Upea mies ja viisaita sanoja. :haart: Jokaisen pitäisi miettiä noita juttuja.
tosi viisaita sanoja... tai sitten ei.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
tosi viisaita sanoja... tai sitten ei.
AMK:sta valmistutaan suoraan päällikkötasolle. Yliopistosta pääsee suoraan johtajaksi. Noinhan se menee. Humanistisen tiedekunnan opinto-oppaassakinhan tuo lukee.
Hyvä dokumentti. Toi Päivärinta on aika julma mun mielestä, mut anyway sympaattinen kaveri toi Jussila R.I.P
Niin, toivottavasti ihmiset ymmärtävät että tuollaisissa ohjelmissa kuin mitä Päivärinta vetää on, mietitty hyvin tarkkaan etukäteen isolla porukalla se, miten homma etenee ja miten saadaan haastateltava jumiin.
Tavallaan kyse on vähän sama kuin että isolla porukalla piestään joku oikein kunnolla, jos hieman dramatisoi ja karrikoi.
Päivärinta on kyllä kaunis nainen kun ajaa viiksensä pois, mutta täytyy sanoa että on jotenkin arveluttavaa ylipäätänsä tuollainen formaatti missä haastateltava yritetään nolata.
Tämänkin keskustelun perusteella voisi väittää, että Jussila jakaa aika vahvasti kahtia ihmisten mielipiteet. Toisten mielestä hän on menestyjä, eräänlainen business-jumala ja karismaattinen monitoimiosaaja. Toiset eivät näe hänen saavutuksissaan ja elämässään oikein mitään tavoittelemisen arvoista.
Menee joskus noinkin, se on eri asia sitten mitä siellä päällikkö/johtaja tasolla tienaa, monesti paljon vähemmän kuin duunari raksalla.
No joo, en sanois ihan näinkään. Tuskin ne päälliköt/johtajat maksavat itseään alemman tason duunarille kovempaa liksaa kuin itse saavat, siis jos noin yleisesti puhutaan samasta lafkasta.
Tietenkin jos verrataan jotain pienen puljun "johtajaa" johonkin perusduunariin, niin voi hyvinkin olla, että tällä "johtajalla" on vain hieno titteli ja pieni pippeli, eiku palkka.
Mikäs se perustuntipalkka nyt perusduunarilla onkaan, tuskin mitään hirveitä mutta jos jaksaa ylitöitä painaa niin varmasti pääsee hyville kuukausiansioille.
Mun mielestä tää ketju vaan osoittaa jälleen kerran helvetin hyvin, miten paljon faktoilla on mitään merkitystä, kun ihminen tosissaan haluaa uskoa johonkin. Ja mikä vaikutus sillä omalla samaistumisella on.jonazn sanoi:Mä en vaan ymmärrä mistä tää Jussila-ihannointi oikein kumpuaa kun mies huijasi ja jäi siitä kiinni, eikä sitä rahaakaan oikeasti tainnut tulla niin paljoa kuin edesmenneen elämä antoi ymmärtää.
DayOne;1288213
Eli on se oma mokakin että tunkee itsensä tuommoiseen eikä ole sitten valmistautunut. Eikös se olisit kuulunut Parviaisen hommaan klaarata tuo? Mutta tuon siitä saa kun alkaa yhteistyöhön ei-ammattilaisten kanssa jonka sitten pitäisi hoitaa sitä julkista imagoa.. eipä kummempaa voi odottaa.
Onko täällä ketään joka olisi ihan oikeasti vaurastunut noilla verkostomarkkinointi jutuilla ? Siksi kyselen kun itse en oikein jaksa tuohon juttuun uskoa,mutta jos olet ihan oikeasti kuitannut muhkean tilin noilla verkostojutuilla niin kerro kokemuksesi meille muillekkin.