Kannettava mp3-soitin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kipi I
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Muistelisin että olisin joskus ärrällä nähnyt tommoisen big brotherin.
Jos samaan hintaan saisi sieltä niin voisin harkita.

Tässä olis yksi minkä perään ehkä hivenen kuolaisin:

Yakumo Hypersound Xtra

Ja sama geizhalssissa

Näyttää kyllä melko herkästi natisevalta lelulta, mutta ominaisuudet on pop. Harmi kun ei suomessa myydä kuin ilmeisesti yhdessä verkkokaupassa ja tietenkin sikahintaan.

Ei ole kyllä herkkua saksasta tilata.
Menee aina sen muutaman tunti kun tuntuisi nämä baabelifisut ja google translaattorit olevan hiukan heikkoja sen kokonaisen sivun kääntämisen kanssa.

Tällaseenkin vielä törmäsin...
Hong Kong:ssa toimiva firma. Vaikuttaisi ihan halvalta ja muutaman euron postimaksut ympäri planeettaa.
uxcell.com

Ipod kopioiden ihmemaa. Akut ovat kyllä kaikissa heikot. 250mAh lukee yhdessä ja 5h mp3 toistoaikaa. Kaikissa muissa mitä katoin luki 4h...

Etsintä jatkuu. Ei mitään kiirettä. :piis:

2 giganen ipod nano tuli ostettua gigantista 189. Hyvältä laitteelta vaikuttaa kaikin puolin

Joo mä oon ollu kans tosi tyytyväinen soittimeen ja sen ominaisuuksiin. Saa nähä kauan se kestää käyttöä, ku pidän sitä duunissa taskussa ja kuuntelen lähes koko päivän sillä.

Heh, ostin Clas Ohlsonilta 512 megasen soittimen, maksu kokonaista 21 euroa. Oli niin halpa et oli pakko poistaa. :D

Itsellä Philips 2gb Vuoden Suunnilleen Ollut
Hyppii Aina Välillä Edelliseen Kappaleeseen
Toi On Aika Vitun Ärsyttävää,Välillä Tekis Mieli Heitti Seinään
Siis Suosittelen Välttämään Ainakin Tota.

:wall: :wall: :wall:
Lahos lopullisesti, nyt vikana että kuulokkeiden johto ei mene kunnolla kiinni
soittimeen:( ääntä ei kuulu, ainoi millä voi auttaa saamaan jonkunlaisen äänen on painamalla kaksin käsin toisella kädellä soittimesta, toisella kuulokkeista
tällöinkin ääni siis mitätön. Syy ei johdo kuulokkeista, kokeilin kaksia eri, ja ne pelittää hyvin normaaleissa stereoissa.Takuut menny umpeen ja kuittia ei edes löydy.Saa nähdä ostanko uutta vähään aikaan.Aina tuntuu hajoavan, häviävän tai varastettua, That´s It.

Alko kiinnostaa toi ipod nano nyt kun tuli noi uudet mallit, 8gt flash muistilla alkais olee jo aika jees. Inhotusta herättää enää ainoastaan toi itunes kammotus, eli saako noita ipodeja "haxattua" mitenkään niin että vois resurssienhallinnassa siirtää suoraan biisejä soittimeen? On vaan niin tottunu tohon nykysen muvon kanssa ettei haluis alkaa säätää...

Ostinpa pari viikkoa sitten 4gt nanon, ja tietty nyt tuli uudet mallit ja hinta putos. About samaan hintaan olis saanut 8-gigasen. Paska Apple ei voinut ilmottaa uusista malleista. Onkohan gigantissa joku palautusoikeus, tai vaihto tai jotain..

Itseasiassa näyttää olevan 30vrk palautusoikeus. Pitää kiillottaa ja viedä takaisin huomenna. 8gt tilalle sitten kun niitä tulee.

zii olihan tosta isompien mallien tulosta huhuja liikkeellä jo aikaisemmin. Aika huonoon ajan kohtoon napsahti sun ostahetki. Kannattaa aina yrittää palauttaa hehee

Oon katellu että tollanen toisen sukupolven nano ois ihan kiva. varmaan. 8gb ois jo ihan mukavasti tilaa. sais tarpeeksi musaa laitettua... ainoa syy miksen ole vielä hankkinut kyseistä soitinta on sen takia että sen väri on musta :wall: Oisin halunnut ehdottomasti sen vihreen, mutta applen neronleimauksen takia niitä saa vaan 4gb mallina. ei tästä nyt tiiä kumman ottais. vihree ois vaan niin siistin näkönen.

Inhotusta herättää enää ainoastaan toi itunes kammotus, eli saako noita ipodeja "haxattua" mitenkään niin että vois resurssienhallinnassa siirtää suoraan biisejä soittimeen? On vaan niin tottunu tohon nykysen muvon kanssa ettei haluis alkaa säätää...
Eikö Ipodeissa saa siirrettyä biisejä suoraan soittimeen? Itellänikin on muvo tällä hetkellä erittäin mukavaa siirtää biisit vaan suoraan soittimeeseen. Koskaan käyttänä mukana tulevaa musiikinsiirto ohjelmaa.

zii olihan tosta isompien mallien tulosta huhuja liikkeellä jo aikaisemmin. Aika huonoon ajan kohtoon napsahti sun ostahetki. Kannattaa aina yrittää palauttaa hehee

Helposti sai palautettua ja rahat takas. Pitää vissiin laittaa applen sivuilta tuo 8gt tilaukseen.

Onko jengi muuten käyttänyt fm-transmittereita? Mä tilasin mp3-europesta 2kpl, joista toinen (se oma) ikävä kyllä kohisee. Huomaa varsinkin hiljaisissa biiseissä tai jos pausettaa. Varmaan joku maanantaikappale vaan, hyvä systeemi tuo kyllä on.

Eikö Ipodeissa saa siirrettyä biisejä suoraan soittimeen? Itellänikin on muvo tällä hetkellä erittäin mukavaa siirtää biisit vaan suoraan soittimeeseen. Koskaan käyttänä mukana tulevaa musiikinsiirto ohjelmaa.

Mä oon ollu siinä uskossa ettei ainakaan vanhemmissa oo pystyny siirtää suoraan, oisko uudemmissa sitte systeemit muuttunu?

Mä oon ollu siinä uskossa ettei ainakaan vanhemmissa oo pystyny siirtää suoraan, oisko uudemmissa sitte systeemit muuttunu?
Kaverilla ainakin on se 30gb:n ipod video ja on sanonut että kaikki täytyy siirtää itunesin kautta. On kuulemma aivan paska ohjelma, saa asennella jatkuvasti uudestaan. Creativen vastaava ohjelma toimii itselläni ainakin täydellisesti, se esimerkiksi hakee netistä ripattuihin kappaleisiin kaikki kappaleen tiedot.

Aattelin nyt tähän threadiin vähän kirjotella kysymyksiä, kun olen uutta soitinta ostelemassa.

Elikkäs, harkinnassa on Creativen Zen Micro 8GB. Onko kellään kyseisestä laitteesta kokemuksia? Alkoi vaan vähän mietityttää, että saako ton ladattua USB:n kautta vai tarviiko ostaa tollanen verkkovirta-johto mukaan?

Onko kellään kokemuksia verkkokaupan Tallinnan suoratoimituksista? Onko palautusoikeutta? Tuleeko tohon paljon lisää hintaa hyvitysmaksun muodosta?

Kiitti jo etukäteen jos joku viitti auttaa! :worship:

Viimeksi muokattu:
Onko kellään kokemuksia verkkokaupan Tallinnan suoratoimituksista? Onko palautusoikeutta? Tuleeko tohon paljon lisää hintaa hyvitysmaksun muodosta?

Kiitti jo etukäteen jos joku viitti auttaa! :worship:

Tulee samallalailla kuin normaalistiki verkkokaupasta. Ei hyvitysmaksua. Normaali palautusoikeus

Edit: en olekaan varma tuosta hyvitysmaksusta, koska muissa tuotteissa lukee se erikseen

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom