Kansalainen Jussila

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pexxi
  • Aloitettu Aloitettu
Laittoman pyramidihuijauksen ja laillisen verkostomarkkinoinnin ero on kyllä hiuksenhieno. Pillerit oli tässä tapauksessa mukana vain ilmiselvää laittomuutta peittelemässä. http://fi.wikipedia.org/wiki/Pyramidihuijaus

Sitä mä en nyt vaan tajua, miten kukaan voi olla siinä uskossa että tuollaisesta touhusta tulee valtavia tienestejä ^10 jatkuvalla kasvulla. Sellainen tyhmyys alkaa olla jo rikollista.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei siltä näyttänyt, kun siinä suorassa lähetyksessä oli päivärinnan haastateltavana...

Äijä oli varmasti paljon treenannut ja valmistatunut hyvin noihin palopuheisiinsa, mutta suorassa lähetyksessä meni äijä aika pahasti jumiin.

Tarkoitinkin niitä "luentoja" mitä hän piti.

En ole lukenut koko ketjua läpi perusteellisesti ja syy miksi bisnes oli Jutan nimissä, lienee aika yksinkertainen.

No Petteri oli aikaisemmasta pyramidi jutusta (Golden Products/GNLD) saanut jonkun bisneksenharjoittamis kiellon (en tiedä/muista oikeaa termiä) ja noista on peräisin ne verovelatkin.

Oletko todellakin niin sinisilmäinen, että uskot Jussilan ternimaitokapseleiden olevan ainoita ravintolisiä, joiden markkinoinnissa on ammuttu pahasti yli. Ja Petteri tässä tapauksessa ainoa kiero kauppamies.
Lisäravinnehyllyillä notkuu kymmeniä tuotteita, joiden vaikutus on lähinnä henkinen ja paskaa puhuvien myyjien määrä lienee sadoissa. Ostos TV:n tuotteista puhumattakaan, erona Jussilaan on vain se, että Jussila todella onnistui tekemään rahaa tuolla pisneksellä.

Luovuta jo, mies. Siut puhuttiin pussiin.

Kyllä Petteri Jussila saa minulta ainakin täydet rispektit, Moniko tältä palstalta on saanut näin paljon aikaan mitä Esim Jussila sai elämänsä aikana?, Se on sama myykö sitä tribulusta vai ternimaitoa, samat vaikutukset, vaikka ternimaidosta on ihan positiivisiakin vaikutuksia kuullut käyttäjiltä, itsekkin purnukan vetänyt mutta muuta en huomannut kuin että en ollut flussassa ollenkaan kuurin aikana.
Kuitenkin Jussila oli sen tason kauppamies että pystyi myymään ihmisille mitä tahansa, ja tätä taitoa itse ainakin arvostan, Sillä jos tuommoinen on myyntitaito niin sitä fyffeä sitten tulee sen verran paljon :). Jussilalla on muutenkin samanlaisia ajatuksia kun allekirjoittajalla. Raha se nykymaailmassa ratkaisee, ja oli kyseessä minkälainen bisnes vaan niin kyllä siinä hieman vedetään asiakasta nenästä sillä näinhän sitä voittoa tehdään, ostetaan halvalla myydään kalliilla näin se vain menee.

Ja se on paskapuhetta että pitäisi olla korkeastikoulutettu yliopistossa, että Suomessa pääsisi rikkaaksi, tiedän monia heppuja jotka ovat peruskoulutuksella, ammattikoulutuksella päässeet semmoisiin tuloihin mistä tavis tallaaja voi vain uneksia. Se on vain aika paljon itsestään kiinni miten sitä jaksaa yrittää.:thumbs: (tietenkin kolutuksesta on apua en sitä pois sulje).

Kyllä Petteri Jussila saa minulta ainakin täydet rispektit, Moniko tältä palstalta on saanut näin paljon aikaan mitä Esim Jussila sai elämänsä aikana?, Se on sama myykö sitä tribulusta vai ternimaitoa, samat vaikutukset, vaikka ternimaidosta on ihan positiivisiakin vaikutuksia kuullut käyttäjiltä, itsekkin purnukan vetänyt mutta muuta en huomannut kuin että en ollut flussassa ollenkaan kuurin aikana.
Kuitenkin Jussila oli sen tason kauppamies että pystyi myymään ihmisille mitä tahansa, ja tätä taitoa itse ainakin arvostan, Sillä jos tuommoinen on myyntitaito niin sitä fyffeä sitten tulee sen verran paljon :). Jussilalla on muutenkin samanlaisia ajatuksia kun allekirjoittajalla. Raha se nykymaailmassa ratkaisee, ja oli kyseessä minkälainen bisnes vaan niin kyllä siinä hieman vedetään asiakasta nenästä sillä näinhän sitä voittoa tehdään, ostetaan halvalla myydään kalliilla näin se vain menee.

