenkin ihmettelen että ovatko perusarvoni jotenkin vääristyneet kun minulle "toteuttaa unelmani" merkitsee ennemminkin sitä että voin opiskella ja tehdä työtä sellaisten asioiden parissa jotka minua todella kiinnostavat, niin voin tienata RIITTÄVÄSTI rahaa jotta voin harrastaa ja matkustellakin, ja että voin elää elämäni niin että sillä on jotain positiivista merkitystä myös muille ihmisille.

Ei ne sinun perusarvosi ole vääristyneet, vaan tämä palsta (tai voimailu harrastuksena yleensä) vetää puoleensa niitä, joilla ne perusarvot on kovempia kuin keskiverto tallaajalla. Siksi tällä palstalla saa ihmisten arvoista aivan vääränlaisen kuvan, jos täällä alkaa jotain johtopäätöksiä yleisistä arvoista tekemään. Kyllä ne oikeat saavutukset on jossain ihan muualla kuin isoissa lihaksissa tai siinä että on vitusti rahaa.

Voiko olla elämässä köyhempiä ihanteita kuin iso lihasmassa varallisuus ja julkisuus? Minusta ei. Ja todella köyhää on kohdentaa koko tahdonvoimansa ja kaikki energiansa ison lihasmassan ja varallisuuden hankkimiseen. Se vaatii jo todella yksinkertaista ajatusmaailmaa, ja täydellistä arvotyhjiötä.

Jokaisella on tietysti omat arvonsa mutta, kyllä minulle iso lihasmassa,paljon rahaa ja hyvä julkisuuskuva kävisi hyvin..:D
Mitä muuta sitä enää elämältä toivoisi :kippis1: .

Edittiä: taitaa olla väärä palsta muutenkin haukkua tämmöisiä elämänarvoja, täällä suurinosa on kumminkin tosissaan reenaavaa porukkaa.

Jokaisella on tietysti omat arvonsa mutta kyllä minulle iso lihasmassa,paljon rahaa ja hyvä julkisuuskuva kävisi vallanmainiosti.:D
Mitä muuta sitä enää elämältä toivoisi :kippis1: .

Jussilalta löytyi näistä arvoista ainoastaan jonkin verran lihasmassaa.:(

Jussilalta löytyi näistä arvoista ainoastaan jonkin verran lihasmassaa.:(

Kyllähän sillä tais sitä pätäkkääkin ihan triplasti olla verrattuna tavis duunariin, se vaan osasi pyörittää sitä rahaa niin ettei sitä muut huomaa.:).
Millä luulet että hänellä muuten olisi ollut kaksi tuliterää bemaria ja miljoona talo?
Ja kyllähän Jussillalla sitä lihasmassaakin oli ihan kiitettävästi.

Btw, Löytyykö sitä Jussilasta kertovaa dokumenttia mistään netistä, prkl ku missasin sen.?

Edittiä: taitaa olla väärä palsta muutenkin haukkua tämmöisiä elämänarvoja, täällä suurinosa on kumminkin tosissaan reenaavaa porukkaa.
Mitä tuo tosissaan treenaaminen liittyy tähän, pitäisikö meidän kaikkien samaistua Jussilaan jollain tapaa kun kerran kaikki treenataan salilla. Ei kiitos. Kaikki ketkä treenaavat tosissaan eivät halua patsastelemaan seiskan sivuille saati sitten hankki sitä "omaisuutta" lähinnä kyseenalaisin keinoin.

Kyllähän sillä tais sitä pätäkkääkin ihan triplasti olla verrattuna tavis duunariin, se vaan osasi pyörittää sitä rahaa niin ettei sitä muut huomaa
Eipä tuo triplasti enemmän tavis duunariin verrattuna kovin paljon ole, että sillä tarttisi hirveästi elvistellä :D Vaikka tuskinpa tuo triplasti enemmän nyt ihan tarkka summa onkaan.

Kyllähän sillä tais sitä pätäkkääkin ihan triplasti olla verrattuna tavis duunariin, se vaan osasi pyörittää sitä rahaa niin ettei sitä muut huomaa.:).

Hyvin mahdollista, mutta ei laillista.
Millä luulet että hänellä muuten olisi ollut kaksi tuliterää bemaria ja miljoona talo?
Ja kyllähän Jussillalla sitä lihasmassaakin oli ihan kiitettävästi.

Piuha pankista? Samanlailla kuin s2e hemmoilla on osamaksulla "ökyautot".

Mikä jussilassa otti päähän oli hänen äärimmäisen maaninen suhtautuminen rahaan. Hän pelkästään ajatteli kaiken vain ja ainoastaan rahan kannalta. Ihmisten rekrytointitilaisuuksissakin puhui vaan miten HÄN haluaa businesjetit ja HÄN saa 10M€/kk tuloja ja TE muut saatte tehdä minulle ne rahat.

Petterille olisi sopinut seuraava slogani: "Rahaa on kuin rosvopääliköllä. Ei ehkä yhtä paljon, mutta samalla tavalla hankittua."

Ja verot maksamatta. En mä kamalasti ihannoi ihmistä joka jättää veronsa maksamatta ja selittää kuinka rikas on..

Petteri oli 0€/v ansioilla liikkeellä ja virallisesti kaikki oli emännän rahoja. Vielä jollain tavalla ymmärrän yksittäisen duunarin muutaman kympin verottomat keikat, mutta en sitä, että ollaan julkisuudessa miljonäärinä ja todellisuudessa on 400000€ verovelat maksamatta. Jos niin hyvin menee, että ei ei oikein tiedä mihin sitä rahaa lykkää niin luulisi tuollaisten maksujen hoituvan puhelinsoitolla.

Verkostomarkkinointiin kuuluu oleellisena juttuna jonkinlainen vaurauden teatteri.. Pitää näyttää varakkaalta, antaa kuva että tää homma tuo hyrnykkää.. ja isot haaveet / unelmat pitää kailottaa suureen ääneen. Tuli lähipiirissäkin näitä uskomattomia mölinöitä kuunneltua goldenin aikoihin.. mutta pikkuhiljaa mölinät hiipuivat ja lopulta loppuivat. Asiasta ei sitten jossain vaiheessa puhuttu enää sanaakaan. Ei varmaan kovin hauskaa huomata tulleensa kusetetuksi ja hyvällä lykyllä on pilattu ystävyys/sukulaisuus suhteita ja kustu rahaa, aikaa. Käsite "helppo raha" on kyllä vaikea saavuttaa.

Ja verot maksamatta. En mä kamalasti ihannoi ihmistä joka jättää veronsa maksamatta ja selittää kuinka rikas on..

Petteri oli 0€/v ansioilla liikkeellä ja virallisesti kaikki oli emännän rahoja. Vielä jollain tavalla ymmärrän yksittäisen duunarin muutaman kympin verottomat keikat, mutta en sitä, että ollaan julkisuudessa miljonäärinä ja todellisuudessa on 400000€ verovelat maksamatta. Jos niin hyvin menee, että ei ei oikein tiedä mihin sitä rahaa lykkää niin luulisi tuollaisten maksujen hoituvan puhelinsoitolla.

Mutta 400000€ verovelkoihinkin saa jo tehdä aika paljon työtä.;) .
Ja nuo Goldenin aikaan tulleet verovelathan Jussila sanoi päivärinnan ohjelmassa maksaneensa pois.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom