kannettava kiinni tavalliseen näyttöön?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja crack
  • Aloitettu Aloitettu

crack

Banned
Moi!

Olen harkinnut kannettavan ostoa, onnistuuko tuollaisen liittäminen vanhan pöytäkoneen 19" näyttöön ilman suurempia ongelmia?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Moi!

Olen harkinnut kannettavan ostoa, onnistuuko tuollaisen liittäminen vanhan pöytäkoneen 19" näyttöön ilman suurempia ongelmia?

Itsellä onnistui ihan laittamalla näytön piuha kiinni.

Se varmaan vaatii tietty liittimelle kolon, näytönohjaimelta jotain ja en tiedä pitääkö olla jokin ohjelmisto, jolla voi sitten päättää mitä toisesta ruudusta näkyy (sama ruutu tuplana / laajennettu työpöytä). Joku viisaampi jatkakoon.

Itse oon kyllä tottunut tähän niin hyvin, että koulun koneella ärsyttää tehdä yhdellä näytöllä töitä. Toisessa voi pitää wordin auki ja toisessa copy-pastettaa tietoa jostain dokumentista.:evil:

Kysynpä tässä samalla, kun ostin LCD-telkkarin, jota voi siis myös PC:n näyttönä käyttää, niin miten saan sen liitettyä läppäriin? Siinä olisi HDMI (jolla ilmeisesti siirtyisi kuva&ääni yhtäaikaisesti), mutta läppärissä ei. Eli ostin perus monitoripiuhan, mutta ilmeisesti läppäristä pitäisi valita LCD-töllö jotenkin primary-näytöksi vai kuinka?

pitäisi onnistua ilman ongelmia, jos läppärissä on VGA liitin. johto kiinni ja sitten näytönohjaimen omalla softalla pitäisi pystyä vaihtamaan mitä monitoria haluaa katsoa.

LCD-telkkarin käyttö pitäisi toimia ihan samalla tavalla, kunhan vain on sopivat johdot

Back
Ylös Bottom