Ja se on paskapuhetta että pitäisi olla korkeastikoulutettu yliopistossa, että Suomessa pääsisi rikkaaksi, tiedän monia heppuja jotka ovat peruskoulutuksella, ammattikoulutuksella päässeet semmoisiin tuloihin mistä tavis tallaaja voi vain uneksia. Se on vain aika paljon itsestään kiinni miten sitä jaksaa yrittää.:thumbs: (tietenkin kolutuksesta on apua en sitä pois sulje).

Oliko sillä Jussilalla loppujen lopuks palio rahaa vai jättikö se vaan verot ja lainat maksamatta?

Oliko sillä Jussilalla loppujen lopuks palio rahaa vai jättikö se vaan verot ja lainat maksamatta?

Eikös Jussila sanonut Päivärinnan ohjelmassa, että on maksanut jo kaikki verovelkansa pois, mitkä olivat tulleet aiemmista verkostomarkkinointi bisneksistä.

Kyllähän tuolla terni bisneksellä tosiaan tienas todella hyvin silloin kuin se oli kuumimmillaan, tiedän monia jannuja jotka vetivät 4-7te kk tuloja monta kuukautta. Nykyään kyllä taitaa olla hiljaisempaa, mutta kyllä meikäläinenkin ois valmis töitä tekemään tuohon 4te kk tuloon.! :kippis

edittiä Ja omasta mielestäni tuo Päivärinnan ohjelma oli ihan suolesta koska Jussila oli ''huijattu'' sinne mukaan, ja ohjelmassa lähdettiin aivan sivuraiteille keskustelemaan vanhoista asioista.

Eikös Jussila sanonut Päivärinnan ohjelmassa, että on maksanut jo kaikki verovelkansa pois, mitkä olivat tulleet aiemmista verkostomarkkinointi bisneksistä.

Kyllähän tuolla terni bisneksellä tosiaan tienas todella hyvin silloin kuin se oli kuumimmillaan, tiedän monia jannuja jotka vetivät 4-7te kk tuloja monta kuukautta. Nykyään kyllä taitaa olla hiljaisempaa, mutta kyllä meikäläinenkin ois valmis töitä tekemään tuohon 4te kk tuloon.! :kippis1:
Vai että tiedät moniakin jannuja :rolleyes:
Saanko kysyä, miksi et lähtenyt mukaan verkostomarkkinointiin silloin? Todennäköisesti ne tuntemasi jannut olivat tuolloin juuri mukana ko. bisneksessä ja saattoivat "hieman" yliliioitella omat tulonsa, jotta olisivat saaneet Sinut mukaan bisnekseen?

Onneksi et ainakaan toivottavasti lähtenyt mukaan siihen bisnekseen? vai olitko ala-ikäinen siihen?

Vai että tiedät moniakin jannuja :rolleyes:
Saanko kysyä, miksi et lähtenyt mukaan verkostomarkkinointiin silloin? Todennäköisesti ne tuntemasi jannut olivat tuolloin juuri mukana ko. bisneksessä ja saattoivat "hieman" yliliioitella omat tulonsa, jotta olisivat saaneet Sinut mukaan bisnekseen?

Onneksi et ainakaan toivottavasti lähtenyt mukaan siihen bisnekseen? vai olitko ala-ikäinen siihen?

Olin tuolloin 17vuotias eli en päässyt bisnekseen mukaan. :).
Ihan lähipiiristä löytyy henkilöitä jotka ylsivät noihin kk tuloihin, ja olen ihan itse nähnyt näiden tilinauhat jos sitä epäilet.
Itse en ole ollut koskaan missään verkostomarkkinointi hommissa, mutta jotkut tekevät noilla kyllä paljon rahaa, toiset tekee toiset eivät.
Itse olen kyllä suhtautunut hyvin skeptisesti näihin vasta tulleisiin move jne. mutta jos joku tekee sillä rahaa niin ei se minua haittaa, olen itse suunnitellut omaa yritystä jo pidemmän aikaa mutta ennen sitä täytyy perusduunia tehdä että saa vähän tatsia tähän hommaan. :).

Selvisikö dokumentissa syytä miksi Petteri hukkui tuosta noin vaan?

Itse en edes kyseistä dokumenttia ole nähnyt, mutta Jussilalla oli kova dieetti silloin päällä en tiedä on sillä osuutta tapahtumiin mutta tuli mieleen tuommoinen asia.

edittiä Ja omasta mielestäni tuo Päivärinnan ohjelma oli ihan suolesta koska Jussila oli ''huijattu'' sinne mukaan, ja ohjelmassa lähdettiin aivan sivuraiteille keskustelemaan vanhoista asioista.

Mun mielestä ohjelma oli ihan hyvä. Jussila ite kämmäs ja meni aivan lukkoon. Ilmesesti Jussila osasi jauhaa kaikkea tyhjää uskottavasti, mutta sitten kun faktoja alettiin utelemaan, niin kaverilta loppui kyvyt. Eihän se Päivärinta edes kysynyt mitään kovin vaikeita. Ne kysymykset olisi voinut ihan hyvin ohittaa vaan heittämällä jotain ympäripyöretä muka faktaa, mutta Jussila alkoi itkemään että lupasit olla kysymättä ja tuossa vaiheessa kyllä kaikki tajuaa, että hommassa on jotain mätää. Ja samoin Jussila ei osannut kommentoida tutkimuksia mitenkään, eikä osannut perustella tuotteen hyvyyttä mitenkään muuten kuin "se tukee elämää". Noihinkin on niin helppo vääntää jotain mukafaktaa, jos on sellainen luonne että osaa valehdella kirkkain silmin. Ja sitähän Jussila varmasti osasi tehdä.

Aika sairaan oloinen mies psyykkeeltään, jolla oli tainnut jäädä jotain traumoja lapsuudestaan ja kauhea näyttämisen tarve koko ajan. Itsetunto ei todellakaan ollut miehellä kunnossa vaan sitä oli pidettävä menestyjän kuorta päällä ja esitettävä suurta rahamiestä. Harvemmin ne oikeat menestyjät ja rahamiehet tuolla tavalla esiintyvät.

Toivottavasti mies eli elämänsä niin kuin halusi mutta jotenkin tuntui se kauhea ahdistus siellä takana hiipivän. Voi olla suhteellisen raskasta elämää kun lähtee tuollaseen esiintymiseen ja laittaa koko persoonansa median riepoteltavaksi. Kyllä huvitti kun se Juttakin siellä shamppanjalasi kourassa, valkoinen turkki päällä poseerasi. Ei voi kaikki olla silläkään ihan kotona. Ainakin elämän arvot ihan kohdallaan...

Bisnestä on kautta aikain tehty pitkäjänteisesti mutta Jussilalla tuntui olevan koko ajan kiire niihin miljooniin. Ei ehkä paras liikemiehen ominaisuus?

Harmi, että menehtyi nuorena. Olisi ollut mielenkiintoista seurata imperiumin romahtamista tai sitten mies olisi löytänyt taas uuden kanavan jolla lypsätä pöhlöjä suomalaisia.

Mitä Päivärinnan ohjelmaan tulee niin totta ihmeessä Jussilan, joka väkisin itseään mediaan tyrkytti pitää pystyä myös vastaamaan tuollaisiin kysymyksiin, jotka ovat kaiken lisäksi faktoja. Yllättävän kauan säilyi koskemattomana hänen menneisyys. Harva julkkis pystyy yhtä kauan menneitä peikkoja pitämään piilossa.

Eikös niissä perunkirjoituksissa selvinnyt miten paljon sitä rahaa kuolinpesään jäi? Tuskin Jutta poliisin palkalla niitä taloja kuitenkaan itselleen pystyi siirtämään ilman verottajan ihmetteleyä.

Ketjua en jaksa kahlata läpi.

Tunsin Petterin 90-luvun alusta asti ja pahaa sanaa ei ole sanottavana hänestä. Petteri oli luonteeltaan "erilainen", mutta erittäin mukava mies. Tuli silloin tällöin tehtyä treenejä yhdessä, viimmeisen kerran kaksi päivää ennen onnettomuutta. Petterin olemus on jakanut aina kahtia ihmisten suhtautumisen petteriin. Ikinään en miettinyt hänen olemustaan muuten kuin tyyliin "petteri on petteri". Kukin kahlaa tyylillään.
Pahinta dokumentissa oli katsoa hautajaisia, kun isin pienet lapset oli saattamassa petteriä haudan lepoon... Lapsille kun on vaikeata selittää, missä isi on.

R.I.P.

Ketjua en jaksa kahlata läpi.

Tunsin Petterin 90-luvun alusta asti ja pahaa sanaa ei ole sanottavana hänestä. Petteri oli luonteeltaan "erilainen", mutta erittäin mukava mies. Tuli silloin tällöin tehtyä treenejä yhdessä, viimmeisen kerran kaksi päivää ennen onnettomuutta. Petterin olemus on jakanut aina kahtia ihmisten suhtautumisen petteriin. Ikinään en miettinyt hänen olemustaan muuten kuin tyyliin "petteri on petteri". Kukin kahlaa tyylillään.
Pahinta dokumentissa oli katsoa hautajaisia, kun isin pienet lapset oli saattamassa petteriä haudan lepoon... Lapsille kun on vaikeata selittää, missä isi on.

R.I.P.

Osaatko sä sanoa tarkemmin, mikä sille tuli, kun kesken uimareissun vajosi pohjaan? Jutta kuvaili että petteri oli kohtuullisen hyvä uimari, ettei nyt uimataidottomuus ollut kai syynä. Tuntuu oudolta että nuori, terve (?) mies hukkui hypätessään veteen. Miten se tilanne edes meni? Hyppäsi ilmeisesti nostamaan poikaansa vedestä, sai sen veneeseen mutta sitten vaan vajosi veden alle, eli jotain tapahtui...?

Osaatko sä sanoa tarkemmin, mikä sille tuli, kun kesken uimareissun vajosi pohjaan? Jutta kuvaili että petteri oli kohtuullisen hyvä uimari, ettei nyt uimataidottomuus ollut kai syynä. Tuntuu oudolta että nuori, terve (?) mies hukkui hypätessään veteen. Miten se tilanne edes meni? Hyppäsi ilmeisesti nostamaan poikaansa vedestä, sai sen veneeseen mutta sitten vaan vajosi veden alle, eli jotain tapahtui...?

Mulla ei ole tietoa, mutta petterillähän oli dietti menossa. Veikkaisin, että hän on yksinkertaisesti vaan väsähtänyt kesken uimareissun arvioituaan kunnon väärin. Luulen noin, sillä lihas painaa 1100g/l ja läski 900g/l. Eli kun rasvaa on vähän on vaikeampi pysyä pinnalla. Ja toinen juttu on se, että jos hän on samalla hankkinut lisää lihasta, niin yleensä lihasten verenkierto heikkenee väliaikaisesti niiden kasvaessa ja ne saattavat mennä aivan yllättäen hapoille. Ja kun kroppa on suht kireässä kunnossa, niin kelluminen ei onnistu ja lihaksia ei saa lepuutettua missään vaiheessa ja on pakko käyttää hapoille menneitä lihaksia ja ne menettävät hyvin nopeaa toimintakyvyn. Ja toisaalta myös kylmä vesi heikentää lihasten verenkiertoa ja se ilmiö voimistuu jos lihaksen ja veden välissä ei ole rasvaa eristeenä.

Tuskin tuon kummemmasta on kyse.

Mutta olihan siinä vene vieressä, mun käsittääkseni petteri ei uinut edes pitkään vaan veti pojan vedestä ja vajosi veteen. Hapoille meno on tietysti mahdollista kun ui poika kainalossa veneelle mutta luulis että olisi sen verran jaksanut että olisi veneestä ottanut kiinni kun tuntuu että nyt loppuu kaikki voima. Vai lähtikös se uimaan pois päin veneeltä ja sitten upposi. Tuliko kuolinsyyn tutkinnasta mitään julkisuuteen?

Sitä minä vaan en perkele ymmärrä että osa täällä on Päivärinnettä lynkkaamassa kun räksyttää eikä osaa haastatella mutta kun esim. Viikinki-Halme ohjelmassaan tekee itestään täyden pellen ja vain vittuilee "haastatteluissaan" niin jo on hyvä jätkä jä äijä. Voisiko olla niin että puntti-Jussila puhui paskaa ja oli puhunut jo pitkään, aikakin on että joku kysyy suoraan että mitäs kusetusta tämä on? Ja täällä peelot vaan ylistää kun hyvin osaa mies tehdä rahaa ja saksan tuontiauto alla Tampereella. Nolo mies!

No totta kai se on paskapuhetta! Ei kai nyt saatana kukaan meistä yliopistopelleistä (humanisteista etenkään) kuvittele miljonääriksi päätyvänsä? Aika moni valitsee pääaineen "kutsumuksen" mukaan ja valmistuu pienipalkkaiselle alalle tappelemaan kollegojen kanssa niistä vähistä murusista, joita byrokratian rappusia pitkin tipahtelee.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom